نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

برای خوشبختی، به جز عشق و پول چی خیلی واجبه؟

منبع
نمناک
بروزرسانی
برای خوشبختی، به جز عشق و پول چی خیلی واجبه؟

نمناک/برای داشتن یک رابطه خوشبخت و شاد، عوامل متعددی موثر هستند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکات اشاره می‌کنیم.
آنچه برای خوشبختی به آن نیاز داریم
همه ما دوست داریم طعم خوشبختی را بچشیم و لذت تجربه یک زندگی سراسر آرامش را احساس کنیم و اینجاست که فکر میکنیم چند فاکتور مهم مثل عشق و پول میتواند شرایط را فراهم کند غافل از اینکه برای خوشبخت شدن عوامل دیگری هم لازم است که در ادامه این بخش از نمناک به آنها اشاره خواهیم کرد.
وفاداری
برای کسب خوشبختی لازم است که هر دو طرف به یکدیگر وفادار باشند؛ وفاداری به شریک زندگی تان کمک می کند تا به شما اعتماد کند. البته که در حالی که به یکدیگر وفادار هستید، باید مرزهایی نیز تعیین کنید.
اعتماد

یکی از مهمترین بخش های یک زندگی موفق، اعتماد کامل به یکدیگر است. شما باید به شریک زندگی خود اعتماد کنید تا بتوانید احساسات و تجربیات صادقانه خود را با او به اشتراک بگذارید. شما باید به شریک یا همسرتان اعتماد کنید تا بتوانید به راحتی هر زمان که نیاز است در مقابل او آسیب پذیر باشید.
برقراری ارتباط مناسب
چه درونگرا باشید و چه برونگرا، باید روزانه با شریک زندگی خود به درستی ارتباط برقرار کنید. به اشتراک گذاشتن بینش در مورد زندگی خود بشکلی صادقانه و آشکار بسیار مهم است. اگر ارتباط بین زن و شوهر ضعیف باشد، منجر به سوء تفاهم و رنجش می شود که گاهی اوقات همین عامل، دلیل اصلی جدایی است.
احترام
احترام رکن اساسی یک رابطه قوی است. هر دو طرف باید برای انتخاب ها، نظرات و تلاش های یکدیگر ارزش قائل شوند. احترام گذاشتن به تصمیمات همسرتان، به ویژه در محیط های اجتماعی، نیز بسیار مهم است چراکه گاها میتوان بی احترامی در حریم شخصی را بخشید اما بخشش بی احترامی در جمع کار دشواری است.
وابستگی متقابل و منطقی
یک رابطه قوی زمانی ایجاد می شود که افراد در شدیدترین لحظات زندگی خود به یکدیگر وابسته باشند. اگر اصلاً برای هیچ چیز به شریک زندگی خود نیاز ندارید، این امر باعث ایجاد حس دوری و جدایی می شود. ناگفته نماند که وابستگی متقابل به یکدیگر نباید سمی و غیرمنطقی باشد؛ این زمانی اتفاق می‌افتد که افراد بیش از حد به شریک زندگی خود وابسته می‌شوند و به دلیل ناامنی یا ترس از تنهایی، در نهایت کار اشتباهی انجام می‌دهند.
صمیمیت فیزیکی
یکی از کلیدهای موفقیت رابطه زناشویی، صمیمیت فیزیکی مناسب است. این بدان معنا نیست که شرکا باید همیشه به یکدیگر بچسبند و شرایط به گونه ای باشد که حد و حدود رعایت نشود بلکه گاهی با گرفتن دست، یا با همدیگر نشستن و ساعت ها گپ زدن و بحث در مورد لحظات شاد رابطه خود، محبت میان خود را بیشتر کنید.
مهارت حل مسئله
هیچ زوج ایده آلی در این دنیا نمی توانند ادعا کنند که مشاجره هرگز بین آنها اتفاق نیفتاده؛ بهتر است در این شرایط بدون فرار از مسئله، آن را حل کنید. تنها زمانی که هر دوی شما برای حل مشکلات و البته با آرامش دور هم جمع شوید و با صبر کامل به داستان یکدیگر گوش دهید، می توانید راه حل هایی پیدا کنید.


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره