اگه اتاق شده دنیای تو .....اگه آرزو ها شده بقای تو......اگه اشک میریزم بخاطر تو...... شاید کارما هم شوخیش گرفته .....آهای کارما .....چرا من ؟ .... واقعا آخرالزمان شده ،،

منبع
عکاس خونه
بروزرسانی
اگه اتاق شده دنیای تو  .....اگه آرزو ها شده بقای تو......اگه اشک میریزم بخاطر تو...... شاید کارما هم شوخیش گرفته  .....آهای کارما  .....چرا من  ؟ .... واقعا آخرالزمان شده  ،،
عکاس خونه/ ارسالی از Arshaya اگه اتاق شده دنیای تو .....اگه آرزو ها شده بقای تو......اگه اشک میریزم بخاطر تو...... شاید کارما هم شوخیش گرفته .....آهای کارما .....چرا من ؟ .... واقعا آخرالزمان شده ،،
"مخاطبان گرامی آخرین خبر؛ برای ارسال تصاویر؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آیکون دوربین در بالای صفحه را انتخاب نموده و تصویر خود را ارسال فرمایید."