نماد آخرین خبر

۹ زنی که ادعا می‌شود زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند!

منبع
برترين ها
بروزرسانی
۹ زنی که ادعا می‌شود زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند!

برترین ها/ زیبایی به صورت کلی و به ویژه زیبایی صورت از آن دست موضوعاتی است که به شدت وابسته به سلیقه افراد است و هرچند معیارها و سلیقه جمعی درباره آن در طول زمان دچار تغییرات واضحی شده اما هنوز ممکن است نظر من و شما درباره زیبایی صورت فلان سلبریتی از زمین تا آسمان با هم متفاوت باشد. اما آیا برای چنین موضوعِ سلیقه‌محوری علم حرفی برای گفتن دارد؟

پاسخ البته مطابق انتظارتان مثبت است. بنابر تحقیقاتی که یک پزشک جراحی پلاستیک مشهور در سال 2020 انجام داد، علم به خصوصیات مشخصی در صورت یک انسان رسیده که بر اساس سلیقه جمعی مردم این عصر زیبا و جذاب به حساب می‌آید. دکتر جولین دِ سیلوا موفق شد در نتیجه همین تحقیقات معیارهای مشخصی در صورت مردان و زنان را در کنار در نظر گرفتن نسبت طلایی یا Golden Ratio فهرست کند و بر اساس همین نتایج زیبایی صورت یک مرد یا زن را با روشی علمی اندازه بگیرد. اما با چنینی محاسباتی کدام مردان و زنان سلبریتی در عصر ما دارای زیباترین چهره هستند و درحقیقت علم آن‌ها را زیبا می‌داند؟ 

اگر بخش اول این مقاله درباره مردانِ مشهوری که دارای زیباترین صورت هستند را مطالعه کرده باشید حتما می‌دانید در این مقاله چه‌چیزی انتظار شما را می‌کشد. مطابق مقاله قبل در این مقاله قرار است زیبایی صورت برخی از مشهورترین سلبریتی‌های حال حاضر دنیا را با معیارهای علمی دکتر دسیلوا بررسی کنیم و ببینیم کدام سلبریتی‌ها طبق این معیارهای علمی دارای زیباترین صورت ممکن هستند. تنها تفاوت این مقاله با مقاله قبلی در این نکته نهفته است که این بار به سراغ سلبریتی‌های زن رفته‌ایم و قرار است همراه هم 9 سلبریتی زنِ دارای زیباترین صورت بر اساس تحقیقات دکتر د سیلوا را با هم مرور کنیم.

کِیتی پِری با ۹۰.۰۸%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

بر اساس معیارهای به دست آمده از تحقیقات دکتر د سیلوا و در نظر گرفتن نسبت طلایی، زیباترین عضو صورت این خواننده مشهور و محبوب 39 ساله بینی او محسوب می‌شود. جالب است بدانید بینی کیتی پری و نسبت آن به پهنای لبش توانسته تقریبا بالاترین امتیاز ممکن در این زمینه را با 98.8% به دست بیاورد. پایین‌ترین امتیاز در صورت کیتی پری به شکل چانه او تعلق می‌گیرد و شکل کلی صورت این خواننده هم از نقاط مثبت صورت او به حساب می‌آید.

ناتالی پورتمن با ۹۰.۵۱%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

یکی از مشهورترین و پرکارترین بازیگرهای زن این روزهای هالیوود را بسیاری از طرفدارانش زیباترین زن مشهور دنیا می‌دانند و این در حالیست که ناتالی پورتمن در فهرست دکتر د سیلوا نتوانسته به مقامی بهتر از هشتمی دست پیدا کند. در صورت ناتالی پورتمن شکل چشم‌ها و به ویژه مکان قرارگیری آن‌ها امتیازی تقریبا کامل به دست آورده‌اند اما در عوض شکل ابروها و لب‌ها با امتیازی به نسبت پایین نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

اسکارلت جوهانسن با ۹۰.۹۱%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

به نظر شما بالاترین امتیاز در صورت اسکارلت جوهانسن به کدام عضو تعلق گرفته است؟ جالب است بدانید در بین اعضای صورت، شکل کلی و مکان قرار گرفتن چشم‌های این بازیگر 39 ساله با 99.9% تقریبا به امتیاز کامل دست پیدا کرده و در رتبه دوم این بررسی چانه خانم جوهانسن با 99.4% قرار گرفته است.در نقطه مقابل نازکی لب‌ها و شکل کلی صورت با امتیازهایی به نسبت پایین باعث شده تا این بازیگر به رتبه هفتم بسنده کند.

کِیت ماس با ۹۱.۰۵%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

این سوپرمدل 50 ساله در میان تعجب بسیاری از لحاظ زیبایی صورت رتبه بهتری از اسکارت جوهانسن و ناتالی پورتمن دارد و با به دست اوردن امتیازهایی بالا در بخش‌هایی چون شکل پیشانی و فاصله میان چشم‌ها موفق شده در رتبه ششم قرار بگیرد. با این‌حال و بر اساس نسبت طلایی ابروهای کیت ماس و شکل کلی صورت او با امتیازهایی نه چندان بالا اجازه نداده‌اند او به رتبه بهتری دست پیدا کند.

تیلور سوییفت با ۹۱.۶۴%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

احتمالا بسیاری از شما انتظار دیدن اسم و تصویر تیلور سوییفت در چنین فهرستی را داشتید و مطابق انتظار نام این خواننده بسیار موفق 34 ساله در فهرست زنان مشهور دارای زیباترین صورت قرار دارد. در صورت این خواننده پرطرفدار چانه و بینی با 97% بالاترین و در طرف مقابل ابروهای تیلور سوییفت با 83% پایین‌ترین امتیاز را در بین اعضای صورت او کسب کرده‌اند.

آریانا گراند با ۹۱.۸۱%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

آیا انتظار داشتید بر اساس معیارهای علمی دکتر د سیلوا آریانا گراند صورتی زیباتر از تیلور سوییفت داشته باشد؟ زیباترین اعضای صورت آریانا گراند در این بررسی پیشانی، بینی، چانه و لب‌های او هستند و با امتیازهای بالا به این خواننده کمک کرده‌اند تا به رتبه قابل توجه چهارم برسد. در طرف مقابل ابروهای آریانا گراند با کسب پایین‌ترین امتیاز اجازه نداده‌اند او به رتبه‌ای حتی بهتر برسد.

امبر هرد با ۹۱.۸۵%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

این بازیگر 38 ساله که در جریان طلاقش از جانی دپ و جنجال‌های تمام نشدنی آن ماجرا بخش قابل توجهی از محبوبیتش را از دست داد همچنان از نظر دکتر د سیلوا دستکم از نظر زیبایی صورت یکی از بهترین‌هاست. جالب است بدانید در صورت امبر چانه او با امتیاز نزدیک به کامل 99.6% بالاترین امتیاز و شکل کلی صورت او با 80.2% پایین‌ترین امتیاز را کسب کرده‌اند. البته بینی این بازیگر هم در این بررسی امتیاز بسیار بالایی به دست آورده است.

بیانسه با ۹۲.۴۴%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

بیانسه در این روزهایی که دستکم در میان افکار عمومی با جنجال‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند موفق شده در این رده‌بندی به رتبه دوم برسد. شکل کلی صورت بیانسه از نظر دکتر د سیلوا با امتیاز 99.6 تقریبا بی‌نقص است و در مقابل ابروها و بینی این خواننده 43 ساله در میان اعضای صورت او پایین‌ترین امتیاز را کسب کرده‌اند.

و در نهایت بِلا حدید با ۹۴.۳۵%

این ۹ نفر زیباترین زنان حال حاضر جهان هستند

این سوپر مدل آمریکایی 28 ساله البته با ریشه‌ای فلسطینی- اردنی از سمت پدر و هلندی از سمت مادر از دید معیارهای علمی دکتر د سیلوا زیباترین صورت در میان سلبریتی‌های زن را دارد. به نظرتان می‌توانید با دقت در تصویر بلا حدید، زیباترین خصوصیات صورت او را حدس بزنید؟ از دید دکتر د سیلوا و نسبت طلایی‌اش چانه این سوپرمدل با 99.7% و مکان قرار گرفتن چشم‌های او با 97.65% و در نهایت پیشانی او با 97% زیباترین اعضای صورت بلا حدید هستند و در طرف مقابل ابروهای او امتیاز چندان بالایی به دست نیاورده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره