نماد آخرین خبر

ترفند آرایشگرها برای پرپشتی موهای کم پشت

منبع
بيتوته
بروزرسانی
 ترفند آرایشگرها برای پرپشتی موهای کم پشت

بیتوته/ ریزش مو و نازک شدن موها یک مشکل رایج است که به علت های مختلفی ایجاد شده و موجب کم پشت و کم حجم به نظر رسیدن موها می شود. راه‌های بسیار زیادی جهت پرپشت کردن مو، کاهش شکستگی و ریزش آن وجود دارد. گرچه پیروی از یک تغذیه سالم، استفاده از شامپو و ماسک موی مناسب، برس کشیدن صحیح مو، استفاده از ماسک‌های خانگی و...به پرپشت شدن مو کمک می کند اما آرایشگرها راه های دیگری نیز برای پرپشت و پرحجم نشان دادن موها ارائه می دهند که در ادامه این بخش به آن اشاره خواهیم کرد.

پوش دادن مو
با پوش دادن می توانید موهایتان را پرحجم تر از همیشه نشان دهید. با یک شانه دندانه نازک و باریک موهای خود را به سمت فرق سر خود بکشید و درآنجا ثابت نگهشان دارید، اینگونه موهایتان پرحجم و با مدلی فشن و به روز دیده می شود.

روشن کردن مو

اگر موهایتان تیر و کم پشت است، برای پرحجم و پرپشت دیده شدن موها رنگ آنها را روشن تر کنید. رنگ های روشن باعث حجیم تر به نظررسیدن مو میشود، برای این کار بهتر است به جای استفاده از رنگ های شیمیایی و مصنوعی از رنگ های طبیعی استفاده نمایید، این رنگ ها به ضخیم شدن موهای شما کمک خواهد کرد.

تغییر مدل مو
اگر موهایتان کم پشت است، برتای پر پشت به نظر رسیدن موها مدل موهایتان را تغییر دهید. اگر همیشه فرق وسط باز می کنید، این بار موهایتان را به یک طرف حالت دهید، فرق کج برای افراد دارای موهای کم پشت مدل مناسب تری است.

موج دادن به مو
اگر می خواهید موهای شما پر حجم تر به نظر برسند،به موهایتان موج دهید. موج دار، ویو و فر کردن موها سبب می شود که موهای شما کم پشت به نظر نرسند. بدون استفاده از اتو‌های مخصوص و حرارت نیز می توانید مو‌های خود را فر کنید، تنها کافی است که موهایتان را شب ببافید و صبح روز بعد باز کنید.

استفاده از محصولات آرایشی
برای داشتن حجم بیشتر در موهای خود میتوانید از محصولاتی استفاده کنید که مخصوص این کار طراحی شده اند. برای شانه کردن مو میتوانید از دیگرمکمل های شستشو و کرم های مخصوص استفاده نمایید.

کوتاه کردن لایه ای مو

اگر موهای کم پشتی دارید، برای اینکه موهایتان پرحجم تر دیده شود،مدل موها را تغییر داده و موهای خود را لایه لایه کوتاه کنید. برای کوتاه کردن موها به صورت لایه ای، موها به صورت کوتاه و بلند زده می شوند یعنی قسمت های روی مو، کوتاه تر می شوند و قسمت های زیرین مو نیز به صورت بلند باقی می مانند در نتیجه قد موهای شما بلند و حجم آن ها نیز بیشتر به نظر می رسد.

امتحان کردن یک مدل مو جدید
اگر موهایتان کم پشت است، مدل موهایتان را تغییر دهید. مدل موی کوتاه زنانه پیکسی بلند، مناسب خانم‌هایی با موهای کم پشت است که می‌خواهد حجم موهایشان را افزایش دهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره