نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

وقتی فنجان چایی و قهوه‌تان شخصیت درونی شما را لو می‌دهد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
وقتی فنجان چایی و قهوه‌تان شخصیت درونی شما را لو می‌دهد!

باشگاه خبرنگاران/ نوشيدني مورد علاقه خود را در اين تست سرگرمي معرفي کنيد. اين واقعيت جزئي مي‌تواند در مورد شخصيت شما چيز‌هاي زيادي را بيان کند.


 

وقتي فنجان چايي و قهوه‌تان شخصيت دروني شما را لو مي‌دهد!

ليوان شماره ۱
شما مثبت انديش هستيد. شما فقط چيز‌هاي خوب را در افراد مشاهده مي‌کنيد، و اين باعث مي‌شود احساس خوبي داشته باشيد شما عاشق حيوانات، فيلم‌ها و مکالمات جالب هستيد. شايد شما بيشتر از اين که به دنبال ماجرا‌هاي عاشقانه باشيد، بيشتر به گفتگو با دوستان و خانواده علاقه داريد.

ليوان شماره ۲

شما کيفيت را نسبت به کميت و ارزش کلاسيک را در همه چيز ترجيح مي‌دهيد. شما فردي ظريف بين هستيد که وقتي روال معمول نقض مي‌شود دوست نداريد. شما اعتماد به نفس داريد، اما در واقع عزت نفس پاييني داريد. شما خردمند، باهوش هستيد و دوست داريد که همه چيز را کنترل کنيد. شما بايد مراقب باشيد، زيرا گاهي به کساني که لياقت آن را ندارند اعتماد مي‌کنيد. شما عاشق گفتگو‌هاي خوبي هستيد که الهام بخش ديگران است.

ليوان شماره ۳
شما دوست داريد در خدمت ديگران باشيد. شما در کار موفق هستيد، جايي که جلسات و تعطيلات را سازماندهي و برنامه ريزي مي‌کنيد. اما در خانه همه چيز متفاوت است. پيدا کردن تعادل در زندگي شخصي براي شما دشوار است و اغلب عصبي هستيد. شما تلاش مي‌کنيد همه چيز را کنترل کنيد، اما براي اين کار بايد تعادل پيدا کنيد. شما بايد زمان بيشتري را براي تأمل عميق بر زندگي اختصاص دهيد.

ليوان شماره ۴
شما هميشه عجله داريد. شما به طور مداوم در روز زمان کم مي‌آوريد. شما دوست نداريد که با افکار خود تنها باشيد، بنابراين سعي مي‌کنيد تمام وقت خود را مشغول کاري باشيد. شما بسيار منظم هستيد، اما بايد به آنچه مي‌خواهيد واقعاً از زندگي بدست بياوريد فکر کنيد. با افرادي که بيشتر از شما الهام مي‌گيرند صحبت کنيد. آرام شويد و از دنياي شگفت انگيز اطراف لذت ببريد!

ليوان شماره ۵
شما متفکر هستيد، اما فاقد احساسات در زندگي هستيد. شما نمي‌دانيد اهداف شما در آينده چيست، اما مطمئن هستيد که مي‌خواهيد مزايايي بدست بياوريد. بايد بفهميد چه چيزي باعث خوشبختي شما مي‌شود. براي شما مردم و به خصوص حيوانات مهم هستند. شما زندگي و آرامش را بسيار دوست داريد، اما بايد کار خود را نيز دوست داشته باشيد. شما بايد احساس نياز و ارزشمند‌ي کنيد.

ليوان شماره ۶

شما فردي زحمتکش و تغييرپذير هستيد که دوست ندارد احساسات خود را نشان دهد. آيا مطمئن هستيد که مي‌توانيد دنيا را تغيير دهيد. در برخورد با شما، بسياري از سادگي شما قدرداني مي‌کنند. شما معناي زندگي را در غم‌ها جستجو مي‌کنيد، زيرا به آن‌ها اهميت بيشتري مي‌دهيد. اما در حقيقت، افسردگي و بدبختي زندگي شما را عميق‌تر نمي‌کند، بنابراين با آن‌ها کنار بياييد.

ليوان شماره ۷
غالباً نگران هستيد، بنابراين سعي کنيد همه چيز را از قبل برنامه ريزي کنيد تا از غافلگير شدن جلوگيري کنيد. شما يک زندگي سطحي را تجربه مي‌کنيد، و به عمق چيز‌ها نمي‌پردازيد. روابط جدي شما را مي‌ترساند. از پيروي از رويا‌ها و علايق خود نترسيد! آنچه که شما را خوشحال مي‌کند پيدا کنيد با داشتن ظرفيت همدلي، بسيار باهوش هستيد.

ليوان شماره ۸
شما فردي عصبي و مرموز هستيد، پر از ايده‌هاي نوآورانه. شما بسيار مبتکر هستيد و تکبر به شما کمک مي‌کند تا ديدگاه‌هاي جسورانه تان را زنده نگه داريد. شما متفکر، متعهد و مستعد و درون گرا هستيد. شما بايد ياد بگيريد که به شهود خود اعتماد کنيد و منبع الهام خود را پيدا کنيد.

ليوان شماره ۹

دوست داريد دوست داشته شويد و خودتان را دوست داريد. روز ايده آل شما شامل صحبت‌هاي هوشمند، کتاب‌هاي خوب، دانش جديد و موسيقي مورد علاقه است. شما هميشه مودب هستيد، که به شما قدرت خاصي مي‌بخشد.
شما مي‌خواهيد به خاطر دستاورد‌هاي خود مشهور باشيد، اما تکانه‌هاي خودخواهانه گاهي به تصوير شما آسيب مي‌رسانند. دوست داشتن خود خوب است و به ضرر ديگران هم نيست. اما نگاهي به اطراف بيندازيد و بفهميد که علاوه بر شما موارد جالب ديگري نيز در زندگي وجود دارد.

ليوان شماره ۱۰
شما خيلي فعال هستيد شما بيهوده وقت خود را تلف نمي‌کنيد و از همه چيز جديد استقبال مي‌کنيد- ايده‌ها، فرصت‌ها، رويکردها. شما سازگار هستيد و در عين حال در تلاش براي خلاقيت هستيد. به احتمال زياد، شما در نوشتن، مطالعه يا آشپزي بسيار خوب هستيد. اما شما از کار زيادي مي‌ترسيد. ناشناخته‌ها شما را دفع مي‌کند -، اما درک کنيد که اولين قدم هميشه دشوارترين است.

شماره ۱۱ ليوان
شما فردي شاد، خلاق و شوخ هستيد، اما به هر چيزي نمي‌توانيد برسيد. شما غالباً پروژه‌هاي بزرگي را انجام مي‌دهيد، اما سپس آن‌ها را در نيمه راه رها مي‌کنيد، زيرا حوصله نداريد. شما اغلب درباره افراد ديگر قضاوت مي‌کنيد که چگونه بايد رفتار کنند. به احتمال زياد، در اعماق قلب خود به توانايي‌هاي خود شک داريد. شما در همه چيز به پشتيباني نياز داريد.

ليوان شماره ۱۲
شما فردي شاد و نامتعادل هستيد که زندگي را از طريق عينک‌هاي صورتي نگاه مي‌کنيد. معمولاً مردم شما را دوست دارند و به شما نزديک‌تر مي‌شوند. شما عاشق مهماني‌ها هستيد. وقتي ديگران خوشحال مي‌شوند خوشحال مي‌شويد. اما خودتان را فراموش نکنيد! افسرده مي‌شويد.

شماره ۱۳ ليوان
شما اغلب نگران افراد ديگر و مشکلات آن‌ها هستيد، اما اغلب نمي‌دانيد چگونه به خودتان کمک کنيد. از دنياي اطراف مي‌ترسيد. شما کار‌هاي معمولي را دوست داريد. شايد شما اغلب به عقب نگاه کنيد و در آرزوي بازگشت به گذشته باشيد. با وجود همه تغييرات، بايد درک کنيد که مي‌توانيد در همه چيز جنبه‌هاي مثبت پيدا کنيد. شما ديگران را به خاطر ناکامي‌هاي خود سرزنش مي‌کنيد، اما به ياد داشته باشيد: همه سازنده خوشبختي خود هستند!

شماره ۱۴ ليوان
دوست داريد بعد از يک روز کاري طولاني در آفتاب بنشينيد و يک نوشيدني يخ بخوريد. هيچ جاه طلبي نداريد، زيرا آن‌ها را بي معني مي‌دانيد. شما از سطح بالايي از زندگي لذت مي‌بريد، اما اعتقاد نداريد که فردا قادر به مديريت هستيد. شما مي‌خواهيد تا حد ممکن از زندگي امروز استفاده کنيد. شما دوستان و نزديکان خود را دوست داريد، زيرا لذت‌هاي ساده براي شما مهم است. شما عاشق ارتباط هستيد و واقعاً دوست نداريد چيزي را از دست بدهيد.

ليوان شماره ۱۵
شما سرشار از انرژي و عشق هستيد که دنيا را به تنهايي تغيير دهيد. دوست داريد هميشه در کانون توجه باشيد و مردم را سرگرم کنيد. شما مي‌خواهيد همه با شما خوب باشند. شما تلاش مي‌کنيد اين شانس را براي ورود به يک ماجرا از دست ندهيد و هميشه در مهماني‌ها تا آخربمانيد تا چيز جالبي را از دست ندهيد. شما مهربان هستيد، اما به سختي محبت ديگران را درک مي‌کنيد. در واقع، شما احساسات بسيار عميقي داريد - در مورد بروز آن‌ها خجالت نکشيد!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar