برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

نکات انتخاب مدل موی عروس

منبع
زيبامون
بروزرسانی
نکات انتخاب مدل موی عروس

زيبامون/ انتخاب مدل مو عروس تاثير خيلي زيادي بر روي زيباتر و جذاب تر ديده شده استايل عروس خانوم ها داره و اگر اين انتخاب خيلي درست و اصولي باشه زيبايي شما به بهترين شکل ممکن تکميل خواهد شد.
براي انتخاب مدل مو عروس بايد ها و نبايدهازي زيادي وجود داره که لازمه قبل از هر انتخابي نکات انتخاب مدل موي عروس رو بدونيد و با توجه به اين نکات بهترين انتخاب رو براي مهم ترين روز زندگي خودتون داشته باشيد. با زيبامون همراه باشيد و اين نکات مهم و کاربردي رو ياد بگيريد!
مدل موهاي جديد و به روز رو با سرچ کردن ببينيد
اين روزها به لطف شبکه هاي اجتماعي مثل اينستاگرام و پينترست، ميتونيد خيلي راحت جديدترين مدل موهاي عروس رو ببينيد و با ايده گرفتن از اين مدل ها، بهترين و مناسب ترين مدل مو رو براي روز عروسي خودتون انتخاب کنيد. علاوه بر اين ديدن و مرور کردن سايت هاي مخصوص عروس، سالن هاي زيبايي و آرايشي و ... هم ميتونن شما رو در انتخاب مدل مو مناسب کمک کنند.

مدل لباس عروس رو در نظر بگيريد

مدل موي شما در روز عروسي بايد تکميل کننده مدل لباس عروس باشه و زيبايي استايل شما رو به بهترين شکل ممکن به نمايش بگذاره. اگر لباس عروسي که انتخاب کرده ايد خيلي ساده هست ميتونيد مدل مويي جذاب و خاص انتخاب کنيد. اما اگر لباس عروسي که انتخاب کرده ايد بسيار جذاب و با جزئيات خيره کننده هست بهتره به سراغ مدل مويي ساده و ظريف برويد تا زيبايي لباس بهتر و بيشتر ديده بشه. 

آب و هوا و شرايط جوي در روز عروسي چگونه است؟
اگر مراسم عروسي تان در محيط بسته مثل تالار هست و يا اينکه آب و هوا سرد و خنک هست ميتونيد از مدل موي باز استفاده کنيد. اما اگر محل برگزاري مراسم عروسي آب و هوايي گرم و مرطوب داره بهتره از مدل شينيون هاي جمع و جور استفاده کنيد تا مدل موها بعد از گذشت چند ساعت تغيير کنه و مدل و حالت خودش رو از دست نده. 


رنگ کردن موها رو چند روز قبل از روز عروسي انجام بديد
اگر قصد داريد رنگ موهاتون رو در روز عروسي تغيير بديد بهتره يک برنامه ريزي براي اين کار داشته باشيد و از چندين روز قبل از روز مراسم اين کار رو انجام بديد تا رنگ موهاتون تا روز عروسي به خوبي تثبيت بشه و به رنگ مورد نظر شما برسه. رنگ کردن موها در روز عروسي و يا يک روز قبل از عروسي ريسک بزرگي هست که بهتره انجام نشه.


اکسسوري مو رو فراموش نکنيد
زيبايي مدل مو عروس با يک اکسسوري زيبا و جذاب کامل ميشه و بهتره که فراموش نشه. استفاده از ريسه هاي ظريف و درخشان، تاج فلزي، تاج گل، اکسسوري هاي ظريف و زيبا و ... همگي انتخاب هايي هستند که بايد متناسب با مدل مو و شينيون عروس انتخاب کنيد تا زيبايي موهاتون به بهترين شکل ممکن ديده بشه.


 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره