اگه عشق واقعا بود ،،،،، چرا تو کودکی بهش توجه نمیکردیم ؟ ،،،، اگه آخرش خوشه ،،،،، چرا تو فیلم و قصه هاست ؟ ،،،،، یعنی ما واقعی ها آدم نبودیم ؟ ..... واقعا به این جریان شَک ندارید ؟ ..... پس چرا آخرش تنهاییه ؟ ،،،،، باهاش دوستی از نوجوونی ولی بزرگ که میشید تو رو فراموش میکنه ،،،،، البته همه اینطور نیستن ،،
عکاس خونه
بروزرسانی
عکاس خونه/ ارسالی از Arshaya
اگه عشق واقعا بود ،،،،، چرا تو کودکی بهش توجه نمیکردیم ؟ ،،،، اگه آخرش خوشه ،،،،، چرا تو فیلم و قصه هاست ؟ ،،،،، یعنی ما واقعی ها آدم نبودیم ؟ ..... واقعا به این جریان شَک ندارید ؟ ..... پس چرا آخرش تنهاییه ؟ ،،،،، باهاش دوستی از نوجوونی ولی بزرگ که میشید تو رو فراموش میکنه ،،،،، البته همه اینطور نیستن ،، "مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."