نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

زبان بدن همسری که دیگه بهت اعتماد نداره

منبع
نمناک
بروزرسانی
 زبان بدن همسری که دیگه بهت اعتماد نداره

نمناک/ اعتماد بین زوجین یکی از پراهمیت ترین مسائل در زندگی مشترک است،مسائل و رفتارهای بی شماری چون عدم شفافیت در گفتار، بی توجهی به نیازها و عواطف، دروغگویی و...موجب از بین رفتن اعتماد بین زوجین می شود، بی اعتمادی میان زوجین اگر به آن توجه نشود، نهایتا به احساس شک منجر خواهد شد و موجب فروپاشی بنیان خانواده می گردد.
اگر می خواهید بدانید که هنوز اعتماد بین شما و همسرتان پابرجاست، این بخش از نمناک را بخوانید تا با زبان بدن همسری که اعتمادش سلب شده آشنا شوید، البته حل مشکل بی اعتمادی به همسر امکان پذیر است و با ارائه راهکارهایی می توان دوباره اعتماد همسر را به دست آورد.
پلک زدن بیش از اندازه
پلک زدن بیش از حد اغلب به این معنی است که فرد از بودن در کنار شما احساس ناراحتی می کند یا آنچه را که می بیند یا می شنود دوست ندارد و از پلک زدن های بیش از اندازه به عنوان راهی برای جلوگیری از تماس مستقیم چشمی استفاده می کند. اگر همسرتان مرتب پلک میزند یا به آرامی پلک می زند تا چشمان خود را برای مدتی طولانی تری بسته نگه دارد، باید بدانید که او واقعاً از آنچه شما می گویید یا انجام می دهید راضی نیست.
نزدیک شدن غیر طبیعی به فضای خصوصی شما
همه ما فضای شخصی خود را داریم و دوست نداریم وقتی در آن هستیم دیگران خیلی به آن نزدیک شوند با این حال، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که شریک زندگی شما در زمان های نامناسب به فضای شخصی شما ورود می کند. این طبیعی است که در لحظات عاشقانه به هم نزدیک شوند، اما در هنگام نامناسب بودن رابطه تان، او باید کمی به شما فضا بدهد اما اگر اعتمادش نسبت به شما کم باشد، برعکس عمل کرده و ترجیح میدهد به حریم خصوصی تان سرک بکشد.


خنده ساختگی
مراقب لبخندهایی از طرف همسرتان باشید که واقعی نیستند. اگر لبخند او غیرواقعی به نظر می رسد بطوریکه فقط دهان خود را درگیر می کند، می تواند نشانه ای باشد که او واقعاً از بودن در کنار شما خوشحال نیست. یک لبخند واقعی اغلب با حالت شادی در چشمان همراه میشود و شما چین و چروک های کوچکی را در اطراف چشم همسرتان خواهید دید درحالیکه در یک لبخند ساختگی، بیشتر فقط عضلات گونه هستند که کار می کنند.
آه کشیدن مکرر
آه مکرر می تواند نشانه ای ملایم از این باشد که نشان می دهد فردی در حضور شما وضعیت عاطفی مناسبی نداشته یا ناراحتی خاصی را تحمل می کند. اگر زمانی که شما با هم هستید، همسرتان اغلب آه می کشد، ممکن است نشان دهنده این باشد که او تحت فشار یا ناراحتی است.
خیره شده به دور 
وقتی شریک زندگی تان حین صحیت های شما به جایی دیگر و نقطه ای دور خیره می شود یعنی او علاقه مند به شنیدن صحبت های شما نیست. اگر با زمانیکه با او صحبت می‌کنید، متوجه می‌شوید که کمی خم می‌شورد، به عقب برمی‌گردند یا در حالی است که به دور نگاه می‌کند، اینها همه نشانه‌ای است از بی علاقگی نسبت به گفتگو با شما.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره