نگاه کن ،،،، زمان داره میگذره ، ،،،،،، نمیخوای بیای ؟ ،،،، مگه موسیقی بدون خواننده میتونه دوام بیاره ؟ ،،،،، اصلا مگه میشه ؟ پس نبودت همینه !!
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از Arshaya
نگاه کن ،،،، زمان داره میگذره ، ،،،،،، نمیخوای بیای ؟ ،،،، مگه موسیقی بدون خواننده میتونه دوام بیاره ؟ ،،،،، اصلا مگه میشه ؟ پس نبودت همینه !! "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."