نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

5 ترکیب رنگ شیک، جدید و باکلاس برای اتاق خواب

منبع
نمناک
بروزرسانی
5 ترکیب رنگ شیک، جدید و باکلاس برای اتاق خواب

نمناک/ اگر در انتخاب رنگ اتاق خواب دچار سردرگمی شده اید و نمیدانید کدام ترکیب رنگ ها برای اتاق خواب مناسب است ما بهترین رنگ ها را به شما معرفی میکنیم.
بهترین و جدیدترین ترکیب رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب
رنگ از عناصر مهمی است که تاثیر فراوانی در زیبایی ظاهر اتاق خواب داشته و یک اتاق ساده را به مکانی دنج و آرام تبدیل می‌کند، بنابراین باید در انتخاب رنگ برای اتاق خواب دقت کنیم و وسواس ویژه ای به خرج دهیم. اگر می خواهید اتاق خوابتان خاص و متمایز باشد، برای دکوراسیون اتاق خواب از رنگ هایی که در این مطلب معرفی کرده ایم، کمک بگیرید تا یک اتاق خواب زیبا و جذاب داشته بتاشید.
سفید و گلبهی
سفید و گلبهی یکی از رمانتیک ترین و محبوب ترین رنگ ها برای دیزاین اتاق خواب به شما می رود. رنگ گلبهی از منظر رنگ شناسی در رده رنگ های گرم و آرامش بخش قرار دارد و توصیه مکی شود برای زیباتر شدن اتاق خواب در کنار آن از رنگ های خنثی استفاده نمایید.
شما می توانید دیوار پوش و کف پوش اتاق خواب خود را گلبهی و سرویس خواب های خود را به رنگ کرم و سفید سفارش دهید و اکسسوری های مربوط به اتاق خواب از قبیل رو تختی، پرده و فرش را با رنگ های محبوب خود به نمایش بگذارید.

سبز سدری و سبز یشمی
رنگ سبز برای اتاق‌های مختلف، به ویژه اتاق‌های استراحت و نشیمن، یک انتخاب بی‌نظیر جهت جذب آرامش در این فضاهاست. این رنگ جذاب که از طبیعت الهام گرفته شده معمولا با انرژی و آرامش ارتباط مستقیمی دارد.
اگر به دنبال جلب توجه و ایجاد یک اتاق پر انرژی هستید، می‌توانید از رنگ سبز صدری به عنوان رنگ اصلی دیوارها استفاده کنید و سرویس اتاق خوابتان را سبز یشمی انتخاب نمایید. برای متعادل کردن اثر رنگ سبز می توانید آنها را با رنگ‌های کم‌رنگ مانند سفید، خاکستری، یا بژ ترکیب کنید.
سفید و بنفش
استفاده از رنگ سفید و بنفش برای دکوراسیون اتاق خواب بسیار جذاب است. اتاق خواب بنفش و سفید گزینه‌ی مناسبی برای سنین نوجوانی است زیرا رنگ بنفش سبب ایجاد اعتماد به نفس و رنگ سفید موجب ایجاد روحیه پاک در نوجوانان می‌شود.استفاده بیش از حد از رنگ بنفش می‌تواند تاثیر بدی هم در زیبایی دیزاین اتاق خواب بنفش و هم در اعصاب و روان شما داشته باشد.
سفید و سبز سدری
سبز سدری، یکی از انواع رنگ محبوب در دکوراسیون داخلی و چیدمان است که حالتی از زندگی و طبیعت را نشان می دهد ودکوراسیون با آن همواره سرزنده و شاداب به نظر می رسد. شما می توانید دیوارها را به رنگ سبز صدری در آورید اما سرویس خوابتان را سفید بگیرید. استفاده از رنگ‌های مختلف و رنگارنگ و ترکیب آنها با رنگ سبز سدری در دکوراسیون جایی ندارد و معمولاً به کسب نتایج مناسب و خوبی منتهی نمی شود.
طوسی و آبی
طوسی رنگ پرطرفداری است که بسیاری از افراد از آن برای ایجاد دکوراسیون شیک استفاده می کنند. برای اینکه اتاق خوابتان خاص و متمایز باشد، رنگ طوسی را به عنوان رنگ پایه برای طراحی اتاق خواب در نظر بگیرید و وسایل اتاق خواب را به سلیقه خودتان با رنگ آبی انتخاب کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar