برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

از عقابی تا رومی؛ شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

منبع
روزياتو
بروزرسانی
از عقابی تا رومی؛ شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

روزياتو/ همه ما انسان هستيم و ۹۹.۹ درصد از دي ان اَي همه ما مشترک است اما از لحاظ ظاهري تفاوت هاي بسياري با هم داريم. يکي از مشخص ترين قسمت هاي چهره هر انساني بيني اوست و شکل بيني از ديرباز يکي از موثرترين قسمت هاي صورت در بحث زيبايي بوده است به نحوي که بسيار براي تغيير دادن شکل صورت خود به شکل دلخواه، به جراحي متوسل مي شوند. اما بايد بدانيد که شکل بيني شما در حالت طبيعي هر چه که باشد با شکل بيني بسياري از سلبريتي هاي مشهور تفاوتي ندارد. زيبايي در اشکال و اندازه هاي مختلف بيني نيز وجود دارد. در ادامه اين مطلب مي خواهيم شما را با ۱۰ شکل بيني معمول در جهان آشنا کنيم که چيزهاي جالبي در مورد شخصيت شما خواهند گفت.

۱- بيني رومي

اين نوع بيني اسمش را از مجسمه هاي مشهور روم باستان گرفته است و با يک برآمدگي کوچک در وسط بيني شناخته مي شود. وجود بيني رومي در افراد بسيار معمول بوده و سلبريتي هايي مانند سوفيا کوپولا و مارک زاکربرگ چنين بيني هايي دارند. بيني رومي به اشخاصي تعلق دارد که روي ديگران تاثير مي گذارند. اگر شما نيز بيني با چنين ظاهري داريد يک رهبر تمام عيار و پرشور هستيد که مي تواند دنيا را به مکاني بهتر تبديل کند.

۲- بيني نوبيايي

بسياري از چهره هاي مشهور بيني نوبيايي دارند که از آن ميان مي توان به بيانسه، ريحانا و حتي باراک اوباما اشاره کرد. اين نوع بيني معمول ترين شکل بيني در جهان بوده و بيشتر به اشخاص داراي نزاد افريقايي و شرق آسيايي تعلق دارد. بيني نوبيايي با طول کوتاه و پهناي بيشتر خود شناخته مي شود. افرادي که چنين بيني دارند بسيار خلاق و پرشور هستند. طبيعت کاريزماتيک آن ها باعث مي شود که ديگران به سمت آن ها جذب شده و دوست شدن با آن ها بسيار راحت است.

۳- بيني سربالا

اين بيني که در نوک خود کمي به سمت بالا متمايل مي شود يکي از دوست داشتني ترين و پرطرفدار ترين شکل هاي بيني در سراسر جهان است و سلبريتي هايي مانند اما استون،کري موليگان و ويکتوريا بکهام چنين بيني دارند. حتي مايکل جکسون نيز براي داشتن بيني سربالا دست به انجام جراحي رينوپلاستي زد اما نتيجه آنطور که جکسون انتظار داشت از آب درنيامد. به گفته يک پروفسور اسراييلي به نام آبراهام تامر، حدود ۱۳ درصد از کل مردم دنيا داراي چنين شکل بيني هستند. اين بيني به افرادي تعلق دارد که بسيار خوشبين بوده و دوستانه رفتار مي کنند. اگر شما هم چنين بيني داريد بايد بدانيد که ديگران شما را فردي دوست داشتني و خوش مشرب دانسته و به شما اعتماد بالايي دارند.

۴- بيني يوناني
 
بيني يوناني که با نام بيني راست نيز شناخته مي شود يک بيني دراز، باريک و بدون هر گونه برآمدگي است و يکي ديگر از انواع پرطرفدار بيني است که مي توان با جراحي رينوپلاستي به آن دست يافت. بسياري از سلبريتي ها و مدل هاي مشهور مانند ژيزل بوندشن و اما واتسون داراي چنين بيني هايي هستند. بيني يوناني متعلق به کساني است که بسيار سختکوش و جاه طلب هستند. طبيعت قوي و محکم اين افراد به آن ها اجازه مي دهد که به آرزوهايشان دست يابند حتي اگر مسير سختي در پيش داشته باشند. به گفته تامر، تنها ۳ درصد از مردم جهان داراي چنين بيني هستند.

۵- بيني پهن و سربالا

اين نوع بيني در نوک خود کمي پهن تر و گردتر است اما همزمان هم کمي رو به بالا کشيده شده است که آن را شبيه بيني رو به بال مي سازد. شخصيت هاي مشهوري مانند جنيفر لارنس، اسکارلت جوهانسون و هلن ميرن داراي بيني هايي با اين شکل بوده و حدود ۵ درصد از مردم جهان داراي چنين شکل بيني هستند. افرادي که بيني پهن و رو به بالايي دارند بسيار مهربان بوده و طبع شوخي دارند و از مصاحبت با آن ها لذت خواهيد برد.

۶- بيني گوشتي


بيني گوشتي با اندازه بزرگ و شکل بيرون زده و برآمده اش شناخته مي شود و به اعتقاد تامر بيش از ۲۴ درصد مردم چهان چنين شکل بيني دارند که آن را به معمول ترين شکل بيني در جهان تبديل مي کند. اما بزرگ بودن اين نوع بيني به معناي جذاب نبودن آن نيست زيرا افراد مشهوري مانند مارک رافلو و آلبرت انيشتين بيني هاي گوشتي داشتند که روي صورت آن ها مي نشست. افرادي که بيني هاي گوشتي دارند معمولاً افراد متفکري بوده و بسيار مطالعه مي کنند. آن ها تمام عمر خود را به اندوختن دانش و تجربه مي پردازند.

۷- بيني قوزدار

بيني قوزداري که قوسي بزرگ در نوک خود داشته و کمي برآمدگي آن از بيني رومي بيشتر است بسيار معمول بوده و دارندگان آن همواره از مشتريان پروپاقرص رينوپلاستي بوده اند. اما سلبريتي هاي مشهور و دوست داشتني مانند اوون ويلسون و باربارا استريسند نيز اين نوع بيني را دارند. کساني که بيني قوزدار دارند به همه چيز مشکوک هستند و همواره مي گويند که بايد چيزي را با چشم خود ببينند تا باور کنند.

۸- بيني نيکسوني

بيني نيکسوني به معناي واقعي کلمه منحصر به فرد است زيرا به خصوص در قسمت پل بيني بسيار بلند و باريک مي باشد و به گفته تامر تنها ۱ درصد از مردم دنيا چنين بيني دارند. چنين افرادي به سختي نه مي گويند مگر اين که راه ديگري وجود نداشته باشد.

۹- بيني حبابي يا پيازي

اين هم يکي از آن بيني هاي نادر است که با نوک بزرگ و گرد خود شناخته مي شود. چنين بيني هايي معمولاً بسيار زشت ديده مي شوند و در کارتون ها براي اين که شخصيت ها احمق به نظر برسند به شکل اگزجره اي بزرگ تر نشان داده مي شوند اما در واقع شخصيت هاي بزرگ و مشهوري مانند بيل کلينتون و لئو مک کرن چنين بيني هايي دارند. افرادي که چنين بيني دارند معمولاً باهوش و زيرک هستند. ديگران همواره از مراوده با افراد داراي اين شکل بيني و گوش دادن به صحبت هاي آن ها لذت مي برند.

۱۰- بيني عقابي

بيني عقابي با قسمت تحتاني برآمده و منحني اش شناخته مي شود که باعث شده شکلي شبيه منقار داشته باشد. بازيگران سرشناسي مانند سارا جسيکا پارکر و آدرين برودي چنين بيني هايي دارند. افرادي که بيني عقابي دارند معمولاً انسان هايي باهوش و باملاحظه هستند. اين افراد به سختي با ديگران ارتباط عميق برقرار کرده و در يافتن فردي که وقت زيادي را با او بگذرانند بسيار محتاط عمل مي کنند؛ به طور کلي آن ها سختگير و با سليقه اي متفاوت هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره