نماد آخرین خبر

شغل تابستونی جور کن!

منبع
خراسان
بروزرسانی
شغل تابستونی جور کن!

خراسان/ با نزدیک شدن فصل تابستان، تب و تاب بسیاری از نوجوان‌ها برای پیدا کردن یک شغل موقت، دوباره  برمی‌گردد. خیلی از نوجوان‌های مدرسه‌ای برای این که بتوانند پول تو جیبی خودشان را درآورند یا این که به نوعی سر خودشان را در تابستان گرم کنند، برای پیدا کردن یک شغل مناسب تلاش می‌کنند. اما خب همه می‌دانیم که پیدا کردن کار آن هم برای یک نوجوان، چقدر می‌تواند سخت باشد. در این مطلب، می‌خواهیم تعدادی از بهترین شغل‌ های تابستانی برای نوجوان‌ها را به شما معرفی کنیم.
   
 فروش صنایع دستی
ساخت صنایع دستی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای کسب درآمد در تابستان انجام دهید. اگر هنر خاصی دارید، می‌توانید نقاشی بکشید، دستبند درست کنید، گلدوزی کنید، خیاطی کنید یا هر هنر دیگری از این دست، می‌توانید از راه فروش محصولات خود، پول توجیبی خود را در تابستان به دست آورید.
  طراحی گرافیک
طراحی گرافیک یا دیزاین، از جمله مشاغلی است که هر کسی می‌تواند در آن فعالیت کند. شما می‌توانید با گذراندن دوره‌های کوتاه طراحی گرافیک، تا حد زیادی این رشته را یاد بگیرید و در تابستان که سرتان خلوت است، مشغول کار شوید. طراحی گرافیک نه تنها درآمد بسیار خوبی دارد، بلکه همیشه کار برای آن فراوان است و می‌توان فرصت‌های کاری زیادی را برایش پیدا کرد.

  عکاسی
عکاس خوب در این دوره و زمانه حکم طلا را دارد! اگر فکر می‌کنید که در عکاسی مهارت دارید و می‌توانید عکاس خوبی شوید، این کار بهترین شغل تابستانه برای شما خواهد بود. اگر مهارتی هم ندارید می‌توانید با شرکت‌ در دوره‌های مختلف در دوران مدرسه، مهارت کافی برای شروع فعالیت را پیدا کنید. شما می‌توانید به عنوان عکاس در آتلیه‌ها کار پیدا کنید یا این که به صورت فریلنس فعالیت کنید.
  باغبانی
اگر به گل و گیاه و فضای سبز علاقه دارید، باغبانی می‌تواند یکی از بهترین شغل‌ های تابستانه برای شما نوجوان‌ها باشد. این کار به مهارت چندانی نیاز ندارد و شما با یک مدت کوتاه فعالیت به عنوان دستیار یا شاگرد، می‌توانید اصول اولیه کار را یاد بگیرید و در اوقات فراغت خود، مشغول این کار شوید؛ در کنار آن نیز درآمد مختصری را برای تابستان کسب کنید. به همین راحتی!
  نجات غریق و آموزش شنا
گرمای فصل تابستان، همه را روانه استخرها می‌کند. اگر شما هم دوست دارید کل تابستان را در کنار آب باشید و به همین شکل درآمد نیز کسب کنید، آموزش شنا یا فعالیت به عنوان نجات غریق می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. البته باید توجه داشته باشید که فعالیت در این دو رشته، نیاز به مدرک تخصصی دارد که شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های مختلف آموزشی، به راحتی آن‌ها را کسب کنید.
  کار در کافی‌شاپ
کار کردن در کافه‌ها در بین نوجوانان بسیار  محبوب است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و همچنین روابط اجتماعی خوبی دارید، می‌توانید به عنوان ویتر در کافه‌ها مشغول کار شوید. هزاران کافه در سرتاسر شهر وجود دارد و این یعنی هزاران فرصت کاری! فعالیت به عنوان ویتر هم درآمد خوبی دارد، هم برایتان رزومه خوبی خواهد شد.
  رونویسی از صوت یا تصویر
از ساده‌‌ترین شغل های تابستانی برای دانش آموزان می‌توان به رونویسی از صوت یا تصویر اشاره کرد. برای این کار معمولا باید به سراغ دانشجویان بروید؛ بسیاری از دانشجویان وقت یا حوصله رونویسی از تصاویر یا ویدئوهای استادان خود را ندارند و حاضرند به ازای پرداخت پول، جزوه‌هایی تر و تمیز تحویل بگیرند. این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای شما نوجوان‌ها باشد که درآمد مختصری از آن کسب کنید.
  کسب و کار خودتان را راه بیندازید!
 در آخر، می‌توانید کسب و کار خودتان را برای تابستان راه بیندازید؛ اگر ایده‌ای مناسب برای راه‌اندازی کسب و کار دارید و فکر می‌کنید از پس راه‌اندازی یک کار بر می‌آیید، بهترین کار برای شما، همین مورد خواهد بود. این کار نه تنها می‌تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد، بلکه می‌تواند در آینده نیز برایتان باقی بماند و موجب موفقیت‌های بسیاری شود.

برگرفته از: nojavanha

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره