عکاس خونه/ ارسالی از Fatemeh04
هموطن بزرگوارم!لایک کردن فقط یک عمل کوچک نیست که باگذاشتن سرانگشت روی علامت قلب به نمایش گذاشته شود؛لایک یعنی محتوای مطلب رامیپسندم وباهاش موافقم؛همانطورکه کارخوب یابدکسی راتأییدمیکنیم درعملش شریک هستیم پس درمجازی هم همین حکم رادارد.بالایک کردن مطالب غیراخلاقی،بدآموزی،شایعه ودروغ،هتک حرمت مقدسات،رواج گناه،حرف وتفکراشتباه،عکس جنگ وقتل مظلوم وشهید،عکس مستهجن،غناوآهنگهای غیرشرعی وهزاران گناه دیگر،درحکم اینگونه مطالب شریک میشویم.فراموش نکنیم که خداگفت کارهای ریزودرشت هم حساب میشود(آیات۷و۸زلزال) "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."