برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چگونه یک میز شام عاشقانه بچینیم؟

منبع
مجله دلگرم
بروزرسانی
چگونه یک میز شام عاشقانه بچینیم؟

مجله دلگرم/ بهتر است هر از گاهي فارغ از تمامي مشغله هاي زندگي، براي خود و همسرتان يک ميز شام عاشقانه ترتيب دهيد و لذت ببريد. در ادامه نحوه چيدن چنين ميزي را به شما عزيزان آموزش خواهيم داد.


ميز شام عاشقانه
معمولا به دليل مشغله هاي کاري ممکن است کمتر به فکر چيدن يک ميز شام عاشقانه افتاده باشيد اما اين کار مي تواند خستگي روز شما و همسرتان را به طور کامل از بين ببرد و با اين کار شما به همسرتان نشان مي دهيد که چقدر به او علاقه داريد و برايتان مهم است.


براي ترتيب دادن چنين ميزي نياز به امکانات آن چناني نيست و با وسايل ساده اي که در منزل داريد مي توانيد يک شام فوق العاده را در کنار عشق زندگيتان ميل کنيد و از آن لذت ببريد.
همانطور که مي دانيد رنگ قرمز نماد عشق است و به همين دليل مي توانيد از اين رنگ در چيدمان ميز شامتان استفاده کنيد. به طور مثال مي توانيد از روميزي قرمز استفاده کنيد يا شمع هاي قرمز روي ميز بگذاريد.
علاوه بر وسايلي که مي توانيد براي ميز شام عاشقانه استفاده کنيد، بهتر است غذاها را نيز با تم عاشقانه که معمولا قلب است تزيين کنيد و همسرتان را سورپرايز کنيد. در ادامه با ايده هايي براي ديزاين ميز شام دونفره آشنا خواهيد شد.

ديزاين قلبي فست فود
اگر قرار است شامتان فست فود باشد، ممکن است با خود فکر کنيد که نمي توانيد آن را ديزاين کنيد. در صورتي که چنين نيست و مي توانيد با استفاده از قالب هاي قلبي که در بازار موجود است، پيتزاي قلبي درست کنيد.
مي توانيد خمير پيتزا را در منزل تهيه کنيد و سپس آن را کف قالب قلبي گذاشته و مواد پيتزا را روي آن بريزيد و همانند تصوير يک پيتزاي قلبي فوق العاده درست کنيد.

تهيه غذا و دسر با قالب هاي قلبي
ممکن است دوست داشته باشيد شام عاشقانه خود را با يک زرشک پلو با مرغ فوق العاده سپري کنيد. در اين صورت مي توانيد تم قلبي را در ميز شام خود پياده کنيد و همه ي غذاها، دسرها، دورچين و ... را با قالب هاي قلبي ديزاين کنيد.
پس از اينکه برنج را درست کرديد، آن را در قالب هاي ژله به شکل قلب بريزد و آن را با پشت قاشق فشار دهيد و سپس در ظرف برگردانيد. همچنين مي توانيد سيب زميني ها را با شابلون هاي آشپزي به شکل قلب درآوريد و سپس سرخ کنيد و در کنار مرغ بگذاريد.

ديزاين ميز شام عاشقانه با شمع و گل
همانطور که مي دانيد شمع براي فضاهاي رمانتيک کاربرد زيادي دارد. بهتر است هميشه بر سر ميز غذا شمع باشد تا فضايي شاعرانه برايتان ايجاد کند. اما براي ديزاين ميز شام عاشقانه، ترکيب گل هاي رز يا گلبرگ هاي قرمز با شمع بسيار جذاب مي شود.
به اين منظور مي توانيد روي ميز شامتان را مقداري گلبرگ قرمز بريزيد و روي آن ها را شمع هاي کوچک قرار دهيد. براي شاعرانه تر شدن فضا نور را کم کنيد تا با نور شمع غذا بيشتر به شما بچسبد.


تزيين ميز شام عاشقانه با کيک و هديه
ممکن است شما به دليل مناسبت خاصي بخواهيد يک ميز شام رمانتيک ترتيب دهيد. در چنين موقعيتي مي توانيد کارهاي بيشتري براي ديزاين ميزتان انجام دهيد. به طور مثال مي توانيد کيک آن مناسبت را بر سر ميز بياوريد.
همچنين مي توانيد هديه اي که براي همسرتان خريده ايد را نيز بر سر ميز قرار دهيد و آن را زيبار کنيد. براي جذاب تر شدن ميز شامتان بهتر است يک باکس گل نيز داشته باشيد و آن را کنار کيک قرار دهيد و يک ميز فوق العاده ترتيب دهيد.


ديزاين ميز شام با گل و بادکنک
هر جا صحبت از تزيين و ديزاين باشد، پاي بادکنک هاي رنگي در ميان است. حتي در ديزاين ميز شام نيز يکي از جذاب ترين کارهايي که مي توانيد انجام دهيد، قرار دادن چند بادکنک رنگي در کنار ميز است.
اگر بادکنک ها را با گاز هليوم باد کرده باشيد و آن ها را با يک پايه ي کوچک در کنار ميز بگذاريد، جذابيت بيشتري دارد. ترکيب گل و بادکنک مي تواند معجزه کند. به اين منظور گل هايي هم رنگ بادکنک ها، بر سر ميز شامتان بگذاريد و همسرتان را حيرت زده کنيد.

کلام آخر
براي چيدن ميز شام عاشقانه بهتر است بيشتر از رنگ قرمز استفاده کنيد و از وسايلي مثل گل، شمع، بادکنک و نمادهاي قلبي بهره ببريد. البته اين مسئله کاملا سليقه اي است و ممکن است کساني باشند که از رنگ هاي صورتي، نارنجي، سرمه اي و ... براي تزيين ميز شام استفاده کنند.
اميدواريم از اين ايده ها بهره کافي را برده باشيد و در مزل آن ها را بکار ببريد و در کنار همسرتان از شام خوردن لذت ببريد.


به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره