نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

۲۰ کسب و کار موفق که می‌توانید در خانه شروع کنید

منبع
روزياتو
بروزرسانی
۲۰ کسب و کار موفق که می‌توانید در خانه شروع کنید

روزیاتو/ در عصر دیجیتال، جایی که خلاقیت هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، راه‌اندازی یک کسب و کار موفق از خانه نه تنها ممکن، بلکه بسیار مرسوم است. مهم نیست چه کاری انجام می‌دهید، این روزها می‌توانید از طریق انواع کانال‌های دیجیتال به مشتریان یا مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
در ادامه نگاهی به دنیای مشاغل خانگی نوآورانه می‌اندازیم و می‌بینیم چگونه «کار از خانه» به «رونق از خانه» تبدیل شده است.

۱. صنایع دستی
صنایع دستی منحصر به فرد مانند جواهرات، شمع، یا اقلام دکور خانه را به صورت آنلاین یا در بازارهای محلی بفروشید. از خلاقیتی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید!

۲. مشاوره
در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، امور مالی یا استراتژی‌های تجاری توصیه‌های تخصصی بدهید. از دانشی که دارید استفاده کنید.

۳. تهیه و تحویل غذا
وعده‌های غذایی مغذی تهیه کنید و آنها را به افراد یا خانواده‌های پرمشغله‌ای که به دنبال راهی برای تغذیه با وعده‌های غذایی سالم هستند تحویل دهید.

۴. فروشگاه اینترنتی لباس
لباس‌ها و اکسسوری‌های مد روز را تهیه کنید و از طریق فروشگاه‌ آنلاین خودتان یا یک صفحه اینستاگرام بفروشید.

۵. معلم موسیقی آنلاین
اگر نواختن یک ساز مثل پیانو یا گیتار را به خوبی بلد هستید می‌توانید با برگزای کلاس‌های آنلاین برای خودتان کسب و کاری راه بیندازید.

۶. خرید و فروش سهام
برای رشد ثروت خود، سهام معامله کنید. مطمئن شوید که اصول کار را بلدید، یا اگر مطمئن نیستید حتما با یک متخصص مشورت کنید.

۷. مربی تناسب اندام
مردم را از جایشان بلند کنید و آنها را به حرکت وادارید. این روزها عده زیادی از خانه ورزش می‌کنند و دوست دارند برای این کار کسی روی صفحه نمایش دیجیتال راهنمایشان باشد.

۸. تعمیرکار
تقریباً همه وسیله‌ای در خانه خود دارند که نیاز به تعمیر داشته باشد. طرز کار با وسایل و ابزارهای مختلف را یاد بگیرید تا بتوانید در منطقه محل زندگی خود خدمات مورد نیاز را ارائه دهید.

۹. مربی سلامت آنلاین
امروزi افراد بیشتری به دنبال زندگی سالم هستند. ارائه راهنمایی‌هایی در مورد تغذیه، تناسب اندام و سلامت روان به مخاطبانی که به دنبال سبک زندگی سالم‌تر هستند می‌تواند روشی برای کسب درآمد باشد.

۱۰. مربی یوگا یا مدیتیشن
اگر علاقه‌ دارید به دیگران کمک کنید چاکراهای خود را باز کنند، کلاس‌ آنلاین یا حضوری یوگا یا مدیتیشن برگزار کنید تا بهزیستی و وضعیت ذهنی سالم را در جامعه خود ارتقا دهید.

۱۱. کیترینگ
تهیه غذای خوشمزه برای رویدادها یک راه عالی برای کسب درآمد است. رویدادهای شرکتی، عروسی، تولد و حتی مراسم عزاداری همگی به خدمات پذیرایی نیاز دارند.

۱۲. خیاطی
اگر کار با قیچی و سوزن و چرخ خیاطی برایتان راحت است و بلدید یک لباس را کوچک کنید می‌توانید خدمات مربوط به تعمیر یا دوخت لباس ارائه دهید.

۱۳. تعمیر جواهرات
وقتی یک جواهر مهم یا گران قیمت خراب شود یا آسیب ببیند، ناراحت‌کننده است. خدماتی را برای تعمیر جواهرات از جمله انگشتر، گردنبند و گوشواره ارائه دهید.

۱۴. مربی زندگی
از طریق جلسات کوچینگ به مشتریان در تعیین و دستیابی به اهداف شخصی و حرفه‌ای‌شان کمک کنید. با کمک به افراد برای متمرکز ماندن در مسیر خود می‌توانید خدمات فوق‌العاده ارزشمندی ارائه دهید.

۱۵. مراقبت از سالمندان و کودکان
شما می‌توانید از افراد مسنی که در انجام فعالیت‌های روزانه به کمک نیاز دارند مراقبت کنید. همچنین اگر از کار با کودکان لذت می‌برید می‌توانید پرستار بچه شوید.

۱۶. رزومه‌نویسی
به افرادی که به دنبال کار هستند کمک کنید تا رزومه خود را بهبود ببخشند و شانسشان را برای رسیدن به موقعیت‌های مورد نظر افزایش دهند.

۱۷. سبد هدیه
برای مناسبت‌های مختلف سبد گیفت (هدیه) شخصی‌سازی شده بسازید و بفروشید. این خدمات می‌تواند هم برای کسب و کارها و هم افراد استفاده شود.

۱۸. شیرینی‌پزی خانگی
با فروش کیک، شیرینی و محصولات خانگی به مشتریان محلی و بازارهای آنلاین، عشق خود به پخت و پز را به یک سرمایه‌گذاری سودآور تبدیل کنید.

۱۹. طراحی کارت تبریک سفارشی
برای مناسبت‌های خاص مانند تولد، عروسی و موارد این‌چنینی کارت‌ تبریک شخصی ایجاد کنید. می‌توانید کارت‌های خود را به صورت آنلاین بفروشید یا با یک یا چند فروشگاه‌ محلی برای توزیع آن شراکت کنید.

۲۰. محوطه‌سازی
امروز افراد زیادی به دنبال رسیدگی به حیاط و باغ محل زندگی یا ویلای خود هستند. شما می‌توانید از طریق ارائه خدمات باغبانی و محوطه‌سازی کسب درآمد کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره