برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
دخترونه زنونه

روز پدر چه کم از روز مادر دارد؟

منبع
برترين ها
بروزرسانی
روز پدر چه کم از روز مادر دارد؟

برترين ها/ وقتي به شوهرتان هديه مي‌دهيد، نشان‌دهنده اين است که چقدر براي او ارزش قائل هستيد و به او اهميت مي‌دهيد. اين رسم خوشايند بايد در زندگي‌مشترک تداوم داشته باشد تا شور و هيجان روز‌هاي اوليه زندگي، با گذشت زمان کم نشود.

شايد اين‌طور به نظر برسد که خانم‌ها بيشتر از آقايان به هديه گرفتن از همسرشان در روز‌هاي خاص زندگي حساس هستند، اما اين تصور چندان درست نيست؛ مردان هم براي درک عشق ورزيدن از طرف همسرشان، به غافلگير شدن با هداياي کوچک و بزرگ در روز‌هاي مهمي مثل تولد، سالگرد ازدواج، روز پدر و... نياز دارند. در اين مطلب مي‌خواهيم شما خانم‌ها را در انتخاب بهترين هديه براي تولد شوهر راهنمايي کنيم تا خاطره‌اي به‌يادماندني براي شريک زندگي‌تان بسازيد.

پشتي طبي براي آقايان کارمند

بهترين هديه براي همسر شما در شرايطي که او پشت‌ميزنشين است و ساعت‌هاي طولاني با رايانه کار مي‌کند، مي‌تواند يکي از انواع پشتي‌هاي طبي باشد. بدن با کمک اين پشتي‌ها، درست‌ترين حالت آناتومي را روي صندلي به خود مي‌گيرد و مشکلاتي که در طولاني‌مدت براي کارمندان به وجود مي‌آيد، بسيار کم خواهد شد.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

جعبه‌هاي چوبي پرشده از چاي و دمنوش

اين روز‌ها جعبه‌هاي چوبي زيبا و شيکي براي انواع قهوه، دمنوش‌ها و چاي کيسه‌اي به بازار آمده‌اند که علاوه بر خانه، در محيط کار هم بسيار کاربرد دارند. براي افراد شاغل، نوشيدني‌هاي گرم در زمان استراحت بسيار محبوب هستند. اين هديه هم مي‌تواند يک پيشنهاد جذاب و البته متفاوت به شما باشد.

عطر و ادکلن

عطر، هديه‌اي پر طرفدار از زمان قديم تا امروز بوده است و هيچ‌وقت محبوبيت خود را از دست نمي‌دهد. مي‌توانيد سراغ برند محبوب همسرتان در محصولات ادکلن و اسپري برويد و عطري خوش، مناسب با سليقه او، انتخاب کنيد.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

هندزفري بلوتوثي

هندزفري بلوتوثي يکي از بهترين هدايا براي آقايان است که به آن‌ها کمک مي‌کند راحت و بدون دردسر در هر زماني به خصوص زمان رانندگي، ورزش يا پياده‌روي به موسيقي، پادکست يا حتي صحبت با تلفن دسترسي داشته باشند. البته اگر شوهرتان خيلي اهل چنين فضا‌هايي نيست، شايد پيشنهاد‌هاي ديگر ما براي شما کاربردي‌تر باشد.

کتاب‌

مي‌توانيد متناسب با علاقه همسرتان، چند جلد کتاب تهيه و او را خوشحال کنيد. سراغ حوزه موردعلاقه او برويد؛ مثلا اگر فقط رمان و داستان دوست دارد، سراغ کتاب‌هاي انگيزشي يا روان‌شناسي نرويد. در ميان کتاب‌هاي داستاني هم بايد سراغ ژانر‌هاي محبوب همسرتان برويد. با دقت به سبک فيلم‌هايي که دوست دارد، پيدا کردن ژانر موردعلاقه براي‌تان آسان خواهد بود.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

لوازم ورزشي هوازي

خريد وسيله ورزشي مثل تردميل که هم باعث کاهش وزن مي‌شود و هم باعث نشاط، مي‌تواند براي آقايان هديه درجه يکي باشد. دوچرخه ثابت يکي ديگر از وسايل ورزشي براي رفع خستگي بر اثر کار است که عضلات‌شان را قوي‌تر مي‌کند و درد‌هاي عضلاني را کاهش مي‌دهد. البته قيمت اين وسايل در چند وقت اخير افزايش زيادي داشته و قبل از گرفتن تصميم نهايي، حتما از هزينه‌اي که بايد براي آن پرداخت کنيد، مطلع شويد.

انواع ژاکت و هودي براي پاييز و زمستان

مرداني که شيفته استايل اسپرت هستند، از پوشيدن انواع ژاکت و هودي با طرح‌هاي گوناگون لذت مي‌برند. اگر همسرتان طرفدار تيپ اسپرت است، يک هودي خوش‌رنگ با طرح موردعلاقه او مي‌تواند بهترين هديه باشد.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

ست خودنويس و روان‌نويس

ست خودنويس و روان‌نويس، براي آقاياني که شغل آن‌ها مرتبط با نوشتن است يا مدام در حال امضا کردن اسناد و اوراق مهم هستند، هديه مطلوبي خواهد بود. اگر جنس بدنه اين نوشت‌افزار از فلز است، مي‌توانيد هنگام خريد، از فروشنده بخواهيد نام همسرتان را روي بدنه آن حک کند.

ساعت‌هاي اسپرت يا کلاسيک مردانه

ساعت از اکسسوري‌هاي واجب براي هر آقاي خوش‌پوشي است. انواع ساعت‌هاي لوکس کلاسيک، اسپرت و هوشمند مي‌تواند بهترين هديه براي تولد همسر باشد؛ بنابراين با توجه به استايل موردعلاقه همسرتان، يک ساعت شيک بخريد و به او هديه بدهيد.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

انواع کفش‌هاي چرم کلاسيک يا اسپرت

آقايان به زيبايي کفش خود بسيار اهميت مي‌دهند. زيبايي و شيک بودن کفش‌هاي چرم، در مجالس مهم، به‌خصوص در قرار‌هاي کاري، براي آن‌ها در اولويت است. اگر کفش همسرتان به زيبايي روز اول نيست، وقت آن رسيده که با يک جفت کفش چرم کلاسيک خوشحالش کنيد. بسياري از آقايان طرفدار کفش‌هاي چرم اسپرت هستند و در بين تنوع فوق‌العاده محصولات چرمي، براي اين سبک سليقه هم انتخاب‌هاي بسياري در بازار کفش وجود دارد.

دستگاه‌هاي ماساژور

براي رفع خستگي يک روز پر مشغله کاري، استفاده از دستگاه ماساژور مي‌تواند ايده بسيار خوبي باشد. خريد انواع دستگاه‌هاي ماساژور براي پا، گردن و کمر، بهترين هديه براي شوهر شما خواهد بود و درد‌هاي مزمن و آسيب‌هاي عضلاني که ناشي از انواع کار‌هاي بيرون از خانه است، با چند دقيقه استفاده اين دستگاه‌ها رفع خواهد شد.

روز مرد براي شوهرم چي بخرم؟

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar