نماد آخرین خبر

مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

منبع
بيتوته
بروزرسانی
مراحل و کاربرد هیدروفیشیال برای جوانسازی صورت

بيتوته/ هيدروفيشيال يکي از روش هاي جوانسازي پوست است که حتي براي پوست هاي نازک و حساس قابل استفاده است.
آبرساني، تغذيه و کلاژن سازي پوست پايه و اساس داشتن پوستي شفاف و جوان است. با گذشت زمان و قرار گرفتن پوست در معرض اشعه ماوراي بنفش، آلودگي ، نوشيدن کم آب ، سيگار کشيدن و افزايش سن ، پوست دچار چين و چروک، تغيير رنگ و باز شدن منافذ ميشود ولي جالب است بدانيد که پوست در هر سني توانايي ترميم و بازسازي خودش را دارد ولي به دليل کاهش کلاژن سازي با افزايش سن، لازم است با روش هاي درماني ، روند کلاژن سازي پوست را تحريک کنيد.
هيدروفيشيال (به انگليسي: HydraFacial) يا هيدرودرم يکي از روش هاي غير تهاجمي براي پاکسازي و جوانسازي پوست است. اين درمان ادعا ميکند تاثيرگذارترين درمان جوانسازي پوست خواهد بود.
در روش هيدروفيشيال با استفاده از دستگاه HydraFacial MD در يک پروسه درماني چنده مرحله اي سلول هاي مرده پوست استخراج شده و به اصطلاح پوست پاکسازي ميشود و سپس با استفاده از يک سرم حاوي آنتي اکسيدان، پپتيد و اسيدهيالورونيک فرايند جوانسازي پوست انجام ميشود.
در واقع ابتدا با استفاده از ميکروقطرات آب پوست لايه برداري شده و با سيستم مکش چرخنده آلودگي ها و ناخالصي ها از منافذ پوست بيرون کشيده شده و سپس با هيالورونيک اسيد و مواد مغذي ترميم ميشود که نتيجه نهايي جوانسازي پوست است.


کاربرد هيدروفيشيال 
هيدروفيشيال براي انواع پوست حتي پوست هاي نازک و پير مناسب است. حساس ترين انواع پوست هم ميتواند به راحتي هيروفيشيال پوست را تحمل کند. حتي با وجود بيماري هاي پوستي از جمله پسوريازيس و اگزما ميتوانيد بدون نگراني از اين روش درماني استفاده نماييد.

براي موارد زير ميتونيد از هيدروفيشيال استفاده کنيد: 
• از بين بردن خطوط چين و چروک صورت
• کاهش لک هاي پوستي
• درمان آفتاب سوختگي
• کاهش منافذ باز پوست
• تنظيم چربي پوست 
• محکم کردن بافت پوست
• آبرساني و درمان پوسته پوسته شدن پوست هاي خشک
•  درمان جوش هاي سرسياه و آکنه
• کاهش منافذ باز پوست


هيدروفيشيال چيست؟
هيدروفيشيال يا هيدرودرم با استفاده از ميکروقطرات آب پوست را لايه برداري کرده و با مکش مارپيچ آلودگي هاي روي پوست را از بين برده و به لايه برداري و باز کردن منافذ پوست کمک ميکند پس از آن سرم تقويت کننده به لايه هاي عميق اپيدرم نفوذ کرده و باعث احيا و جوانسازي پوست ميشود. 
اين روش درمان بدون درد است و نتايج قابل مشاهده فوري دارد و براي بلند مدت ميتواند کلاژن سازي پوست را تقويت کرده در نتيجه علايم پيري را کاهش دهد. 
قلم هيدرودرمي داراي چند سر متفاوت است.
سري هيدرودرم که با لبه ساينده اي که دارد به آرامي پوست را لايه برداري ميکند.
سري هيدرواکسترکشن که با طراحي مارپيچ منحصر به فردي که دارد، گردابي مکنده ايجاد ميکند که جوشهاي سرسياه و ناخالصي هاي پوست را به سمت بيرون ميکشد و منافذ عميق پوست را بازسازي ميکند.
سري هيدروفيوژن که مواد مغذي و هيالورونيک اسيد را به پوست تزريق ميکند و باعث ترميم و احياي  پوست ميشود.
سرم هاي درماني حاوي هيالورونيک اسيد، ويتامين ها و آنتي اکسيدان و پپتيدهاي ضد پيري است که پس از تزريق در پوست ماساژ داده ميشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بيرون ترميم کنند. 
احتمال قرمزي و التهاب بعد از درمان تا حدود يک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به ساير روش هاي جوانسازي پوست بسيار ناچيز است.

هيدرافشيال يا هيدرودرم در بسياري از موارد با ميکرودرم ابريژن اشتباه گرفته ميشود ولي در ميکرودرم ابريژن از ساينده هاي بسيار ريز الماس براي لايه برداري سطح پوست استفاده ميشود در صورتي که در روش هيدرودرم اين کار توسط  ميکروقطرات آب و مکش صورت ميپذيرد بنابراين به عنوان درماني ملايم تر و تاثيرگذارتر و آبرساني همزمان به پوست شناخته ميشود. ميکرودرم ابريژن به افرادي توصيه ميشود که پوستشان داراي استرچ مارک است و و ميخواهند لايه برداري قوي انجام دهند و زياد نگران لکه هاي روشن و تيره پوستشان نيستند ولي هيدرودرم مناسب کساني است که ميخواهند لک هاي پوستي کمرنگ تر شده و پوستي نرم و لطيف داشته باشند.

مراحل هيدروفيشيال
هر جلسه هيدروفيشيال حدود 45 تا 60 دقيقه زمان ميبرد و هيچ درد خاصي ندارد. در واقع شما فقط يک قلم سرد را حس ميکنيد که به آرامي روي پوست صورت حرکت ميکند و آن را غلغلک ميدهد. اين روش درماني هيچ دوره نقاهتي ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن يک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بين ميرود و روز بعد ميتوانيد بدون نگراني پوستتان را آرايش کنيد و به کارهاي روزمره خود بپرداريد. 
ولي تا چند روز پس از درمان بايد به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنيد. 
لايه برداري : ميکروقطرات آب دستگاه، سلول هاي لايه مرده پوست و ساير آلودگي هايي که در پوست نفود کرده را شل ميکنند تا منافذ پوست از اين آلودگي ها پاک شود.
تراشيدن : سري هيدرودرم که به شکل تيغه الماسي است لايه مرده پوست را تراشيده و صاف ميکند.
پاکسازي و سم زدايي : با شستن پوست، روغن و ناخالصي هاي اضافه روي پوست با مکش از اعماق پوست بيرون کشيده و تميز ميشوند.
آبرساني و پرکردن منافذ پوست : کوکتل هاي تغذيه کننده و جوانسازي پوست به اعماق لايه اپيدرم پوست تزريق شده و سلول ها را آبرساني و احيا ميکنند. منافذ پوست با ويتامين ها، آنتي اکسيدان و پپتيدها پر ميشود که به احياي سلامت و زيبايي پوست کمک ميکند.


مدت زمان اثر هيدروفيشيال صورت
اغلب افراد بعد از يک جلسه هيدروفيشيال متوجه يکنواختي و شفافيت پوست خود ميشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات براي رسيدن به نتيجه مطلوب متفاوت خواهد بود. 
معمولا کساني که ميخواهند براي حضور در يک مراسم خاص پوستي شفاف و لطيف تر داشته باشند يک جلسه درماني برايشان کافي است. 
درمان مشکلات پوستي از جمله جاي جوش، لک صورت يا چين چروک بسته به عمقشان نياز به چند جلسه درماني در ماه هاي متوالي دارند که با گذشت هر جلسه ظاهر پوست بهبود بيشتري پيدا ميکند. 
جلسات ماهانه براي افرادي که تمايل دارند روند پيري پوستشان به تعويق بيوفتد و همواره پوستي روشن و شفاف داشته باشند، توصيه ميشود. 
 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره