برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چگونه به عشق و علاقه واقعی همسرم پی ببرم؟

منبع
نمناک
بروزرسانی
چگونه به عشق و علاقه واقعی همسرم پی ببرم؟

نمناک/ برخي از خانم ها دائما دچار احساسات ضد و نقيضي هستند و گاهي فکر مي کنند همسرشان واقعا عاشق آن ها نيست و دوستشان ندارد . اينکه بفهميد مردي واقعاً دوستتان دارد يا نه خيلي ساده تر از آن چيزي است که اکثر خانم ها فکر مي کنند. پس اگر شما هم اين ابهام برايتان به وجود آمده که همسرتان عاشقانه شما را دوست ندارد ، اين مطلب را از دست ندهيد و با نشانه هاي دوست داشتن واقعي مردها آشنا شويد.
گاهي ممکن است شک و ترديد سراغ مان بيايد و از خودمان بپرسيم آيا همسرمان واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه مي توانيم از عشق و احساس او مطمئن باشيم؟ براي اين که بدانيد همسرتان عاشق شماست يا نه، راه هايي وجود دارد که عبارتند از :
تفريح و بيرون رفتن با شما از نشانه هاي دوست داشتن واقعي همسر
از نشانه هاي مرد عاشق پيشه اين است که دوست دارد اوقاتش را با همسرش بگذراند و او را دائما به بيرون و تفريح ببرد.
سر به سر گذاشتن از نشانه هاي دوست داشتن واقعي همسر
يکي از روش هاي ابراز علاقه غير مستقيم همسر اين است که دوست دارد با شما شوخي کند و سربه سرتان بگذارد.

دوست داشتن واقعي همسر با تعريف از محسنات او
جالب است بدانيد مردها از کسي تعريف نمي کنند مگر اينکه به او علاقه مند باشند يا بخواهند قلب او را به دست آورند . اگر همسر شما هم هميشهاز محسنات شما تعريف مي کند در عشق او شک نکنيد.
اهميت دادن يکي ديگر از شاخصه هاي مردان عاشق پيشه
اهميت دادن به همسر يکي ديگر از شاخصه هاي مردان عاشق پيشه است . اگر همسر شما هنگامي که مي خواهيد از اوشکايت کنيد شما را به ديدن فيلم و خوردن شام دعوت مي کند و يا هنگامي که مي خواهد معذرت خواهي کند سريع از شما معذرت مي خواهد ، بدانيد اين فرد شما را مهم ترين فرد زندگي اش مي داند و به شما اهميت مي دهد.
مردان عاشق به زندگي شما هيجان مي دهند
اگر همسرتان فردي است که در زندگي با او بسيار دچار هيجان مي شويد و کلا زندگيتان پر از لحظه هاي شاد و هيجان است بايد بدانيد او عاشق شماست.
مرد عاشق هميشه دوست دارد شما مخاطب صحبتهايش باشيد
اگر همسرتان هميشه درباره مسائل گوناگون با شما صحبت مي کند و هر چيزي را با شما در ميان مي گذارد ، بايد بدانيد که او واقعا عاشق شماست .
فهميدن دوست داشتن همسر از روي شيوه برقراري ارتباط
يکي نشانه هاي دوست داشتن واقعي طريقه صحبت کردن است . اگر همسرتان با شما به گونه اي متفاوت تر از ديگران صحبت مي کند و مسائل مهم را با شما در ميان مي گذارد شک نکنيد که او عاشق شماست.
جلب توجه يکي از راه هاي نشان دادن علاقه مردان
يکي از راه هاي نشان دادن علاقه مردان ، جلب توجه طرف مقابل است . اگر همسر شما نيز براي اينکه توجه شما را جلب کند و تحت تاثير قرار دهد با شما صحبت مي کند، آهنگ هاي مورد علاقه اش را با شما در ميان مي گذارد، هديه مي خرد ، بايد بدانيد او واقعا عاشق سينه چاک شماست!


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar