نماد آخرین خبر

بانوی طلایی: برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به پارالمپیک می‌روم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بانوی طلایی: برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به پارالمپیک می‌روم

ایسنا/ دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو می‌گوید برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال و ارتقای رکورد شخصی‌اش در پرتاب نیزه به پارالمپیک پاریس می‌رود.

هاشمیه متقیان درباره آمادگی‌اش برای حضور در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: خوشبختانه روند آماده سازی من با توجه به اردوهای تیم‌ملی خوب است. البته من از قبل مسابقات جهانی ژاپن از ناحیه کتف دچار مصدومیت شدم و با چنین شرایطی در این رقابت‌ها شرکت و مدال کسب کردم. اکنون نیز در مراحل درمان به سر می‌برم و  رو بهبودی هستم.

او ادامه داد: برای رقابت در پاریس و تکرار افتخارآفرینی در این میدان بزرگ همچون پارالمپیک توکیو و کسب خوشرنگ‌ترین مدال و نیز اهتزار پرچم کشور عزیزم آماده هستم و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان که همیشه بدرقه راه من و دیگر ورزشکاران بوده است، بتوانم با کسب مدال، جوابگوی محبت آن‌ها و نیز تمام کسانی که در این مسیر برای آماده‌سازی من زحمت کشیدند باشند.

این ورزشکار خوزستانی عنوان کرد: همیشه ورزشکاران در روند کاری خود بالا و پایین زیاد داشته‌اند اما در مسابقاتی که اخیرا پشت سر گذاشتم، آسیب دیدگی‌ام در روند من تاثیرگذار بود. البته اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم و آماده کسب موفقیت هستم. در پاریس نیز بی شک همه رقبا با بهترین شرایط ممکن پا به میدان رقابت می‌گذارند زیرا در مسابقات اخیر نیز همه رقبا شرایط ایده‌آلی داشتند و مشخص است که با هدف کسب مدال به پاریس خواهند آمد.

برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به پارالمپیک می‌روم/در بهترین ورژن خود هستم

او در ادامه با قدردانی از مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، گفت: خوشحالم که دکتر گلپایگانی قدر ورزشکار را می‌داند. حمایت‌های او باعث شده که من بدون دغدغه و در آرامش خاطر تنها به فکر افتخارآفرینی برای ایران و خوزستان باشم. همچنین جا دارد از آقای سالار محمدنیا مدیر عامل باشگاه حفاری، خانم کامله بت‌حردان مشاور مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در امور بانوان و خانم مایا عباسی‌خواه امور ورزش تشکر کنم که در این مدت با ایجاد شرایطی خوب، در روند موفقیت من تاثیر بسزایی داشته اند.

متقیان با تاکید بر این که در بهترین ورژن خود قرار دارم و  برای کسب بهترین نتیجه به پاریس می روم تا مجددا باعث شادی دل مردم ایران و خوزستان شوم، عنوان کرد: در این مدت کمیته ملی پارالمپیک و نیز فدراسیون توان‌یابان و جانبازان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حمایت‌های خود انگیزه فراوانی به من برای تکرار موفقیت داده‌اند که تشکر ویژه‌ای از آن‌ها دارم.

او در پایان نیز بیان کرد: از مردم می‌خواهم بار دیگر من را دعا کنند تا با کسب مدال، بتوانم گوشه‌ای از محبت‌های آن‌ها را جبران کنم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar