نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

گام‌های‌ساده برای متحول‌کردن دکوراسیون خانه در پاییز

منبع
خراسان
بروزرسانی
گام‌های‌ساده برای متحول‌کردن دکوراسیون خانه در پاییز

خراسان/ با شروع فصل پاییز چیدمان خانه هم باید تغییر کند، زیرا در این فصل هم هوا رو به سردی می‌رود و هم برخی دچار افسردگی پاییزی می‌شوند پس خانه را باید متناسب با این فصل تغییر داد تا زندگی جنب‌وجوش خود را حفظ و روحیه و انگیزه ما را بالاتر ببرد. به گزارش «راهنماتو» در این مطلب ما قصد داریم تا راهکارهای کارآمد به شما نشان دهیم تا دکوراسیون خانه را در فصل پاییز جذاب و پر انرژی کنید.
از درب ورودی شروع کنید| دکوراسیون جدید خود را از در ورودی آغاز کنید. کاری کنید که مهمانان از ابتدای ورود به منزل حس و حال پاییزی منزل شما را حس کنند. یک تاج گل از شاخ و برگ‌های خشک و گل‌های زرد و نارنجی ایده خوبی برای نصب بر روی دیوار یا درب ورودی است. حتی می توانید گل های این تاج گل را در هر فصل تغییر داده و متناسب با همان فصل تزیین کنید.
دیوارها و میز را با گل‌ها و شاخه‌های پاییزی تزیین کنید| ساده‌ترین راه تزیین دیوارها، استفاده از عناصر طبیعت است. می‌توانید از گل‌های فصلی، برگ‌های خشک قاب‌شده و قلمه‌هایی از بهترین درختان برای این کار استفاده کنید. همچنین می‌توانید این گل‌ها را درون گلدان قرار دهید و میز خود را با آن تزیین کنید.
از عناصر روستایی کمک بگیرید| هیچ چیز مانند عناصر طراحی روستایی نمی‌تواند پاییز را معرفی کند. می‌توانید از سبدهای بافته شده، فانوس‌های زیبا، خوشه‌های گندم خشک‌شده یا سبدی از میوه‌های پاییزی برای تزیین میز، کنسول یا قفسه استفاده کنید.
از کدو تنبل و گندم کمک بگیرید| هر سال با ورود پاییز سروکله کدو تنبل‌های نارنجی با بافتی نرم و طعمی شیرین پیدا می‌شود. می‌توانید با رنگ‌آمیزی این کدو تنبل‌های زیبا با رنگ‌های مختلف، دکوراسیون زیبایی پاییزی منزل خود را تکمیل کنید. در ضمن خوشه‌های گندم، فصل برداشت آن‌ها یعنی پاییز را به یاد ما می‌آورند. می‌توانید با روش‌های خلاقانه‌ای از این خوشه‌ها برای تزئین شمعدان‌ها استفاده کنید و آن ها را بر روی میز ناهارخوری، بوفه یا میز ورودی خود قرار دهید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar