برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طراحی رژگونه متناسب با فرم صورت و خودآرایی حرفه‌ای

منبع
بروزرسانی
طراحی رژگونه متناسب با فرم صورت و خودآرایی حرفه‌ای

دارچين/ يافتن شيوه‌اي براي استفاده از رژگونه به طوري که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد، کار دشواري نيست اما در عين حال مي‌تواند کمي چالش برانگيز باشد. با خواندن اين مقاله دارچين، اول مي‌توانيد فرم صورت خود را شناسايي کنيد و بعد با به کار گيري اصول مطرح شده رژگونه در خودآرايي، يک آرايش شيک و حرفه‌اي داشته باشيد.

 

صورت قلبي
پيشاني پهن همراه با استخوان‌هاي گونه برآمده و چانه باريک يک صورت قلبي شکل را تشکيل مي‌دهند.

کاربرد رژگونه: اين صورت‌ها بايد رنگ ترکيبي استفاده کنند و از قسمت بيروني و بالايي گوشه‌اي از استخوان گونه در يک حرکت دايره‌اي به سمت گوش حرکت کنند. با اين کار چانه شما نرم و متناسب به نظر مي‌رسد.

صورت مثلثي
پيشاني باريک و استخوان‌هاي گونه با آرواره‌اي مربع شکل که شبيه به صورت‌هاي قلب شکل است.

کاربرد رژگونه: بايد از گوشه بيروني استخوان‌هاي گونه، رژگونه بزنيد. سعي کنيد با حرکت دايره‌اي به سمت بالا حرکت کنيد و به گوشه خارجي چشم نزديک شويد.
 

صورت مثلث معکوس

صورت مثلث معکوس شامل صورت‌هايي است که استخوان‌هاي گونه بالا، پيشاني پهن و چانه باريک دارند.

کاربرد رژگونه: با استفاده از حرکت مستقيم شوت رژگونه را بر روي گونه‌هاي خود بماليد. اگر احساس مي‌کنيد استخوان‌هاي شما بيش از حد نمايان شده است، رنگ را کمي به سمت گوش‌هاي‌تان هدايت کنيد. 
 

صورت الماس شکل
صورت در قسمت استخوان‌هاي گونه عريض‌تر است و در چانه و خط مو باريک‌تر است.

کاربرد رژگونه: از بالاي استخوان‌هاي گونه شروع کنيد و به سمت بالا حرکت کنيد بگونه‌اي که به گوش خود نزديک شويد و سعي کنيد يک حرکت دايره‌اي داشته باشيد که توجه را به سمت استخوان‌هاي گونه و چشم جلب کند.
 

صورت مستطيلي
صورت مستطيلي باريک، صورت دراز و آرواره اي بايد بدون اينکه به ناحيه زير بيني نفوذ کنندُ استخوان‌هاي گونه خود را با شوت رژگونه بزنند و بصورت مخروطي به سمت بالا و گوشه خارجي چشم حرکت کنند.

صورت بيضي
صورت بيضيُ‌صورتي با پيشاني بلند و آرواره‌اي باريک‌تر از استخوان گونه است.


کاربرد رژگونه: با استفاده از شوت يا انگشتان دست خود بطور مستقيم و در حالت رفت و برگشت پودر را به استخوان‌هاي گونه خود بماليد بصورتيکه به گوش‌ها نزديک باشد.
 


صورت گلابي شکل
صورت گلابي شکل شامل پيشاني باريک و پهن و آرواره مدور است.

کاربرد رژگونه: به منظور کوچک نشان دادن آرواره از يک زاويه شروع به استفاده از رژگونه مي‌کنيد همچنين سعي کنيد قلم مو را در يک زاويه حرکت دهيد.

صورت گرد
طول و عرض چهره يکسان است فقط گونه کمي عريض‌تر است.

کاربرد رژگونه: از ناحيه گوش شروع کنيد و شوت را به سمت پايين حرکت دهيد و بر روي گونه بماليد همچنين مي‌توانيد شوت را بر روي چونه خود بماليد تا صورت شما کمتر گرد بنظر برسد.
 

 صورت مربعي
طول و عرض مشابه با خط مو پيشاني که شوت رژگونه را بايد در حالت کماني و به سمت بالا بر روي گونه خود حرکت دهيد و به گوشه خارجي چشم شما نزديک‌تر است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره