برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

10 چیزی که فرم لب هایتان درمورد شخصیتتان می گوید

منبع
نمناک
بروزرسانی
10 چیزی که فرم لب هایتان درمورد شخصیتتان می گوید

نمناک/ فرم لب هايتان چه چيزي درمورد شخصيتتان مي گويند. از روي فرم لب هايتان شخصيت شناسي کنيد
1. لب هاي ضخيم يا بزرگ
اشخاص با لب هاي ضخيم و بزرگ از نعمتِ درکِ چگونگي توجه به افراد برخوردار هستند. اگر شما اين نوع از لبها را داريد احتمالا بچه اي بوده ايد که به بچه گربه ها در خيابان شير مي داده است، داوطلب در پناه به حيوانات و سعي داشته ايد که هر آواره اي را با خود به خانه ببريد. توصيف شده به عنوان فردي با غريزه ي مادري قوي ، هم چنان که آرزو دارد که از افراد اطرافش حمايت کند. در شرايط دغدغه آور و پريشان کننده اول به ديگران فکر مي کنند. آنها معمولا والدين مسئوليت پذير و دست و دلبازي هستند.

2. لب بالايي بزرگتر
افرادي که لب بالايي بزرگتري نسبت به لب پاييني دارند معمولا به عنوان فردي احساساتي، پر جذبه و بشاش وصف شده اند ، هم چنين آنها عزت نفس بالايي دارند و داراي قدت جذب بالا نيز مي باشند به اضافه دوست دارند که در مرکز توجه ها باشند.

فرم لب ها نشان از ويژگي شخصيتي هر فرد دارد
3. لب هاي هم اندازه
اگر شما لبهاي هم اندازه اي داريد ، خودتان نيز داراي شخصيت متعادل با چشم انداز سالمي از زندگي هستيد ، شما در مواجه با مشکلات و حل آنها، صرفنظر از درجه مشکلي که با آن سر و کار داريد، روش معقول و محتاطانه اي داريد. شما يک شنونده خوب هستيد که انتقادات را مي پذيريد و به نظرات احترام مي گذاريد هم چنان به خنديدن و جک گفتن علاقه داريد و دوست داريد فرد مثبتي باشيد.

4. لب هاي باريک
افراد با لب هاي باريک يا نازک اغلب گوشه گير هستند. شخصيتشان به گونه اي است که به عنوان فردي بي نياز از ديگران شناخته مي شوند و اگرچه با دوستانشان راحت هستند ، مي توانند مشکلاتشان را خودشان حل کنند آنها با همه کنار مي آيند و بيشتر از حرف به عمل ديگران توجه مي کنند.

5. لب بالايي V شکل
افراد با اين فرم لب ، افرادي خلاق، هنرمند عالي و موسيقي دان هستند ، آنها به عنوان فردي با حافظه تصويري خوب شناخته مي شوند. آنها خيلي اجتماعي هستند و هميشه سعي دارند احساساتشان را بيان کنند و هميشه نيز موفق هستند.
  
6. لب بالايي با کمي انحنا
اگر لب بالايي شما انحناي ملايمي دارد ، شما فردي دلسوز ، حساس و مهربان هستيد ، شما همه چيز را جدي مي گيريد و به هر نحوي که بتوانيد به همه کمک مي کنيد ، در هر جايي که باشيد.


7. لب بالايي صاف
اگر لب بالاي شما صاف است، شما براي هر چيزي احساس مسئوليت شديد داريد شما فرد مطمئني هستيد. عشق شما مي داند که مي تواند در موقعيت هاي سخت روي شما حساب کند.
 
8. لب هاي کوچک و پُر
اگر شما لب هاي پُر ولي کوچک داريد ، احتمالا شما فردي عشوه گر و خيلي جذاب هستيد راحتي خودتان در صدر اولويت هايتان است. اگر چه اين ممکن است خود پسندانه به نظر برسد، در نهايت، شما دلسوز و وفادار هستيد ، و هميشه در زمان احتياج براي کمک به ديگران برمي خيزيد. شما نمي خواهيد علايق خودتان را بالاتر از بقيه قرار دهيد، ولي نمي خواهيد که شانس هاي ويژه را از دست دهيد بنابراين قبل از سرگرم شدن به چيزي، خوبي و بدي هاي آن کار را سبک و سنگين مي کنيد.

9. لب هاي بالايي خيلي نازک
اگر لب بالاي شما خيلي نازک تر از لب پاييني شما است شما خوش بختيد ، به اين معني که توانايي رهبري عالي داريد. شما يک شخص متقاعد کننده هستيد و مي دانيد چطور ديگران را قانع کنيد که چيزي که مي گوييد همان گونه است و شما لياقت آن را داريد. شما نيروي شخصي بالايي داريد، که مي تواند طغيان کند. دست به هر کاري که مي 6زنيد ، موفقيت در انتظار شما است اگرچه در روابط احساساسيتان ممکن است مشکل به وجود بيايد ، زيرا درخواست هاي زيادتان ممکن شما را بدشانس کند.


10. لب پايين از لب بالا بزرگتر است
شما يک فرد بي قرار هستيد که دوست نداريد يک برنامه زماني معين دائمي، برايتان مطرح شود ، اشخاص با اين فرم لب خوب مي دانند چگونه تفريح کنند و هميشه احتياج دارند که روي چيزي تمرکز کنند که به آنها کمک کند انرژيشان را انتقال دهند هم چنان که اجازه ملاقات ديگران را نيز مي دهد ، آنها کنجکاو، اجتماعي و پذيراي ايده ها و چيز هاي جديد هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره