برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

شیوه بازگشت عشق با تکنیک NLP

منبع
نمناک
بروزرسانی
شیوه بازگشت عشق با تکنیک NLP

نمناک/ تکنيک NLP مي تواند تجربه ما را نسبت به جهان اطراف تغيير دهد. افکار و احساسات ما واقعيت را شکل مي دهند و در نتيجه اين تکنيک ها مي تواند به شدت در تغيير کل زندگي ما موثر باشند . تکنيک هاي nlp عشق همان nlp است که بصورت منسجم در راستاي برنامه ريزي عصبي زباني يک شخص براي ايجاد احساس عشق و يا بازگشت به رابطه مورد استفاده قرار مي گيرد.
با استفاده از تکنيک هاي nlp براي برگرداندن عشق شما قادر خواهيد بود رابطه خود را برگردانيد. در اين قسمت از سبک زندگي نمناک روش ها و ترفند هايي را به شما معرفي مي کنيم که مي تواند به تغيير رفتار تان کمک کند و باعث مي شود که آينده بهتري داشته باشيد.

براي ترميم رابطه از دست رفته چه کاري انجام دهيم؟
در ان ال پي باور بر اين است که اگر تيپ شخصيتي افراد يا همان کانالهاي ادراکي را بدانيم، بهتر مي توانيم بر روي مخاطب خود اثر بگذاريم.

شناخت انواع کانال ادراکي يا تيپ شخصيتي
در ان ال پي سه نوع کانال ادراکي يا تيپ شخصيتي را بررسي مي کنيم:1- افراد ديداري 2- افراد شنيداري 3- افراد حسي

افراد ديداري
اگر کانال ادراکي يا تيپ شخصيتي معشوقتان ديداري است، همواره او را تاييد کنيد، از ظاهر خوب او تمجيد کنيد و هر تغييري در آنها مانند تغيير رنگ مو و لباس جديد را با جزئيات به او يادآوري کنيد. افراد ديداري تمايل به دريافت هديه دارند و مي توانيد به بهانه مناسبت هاي مختلف براي آنها هديه بگيريد. آنها داراي پردازش ذهني بالايي هستند و علاقه زيادي به جلب توجه در جمع دارند. با اين افراد ارتباط چشمي برقرار کنيد.

افراد شنيداري
افراد شنيداري روي انتقاد، تعريف و تمجيد حساس هستند. آنها بر روي تن صدا، سرعت صحبت و ميزان بلندي و کوتاهي صدا حساس هستند، پس هنگام صحبت با اين افراد از تند صحبت کردن و اداي نادرست کلمات بپرهيزيد و از الفاظ تند و توهين استفاده ننماييد، همچنين انتقاد خود را در قالب پيشنهاد ابراز کنيد.

افراد حسي
افراد حسي دوست دارند همسرشان آنها را درک کند و در روزهاي سخت در کنار آنها باشد و آنها را در آغوش بگيرد. آنها با حس و لمس شدن با دنياي بيرون ارتباط برقرار مي کنند.

تکنيک هاي NLP براي برگرداندن عشق
قبل از اينکه با تکنيک هاي nlp براي بازگشت عشق آشنا شويد با مهمترين ابزار آن، يعني ضمير ناخودآگاه آشنا شويد. ضمير ناخودآگاه همه اطلاعات، تجربيات، گذشته، آرزوها و ترس هاي شما را در خود جايي مي دهد.
سه عملکرد اصلي ضمير ناخودآگاه، پردازش اطلاعات، جاي دادن اطلاعات گذشته در خود و استفاده از آن در صورت لزوم، ارسال احساسات مورد نياز و کنترل رفتار است.

نفوذ بر ديگران با تکنيک NLP
با توجه به اطلاعات فوق متوجه مي شويم براي نفوذ بر ديگران، NLP مي تواند به 3 شکل به ما کمک کند:

ايجاد انگيزه و ميل به يادگيري مهارت هاي مرتبط
NLP به شما کمک مي کند تا يادگيري مهارت هاي مورد نيازتان جذاب و لذت بخش شود و شما از يادگيري آنها احساس خستگي نکنيد. ارتباط کلامي، زبان بدن و قانون جذب عشق از راه دور، شخصيت شناسي و ... همه از ضروري هاي موفقيت در برگرداندن عشق از دست رفته است، NLP به شما کمک مي کند که يادگيري اين مهارت هاي ارتباطي براي تان لذت بخش شود و ميل و تمايل بيشتري نسبت به يادگيري اين مهارت ها بدست آوريد.

يادگيري اين تکنيک ها نه تنها در بازگشت عشق يا حفظ رابطه بلکه در همه مراحل زندگي براي رشد و توسعه فردي موثر است.

برنامه ريزي مهارت هاي مرتبط در ناخودآگاه
از ديگر تاثيرات تکنيک هاي NLP که نه فقط براي برگرداندن عشق و حفظ آن، يادگيري مهارت هاي جديد است. براي موفقيت در هر چيزي تنها دانش و آگاهي کافي نيست و بايد دانش را به مهارت تبديل کرد که تکنيک هاي NLP مي تواند در اين زمينه به ما کمک کند.
اگر دانش ما به مهارت تبديل نشده باشد، در روابط خود ممکن است اشتباهاتي انجام دهيم و به دليل اينکه مهارت هاي لازم در ناخودآگاه ما برنامه ريزي نشده است مدام اين اشتباهات را تکرار کنيم. اين موضوع در مورد روابط عاشقانه مي تواند بسياري تاثير منفي داشته باشيد. تکنيک هاي NLP براي برگرداندن رابطه، مهارت هايي را در ما به وجود مي آورد که در بازگرداندن عشق و حفظ رابطه به ما کمک مي کند.

مهارت هاي ارتباط مستقيم و غير مستقيم براي برگرداندن عشق
متقاعد کردن و ارزش گذاري از تاثيرات تکنيک هاي NLP است که بيشتر مرتبط با مهارت هاي ارتباط موثر مي باشد. مهارت هاي ارتباطي برگرداندن عشق با کمک تکنيک هاي NLP تنها به مهارت هاي مستقيم و از راه نزديک مربوط نيست، بلکه در ارتباط هاي غير مستقيم و از راه دور نيز به ما کمک مي کند.به طور مثال پيشرفت تکنولوژي به ما در ارتباطات از راه دور کمک مي کند.
NLP يا برنامه ريزي عصبي کلامي به ارتباط بين زبان که نشانه هايي مفهومي دارد و احساسات که عصب شناختي است بر مي گردد. با برنامه ريزي عصبي کلامي شما مي توانيد دريابيد که چگونه و از طريق چه نشانه ها و احساسات خاصي در ديگران ايجاد کنيد که منجر به جذب، عاشق کردن يا متقاعد کردن او شود. چنانچه در نمناک مي خوانيد اگر عشق از دست رفته شما ارزش بازگرداندن دارد، از تکنيک NLP استفاده کنيد.
ايجاد تغيير در زندگي:


1. جدايي
آيا تا به حال در شرايطي بوده ايد که احساس بسيار بدي به شما دست بدهد يا در شرايط کاري خاصي گير کرده ايد که نمي توانستيد حرف خود را بزنيد؟ شايد خجالت کشيديد. گاهي اوقات ممکن است بخواهيد به يک فرد خاص تبديل شويد اما حس خوبي به اين کار خود نداريد. اين احساس ناراحتي، خجالت و نگراني کاملاً اتوماتيک است و تکنيک جدايي به شدت کمک کننده است.
احساس ترس، ناراحتي و دوست نداشتن را که مي خواهيد از آن خلاص شويد را در ذهن خود تجسم کنيد، به اين فکر کنيد که انگار بدن شما روي يک سطح خاص جريان دارد و قرار است به پيشينه خود نگاهي بيندازيد. سعي کنيد از زاويه ديگري به ماجرا نگاه کنيد. خودتان را جاي شخصي بگذاريد که قرار است با او روبرو شويد و سپس خواهيد ديد که احساسات شما تغيير مي کند.
از بيرون به خودتان نگاه کنيد. در واقع اين جدا شدن از خود، احساسات منفي را از بين خواهد برد.

2. چارچوب بندي ماجرا
اين تکنيک را زماني امتحان کنيد که فکر مي کنيد شرايط بسيار منفي و نااميد کننده است. چارچوب بندي ها هرگونه نکته منفي را حذف مي کند و تجربه شما را به يک تجربه مثبت برمي گرداند. مثلاً فکر کنيد که رابطه شما به انتها رسيده است. شايد در نگاه اول برايتان بسيار سخت باشد اما به چارچوب بندي ماجرا نگاه کنيد. با جدايي مي توانيد فرصت بيشتري را در اختيار خود قرار دهيد. البته ترسيدن و تمرکز کردن روي ترس يک کار طبيعي است اما ممکن است مشکلات بيشتري را ايجاد کند.

3. خودتان را شرطي کنيد
آيا تکنيک شرطي کردن سگ ها با به صدا درآوردن زنگ و ترشح بزاق آن ها را به خاطر داريد؟
اين اتفاق حتي در زمان هايي که غذايي هم وجود نداشت، براي سگ ها رخ مي داد. در واقع يک نوع ارتباط عصبي بين صداي زنگ و ترشح بزاق در آن ها ايجاد مي شد. شما نيز مي توانيد از اين تکنيک استفاده کنيد.
با اين روش مي توانيد احساس مثبت در خودتان ايجاد کنيد. اول بايد ببينيد که به دنبال چه احساسي هستيد مثلاً اعتماد به نفس، شادي، آرامش و غيره.
دوست داريد که اين شرطي شدن در کدام قسمت بدن شما باشد؟ فشار دادن انگشتان، لمس گردن، لمس لاله گوش و غيره. اين تماس فيزيکي مي تواند حس مثبت را در شما ايجاد کند. فرقي ندارد که کجا را انتخاب مي کنيد.
به گذشته فکر کنيد و ببينيد که کجا احساس اعتماد به نفس نکرديد و از لحاظ ذهني خودتان را در آن شرايط قرار دهيد. زماني که آن خاطره برايتان يادآوري شد، اين قسمت از بدنتان را که تصميم گرفته بوديد لمس کنيد. دستتان را روي همان قسمت نگه داريد تا مرور خاطره به اتمام برسد. با اين کارتان يک پاسخ عصبي ايجاد مي کنيد و هر زمان که دوباره آن قسمت را لمس کرديد، ياد آن ماجراي مثبت بيفتيد، البته بايد چند بار اين کار را تکرار کنيد.
پس زماني که بعد از جدايي از يک رابطه احساس بدي داشتيد، مي توانيد از اين تکنيک استفاده کنيد و حالتان را عوض کنيد.


4. اجازه دهيد که ديگران هم دوستتان داشته باشند.
اين يک تکنيک آسان براي بازگرداندن عشق به زندگي تان است. در واقع افرادي که شما را دوست دارند، قدرت کمک کردن به شما را دارند. راه هاي زيادي وجود دارد که بتوانيد حمايت ديگران را داشته باشيد و پس سعي کنيد خودتان باشيد.
يکي از راه ها براي اين که ديگران شما را دوست داشته باشند، اين است که آينه رفتار آن ها باشيد، جوري بنشينيد و بايستيد که مانند آن ها باشد، سرتان را مانند آن ها تکان دهيد و زماني که لبخند مي زنند، لبخند بزنيد و تن صداي خود را شبيه به آن ها کنيد و غيره.

5. تاثير گذاري و متقاعد کردن
به ديگران کمک کنيد که احساسات منفي خود را از بين ببرند. عادت هاي بد را کنار بگذاريد و با خودتان در چالش باشيد اما تسليم نشويد. سعي کنيد از لحاظ اخلاقي روي ديگران تاثير بگذاريد و به يک انسان خوب تبديل شويد.

آيا تکنيک هاي NLP براي برگرداندن عشق، حفظ رابطه يا هر هدف ديگري معتبر است يا خير؟
بعضي افراد NLP را همان قانون جذب تصور مي کنند اما تفاوت بسياري بين قانون جذب عشق از دست رفته که فقط شبيه علم است و تکنيک هاي NLP وجود دارد. بر خلاف قانون جذب يا قانون جذب عشق از راه دور، NLP روشي است که بين بسياري از پژوهشگر ها و دانشمندان روانشناسي و زبان شناسي اعتبار داشته است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره