نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

قانون ساده زندگی خوشبخت‌ترین آدم‌های دنیا

منبع
نمناک
بروزرسانی
قانون ساده زندگی خوشبخت‌ترین آدم‌های دنیا

نمناک/ راز اصلی خوشبختی داشتن آرامش است و حقیقت این جمله را هیچ انسانی نمی‌توان کتمان کند، پس خوشبخت‌ترین انسان‌های دنیا، آنهایی هستند که آرامش را به معنای واقعی در لحظه‌لحظه زندگی‌شان تجربه می‌کنند. در مطالب قبلی نمناک، باید نبایدهای بسیاری را برای رسیدن به آرامش با شما درمیان گذاشتیم؛ ولی متفاوت‌ترین آنها، چیزی است که در ادامه خواهید خواند.

هرگز به کسی که به شما اهمیت نمی‌دهد اهمیت ندهید
زمانی که به خود ارزش قائل شوید، کم‌کم آرامش وارد زندگی‌تان می‌شود؛ پس قدم اول ارزشمند شمردن خود را با بی‌اهمیتی به افرادی که به شما اهمیتی نمی‌دهند، بردارید.

خلایق هر چه لایق را باور داشته باشید

به هر کسی به اندازه جنبه و ظرفیتش خوبی کنید و تصور غلط اثرگذاری فداکاری و مهربانی بیش از اندازه را برای همیشه از ذهن خود دور بریزید. بدانید که اگر به هر کسی بیش از حد لیاقتش خوبی و محبت کنید، در قدم اول خودتان متضرر خواهید شد.

توقع شما از دیگران باید صفر مطلق باشد
توقع از دیگران هیچ نتیجه‌ای جز رنجش و اندوه ندارد. آن‌قدر قوی باشید که در هر موقعیتی فقط روی خودتان حساب کرده و کار را با تکیه بر خودتان پیش ببرید. با این طرز فکر باور اتکا به خود را هر روز قوی‌تر از دیروز پرورش داده و در نهایت دیگر به خودتان اجازه توقع از دیگران را نمی‌دهید.

اگر نتوانستید کسی را با سکوت ادب کنید، صبر کنید تا روزگار ادبش کند
همه ما تاوان اشتباهاتمان را پس می‌دهیم و در این مورد هیچ شکی وجود ندارد، پس چنانچه فردی شما را با رفتار و کردارش ناراحت کرد، خودتان برای جبران وارد عمل نشوید و منتظر بمانید تا به موقع کار آن شخص جبران شود.

هر انسانی قدرت تشخیص ارزش و شخصیت شما را ندارد
طبیعی است که همه انسان‌های اطرافمان متوجه میزان ارزش و جایگاه هم دیگر نشوند، پس چنانچه این اتفاق درمورد شما هم رخ داد و فرد یا افرادی با اعمالشان سعی در کم ارزش نشان دادن شما داشتند، نیازی به واکنش و حتی ناراحتی نیست چراکه آنها در حد درک شخصیت شما نبوده و ارزش توجه بیش از حد از سوی شما را ندارند؛ بی‌خیالشان شده و از آنها عبور کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره