logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

ترفندهای برق‌انداختن کابینت‌های ام‌دی‌اف

منبع
خراسان
بروزرسانی
ترفندهای برق‌انداختن کابینت‌های ام‌دی‌اف

خراسان/ کابینت‌ها در معرض آلودگی، ذرات چربی و گردوغبار فراوانی قرار دارند بنابراین لازم است هر چند وقت یک بار آن‌ها را تمیز کرد. به گزارش «نمناک»، در این مطلب نحوه تمیز کردن کابینت‌های ام‌دی‌اف را آورده‌ایم.
اول گردگیری| برای تمیز کردن کابینت‌های ام‌دی‌اف، ابتدا با یک دستمال نخی و تمیز گرد و غبار روی کابینت را تمیز و آن را گردگیری کنید. برای تمیز کردن دوده از روی کابینت ام‌دی‌اف از ترکیب مایع ظرف شویی و آب استفاده کنید. با یک اسفنج آغشته به ترکیب مایع ظرف شویی و آب که آن را کامل آبگیری کرده‌اید، سطح کابینت را تمیز و سپس با یک دستمال نخی مرطوب کابینت را تمیز و در آخر با یک دستمال نخی خشک کنید. شما باید سریع کابینت را خشک کنید تا رد رطوبت باقی نماند.
استفاده از سرکه برای درخشان کردن| برای درخشان کردن سطح کابینت ام‌دی‌اف البته فقط رنگ سفید از ترکیب ساده آب و سرکه استفاده کنید زیرا سرکه به درخشش کابینت سفید کمک می کند. برای این کار آب و سرکه را با هم ترکیب کنید. سپس یک دستمال نخی را به این ترکیب آغشته کرده و سطح کابینت را با این دستمال تمیز و سپس آن را با یک دستمال تمیز دیگر، خشک کنید.
استفاده نکردن از وایتکس| در تمیز کردن کابینت‌های ام‌دی‌اف از مواد شوینده‌ای مانند وایتکس، مواد شوینده الکل دار و... استفاده نکنید. همچنین دستمال‌هایی را که برای تمیز کردن کابینت‌های ام‌دی‌اف استفاده می‌کنید تا حد امکان با پودرهای لباس‌شویی شست و شو نکنید و با نرم کننده‌ها یا مایع ظرف‌شویی که باعث زبری دستمال نمی‌شوند، بشویید. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar