نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دخترونه زنونه

۶ اصل کلی برای اینکه یک خانم با شخصیت باشیم

منبع
ستاره
بروزرسانی
۶ اصل کلی برای اینکه یک خانم با شخصیت باشیم

ستاره/ چگونه يک خانم با شخصيت باشيم؟ چگونه با کلاس باشيم؟‌ رفتار، گفتار و پوشش افراد باکلاس چگونه است؟ وقار و متانت و با کلاس بودن يک خانم ويژگي ها و به قول معروف ريزه کاري هايي دارد که او را در نظر همه جذاب و دوست داشتني مي‌کند. اگر مي‌خواهيد بدانيد رفتار يک پرنسس چگونه است و چه بايدها و نبايدهايي دارد اين مطلب را تا انتها دنبال کنيد. 


چگونه يک خانم با شخصيت باشيم؟
يک خانم باشخصيت و با کلاس، ويژگي هايي دارد که در ادامه به آن ها اشاره مي‌کنيم. شما هم مي‌توانيد در پايان در بخش «نظرات» ويژگي هاي ديگري که به نظرتان مي‌رسد را به اين ليست اضافه کنيد و براي ما بنويسيد. 

۱. زبان بدن مناسبي دارند
چگونه مثل يک خانم راه برويم؟ يک خانم با شخصيت اگر چه فروتن و مهربان است، اما اعتماد به نفس بالايي دارد و اين از زبان بدن او کاملا مشخص است. صاف مي‌ايستد و سر خود را بالا نگه مي دارد. هنگام نشستن قوز نمي‌کند و يا زياده از حد باز و ولنگار نمي‌نشيند و …

۲. پوشش و آرايش‌شان جلف نيست
يک دختر سنگين و متين در انتخاب پوشش و آرايشش بسيار هوشيار است. بيش از اينکه پيرو مد باشد اندام خود را مي‌شناسد و لباس‌هاي مناسب براي اندام و موقعيتي که در آن قرار مي‌گيرد انتخاب مي‌کند. براي مکان هاي رسمي لباس‌هاي رسمي مي‌پوشد و براي ميهماني و جشن هاي دوستانه لباس‌هاي مناسب ميهماني. در روز آرايش غليظ مخصوص شب انجام نمي‌دهد و از پوشيدن اکسسوري‌ها و زيورآلات زياد و جلف اجتناب مي‌کند. 

۳. فضول و حسود و بي ادب نيستند
چگونه با شخصيت حرف بزنيم؟ بي شک شخصيت هر فرد با صحبت کردن آشکار مي‌شود. يک خانم با کلاس غير از ظاهر موجه و زيبا، کلامي متين و آرام دارد. سوالات خصوصي ناخوشايند نمي‌پرسد. راز ديگران را بازگو نمي‌کند و در صحبت هايش اثري از حسادت و بي ادبي مشاهده نمي‌شود. چگونه يک خانم با شخصيت باشيم؟ پاسخ آن در خود سوال نهفته است. پرورش و بالا بردن شخصيت و رفع ضعف‌ها و حقارت هاي دروني، رفتار و گفتار ما را تغيير مي‌دهد و اين در ظاهر ما کاملا مشهود خواهد بود. 

۴. هميشه تميز و منظم هستند
يک خانم باشخصيت و با کلاس به نظافت و مرتب بودن اهميت زيادي مي‌دهد. لباس‌هاي اتوکشيده، کفش‌هاي تميز و بدون گرد و خاک، دهان و بدن خوشبو و تميز و وسايل و کيف مرتب و منظم نشانه هاي يک دختر و زن با وقار و جذاب است. 

۵. اطلاعات عمومي و مهارت‌هاي فردي بالايي دارند
احتمالا همه ما با افرادي مواجه شده ايم که ظاهري بسيار فريبنده و با کلاس دارند اما وقتي بحثي پيش آمده، به پوچي اين ظاهر پي برده ايم. سواد و اطلاعات عمومي پايين، فن بيان ضعيف و بي هنري و عدم مهارت، همه را از آن فرد نااميد مي‌کند. جذابيت ظاهري فقط تا زماني است که از درون يک شخص بي خبريم. متقابلا با افراد زيادي برخورد داشته ايم که در عين اينکه ظاهري ساده دارند، چنان با هنرها و مهارت‌هايشان و با کلام محکم و علم و دانسته هايشان همه را جذب مي‌کنند که کم کم آن ها را زيباتر از پيش مي‌بينيم و البته هرگز از مصاحبت با آن ها خسته نمي‌شويم.


۶. حتي در مواقع عصبانيت آرامش خود را حفظ مي‌کنند
اينکه فقط تا وقتي همه چيز مطابق ميل ما است آرام و موقر باشيم کاري ندارد. شخصيت افراد را در مواقع عصبانيت مي‌توان سنجيد. چگونه يک خانم با شخصيت باشيم؟ صبر و متانت و آستانه ي تحمل خود را بالا ببريم و در عين اينکه هميشه از حق و حقوق خود دفاع مي‌کنيم و ضعف نشان نمي‌دهيم، ادب و آرامش خود را حفظ کنيم تا در مواقع خشم رفتار ناپسندي از خود نشان ندهيم. يک خانم با شخصيت بر کلام و رفتار خود مسلط است و با بيان درست از پيچيده شدن مسائل و زير سوال بردن خود جلوگيري مي‌کند. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره