نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

ناهید کیانی: نمی‌خواهم فرصت افتخارآفرینی را از دست بدهم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ناهید کیانی: نمی‌خواهم فرصت افتخارآفرینی را از دست بدهم

ایرنا/ بانوی المپیکی تکواندو ایران گفت: اکنون شرایط خوبی دارم و به طور یقین تا زمان اعزام به پاریس (۱۲ مردادماه) به اوج آمادگی خواهم رسید.
ناهید کیانی که یکی از تکواندوکاران حاضر ایران در المپیک پاریس است  اظهار داشت: تمامی ورزشکاران حاضر در المپیک، بهترین هستند و بر همین اساس برای رسیدن به سکوی افتخار و مدال، با تمام وجود تلاش می‌کنند.
وی افزود: همه می‌دانیم که رسیدن به مدال در المپیک بسیار سخت است و در واقع با هیچ رویداد دیگری قابل مقایسه نیست. ورزشکار می‌داند اگر به خواسته خود در المپیک نرسد، باید چهار سال دیگر صبر کند و شاید اصلا دیگر نتواند در این رویداد بزرگ حاضر شود.
دارنده مدال طلای تکواندو جهان بیان کرد: اکنون شرایط خوبی دارم و به طور یقین تا زمان اعزام به پاریس (۱۲ مردادماه) به اوج آمادگی خواهم رسید.

وی در خصوص حریفان اصلی‌اش در پاریس، توضیح داد: همه حریفانم خوب هستند، اما نمایندگان بریتانیا، انگلیس، بلغارستان و کره‌جنوبی، تکواندوکاران مطرح‌تری هستند که برای رسیدن به مدال باید از سد آنان بگذرم. شناخت خوبی از آنان دارم و با برنامه به میدان می‌روم.

کیانی در خصوص توقعی که از او برای ارائه مبارزات خوب می‌رود، گفت: توقعات را می‌دانم، اما این مساله نباید موجب فشار و استرس شود. من و همه ورزشکاران تلاش می‌کنیم تا افتخارآفرینی کرده و انتظارات را برآورده سازیم.

ملی‌پوش تکواندو بانوان با قدردانی از برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی که با حضور خانواده آنان برگزار شد، گفت: این مساله روحیه ما را افزایش داد. اکنون فقط به موفقیت و شاد کردن مردم فکر می‌کنم تا بتوانم با رسیدن به مدال، افتخار بزرگ موفقیت در المپیک را از آن خود کنم.
گفتنی است، ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، آرین سلیمی و مهران برخورداری، تکواندوکاران حاضر ایران در بازی‌های المپیک پاریس هستند. ملی پوشان تکواندو برای حضور در این رویداد، ۱۲ مردادماه راهی پاریس می‌شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره