logo

روانشناسی رنگ های آرایش و میکاپ زنانه

منبع
نمناک
بروزرسانی
روانشناسی رنگ های آرایش و میکاپ زنانه

نمناک/ رنگها با شخصيت ما رابطه مستقيمي دارند ، شايد برايتان جالب باشد اگر بدانيد که رنگ آرايش شما نيز، شخصيتتان را آشکار مي سازد پس انتخاب رنگ بسيار مهم مي باشد . در اين بخش شما را روانشناسي رنگها در آرايش آشنا خواهيم نمود.

قرمز
استفاده از رنگ قرمز در آرايش نشان دهنده اعتماد بنفس ، سلامتي،قدرت و استحکام است و استفاده از آن موجب افزايش عشق،انرژي و خودباوري خواهد شد.

سبز
رنگ سبز حاکم بر تمام افکار احساسي است و يک رنگ هماهنگ کننده است که به شما در ارتباط با افراد پيرامونتان احساس آرامش و تعادل مي دهد.اگر از رنگ سبز براي آرايش استفاده کنيد ، نگاه دوستانه اي به اطرافيانتان داريد.

نيلي
رنگ نيلي موجب افزايش اميد و آرزو مي شود . اگر کم حوصله و بي حال هستيد يک آرايش به رنگ نيلي مي تواند شما را سر حال آورد.

نارنجي
اين رنگ در آرايش نشان دهنده قدرت خلاقيت و تخيل بالاي شماست و افرادي که از اين رنگ استفاده مي کنند از تنبلي گريزان هستند و داراي انگيزه بالا مي باشند . اين افراد ميل جنسي بالايي دارند و بسيار کم طاقت هستند.

زرد
اگر از اين رنگ در آرايشتان استفاده مي کنيد بايد بدانيد شما فردي داراي هوش و غريزه هستيد و دوست داريد در تصميم گيري ها مصممم تر عمل کنيد.

بنفش

بنفش يک رنگ متحد کننده است و در زماني که احساس ضعف يا شکست مي کنيد به شما کمک ميکند پس درمواقعي که مي خواهيد انرژيتان را حفظ کنيد ، از رنگ بنفش براي آراش خود استفاده نماييد.

آبي
رنگ آبي الهام بخش ارتباطات شفاف و صبورانه مي باشد. اگر مي خواهيد به مهماني و يا محل کارتان برويد و استرس داريد بهتر است از رنگ آبي در آرايش خود استفاده نماييد.

روانشناسي لاک مشکي
اگر لاک مشکي را مي پسنديد ، داراي شخصيت قدرتمند و قوي هستيد و حامي و هميشه همراه دوستانتان مي باشيد . اگر دوستي داريد که اغلب از لاک مشکي استفاده مي کند ، او را از دست ندهيد چرا که بهترين حامي و دوست شما است.

روانشناسي رژلب نارنجي

خانم هايي که رژ لب نارنجي را انتخاب مي کنند ، خانم هاي بسيار جسوري هستند که دوست دارند همه نگاه ها را به خود معطوف کنند . آنها کنجکاو ، ماجراجو و کمي خود شيفته هستند و هميشه فکر مي کنند جزو بهترين هاي جمع مي باشند.

روانشناسي رژ قرمز
افرادي که ازرژ و لاک قرمز استفاده مي کنند ، افرادي جسور، شجاع و با اعتماد به نفس هستند که از تصميم خود براي انجام دادن کارها منصرف نمي شوند و تا به اهداف خود نرسند ، دست از کار و تلاش بر نمي دارند . اين افراد در زندگي ، بسيار موفق هستند.

روانشناسي رژ لب اکليلي
آيا براي حضور در مهماني هاي ويژه يا عروسي و يا حتي روزانه از رژ لب هاي اکليلي و براق استفاده مي کنيد ؟ اگر چنين است شما فردي عاشق پيشه، خوشگذران و اهل گشت وگذار و اجتماعي هستيد که هميشه دوستان زيادي دور و برتان است.

روانشناسي رژ لب گوشتي يا کالباسي
اگر رژ لب انتخابي شما کالباسي است ، شما آرام، ساده و خاضع هستيد . سخت نمي گيريد و راه حل مناسبي براي مشکلات خود پيدا مي کنيد . شما بودن در جمع را نمي پسنديد و ترجيح مي دهيد در آرامش و در گوشه اي با مهمانان خود صحبت کنيد.

روانشناسي لاک صورتي
خانم هايي که رنگ صورتي و گلبهي را براي رژ لب و لاک انتخاب مي کنند ، افراد رمانتيک و حساسي هستند که گاهي اوقات خيلي زود ناراحت مي شوند . آنها به دليل احساسات قوي که دارند ، خلاقند و اهل فعاليت هاي هنري هستند . در برخورد با اين خانم ها مواظب صحبت کردن خود باشيد زيرا ممکن است آنها را ناراحت کنيد.

روانشناسي لاک بنفش
همانطور که مي دانيد رنگ بنفش رنگي است از ترکيب دو رنگ قرمز و آبي بنابراين افرادي که لاک و رژ بنفش انتخاب مي کنند ، شخصيتي ترکيبي دارند يعني در آنها آرامش آبي دوست ها و جسوري و هيجان قرمز دوست ها به چشم مي خورد . اين افراد در کنار اين حس دوگانگي بسيار باوقار و متين هستند و دوستان فراواني دارند.

روانشناسي لاک زرد
افرادي که لاک زرد را مي پسندند ، افرادي شاد و پر انرژي هستند.

روانشناسي رنگ موي نارنجي
رنگ نارنجي براي موها اگر چه متداول نيست اما افرادي که اين رنگ مو را مي پسندند افرادي اجتماعي با اعتماد به نفس بالا مي باشند که روابط عمومي بالا يي دارند و با ساير افراد و اقشار جامعه مي توانند ارتباط خوبي برقرار نمايند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره