logo
جذاب ترین هابرگزیده
دخترونه زنونه

سوال‌هایی که خجالت می‌کشید از مرد‌ها بپرسید

منبع
برترين ها
بروزرسانی
سوال‌هایی که خجالت می‌کشید از مرد‌ها بپرسید

برترين ها/ حتما برايتان پيش آمده است که پرسش‌هايي راجع به جزييات زندگي جنس مخالف‌تان داشته‌باشيد و رويتان نشود بپرسيد. دست‌کم نيمي از شما با خواندن اين مقاله به پاسخ برخي از اين سوالات خواهيد رسيد. داستان اين پرسش و پاسخ‌ها اين است که بسياري از اين دست سوالات در رِديت از مرد‌ها پرسيده شد و مقاله‌اي که خواهيد خواند پاسخ کاربرانِ مردِ رِديت به اين پرسش‌هاست.

سوال‌هايي که خجالت مي‌کشيد از مرد‌ها بپرسيد؟

۱. آيا دوست داريد از زن‌ها بشنويد دور و برتان احساس امنيت بيشتري مي‌کنند؟

پاسخ: خيلي خيلي زياد. اگر قصد داريد قلب يک مرد را پر از احساس کنيد، بايد چنين چيزي به او بگوييد. تجربه شخصي من به عنوان يک مرد نشان داده است که شنيدن هيچ جمله‌اي مانند اين براي يک مرد خوشحال کننده نيست.

۲. چقدر تمايل داريد بغلتان کنند؟ اگر کسي زياد بغلتان کند حس بدي بهتان دست مي‌دهد؟

پاسخ: نمي‌دانم چه درصدي از مردان با من هم‌عقيده‌اند، اما براي من در آغوش گرفته شدن توسط دختري که دوستش دارم همانند مجوزي است براي اينکه خودِ واقعيم باشم و احساس آرامش کنم.

۳. نظرتان درباره پيش‌قدم شدن دختران براي شروع رابطه چيست؟ آيا براي چنين دختري ارزش کمتري قائل هستيد؟

پاسخ: بنظر من مادامي‌که مدرکي براي علاقه پسر وجود داشته باشد، بسيار هم عاليست که يک دختر کنترل قضيه را بدست بگيرد و به طرف مقابل علاقه‌اش را نشان دهد. البته فکر مي‌کنم براي پاسخ به اين سوال بايد از سطح فرهنگي مرد آگاه بود.

سوال‌هايي که خجالت مي‌کشيد از مرد‌ها بپرسيد؟

۴. بنظر شما کوتاه و بلند بودن قدِ زنان چقدر بر ميزان جذابيت آن‌ها تاثير مي‌گذارد؟

پاسخ: مطمئنا نظرات متفاوتي وجود دارد، ولي تا جايي که به من مربوط است قدبلند يا قد کوتاه بودنِ يک دختر، هيچ اثري روي جذابيتِ او نمي‌گذارد. بنظرم غير ممکن است روزي دختري که دوستش دارم را به خاطر قدش رد کنم.

۵. چه اتفاقي بايد بيفتد تا به فکر تعهد و ازدواج بيفتيد؟ خودتان بايد به جايي برسيد که فکر کنيد آماده‌ايد يا به رفتار طرف مقابلتان مربوط مي‌شود؟

پاسخ: شخصا براي من لازم بود به اين نتيجه برسم که به بلوغ فکري لازم براي چنين تعهد بزرگي رسيده‌ام. هرگز دوست نداشتم در قبال شخصي که براي رابطه آماده است، از پس تعهدهايم برنيايم و بخشي از عمر هر دويمان را هدر دهم.

۶. از نظر شما چه نشانه‌اي در رفتار هم‌جنسانتان وجود دارد که خبر از غير قابل اعتماد بودنش مي‌دهد؟

پاسخ: اگر من بخواهم به اين سوال پاسخ دهم مي‌گويم به مرداني که سعي مي‌کنند همه‌چيز را کنترل کنند، مشکوک باشيد. درضمن به انسان‌هايي که براي قوانين و خطوط قرمزِ شخصيِ زندگيتان احترامي قائل نيستند، سخت اعتماد کنيد.

سوال‌هايي که خجالت مي‌کشيد از مرد‌ها بپرسيد؟

۷. با اين که يک زن به شايستگي درآمد بيشتري از شما داشته باشد، مسئله‌اي داريد؟

پاسخ: واقعا فکر نمي‌کنم در عصر حاضر آن‌هم در شرايطي که شما فرض مي‌کنيد، هيچ مردِ خوش فکري به حقوق بيشتر يک زن اهميتي بدهد. شايد بروز چنين افکاري به دليل کمبود اعتماد بنفس و البته پذيرفتن بدون تفکر ارزش‌هاي نسل‌هاي قبلي است. در روزگاري که ما زندگي مي‌کنيم منظقي است که درآمد هر فرد بر اساس قابليت، تحصيلات و به صورت کلي توانايي‌هايش محاسبه گردد نه جنسيت يا نژاد يا مذهب يا ..

۸. چقدر برايتان سخت است که جلوي ديگران گريه کنيد؟ به صورت کلي آيا ابراز احساسات برايتان سخت است؟

پاسخ:حقيقت اين است که ابراز احساسات سخت نيست، اما سرکوب کردنشان خيلي راحت است. در ضمن دوست ندارم همه از احساساتم با خبر شوند. به نظرم احساساتِ من به بقيه مربوط نيست و ترجيح مي‌دهم آدم‌هايي که من انتخاب مي‌کنم از احساسات شخصيم باخبر باشند.

۹. زن‌ها معمولا با گفتنِ ناآگاهانه کدام جملات، احساساتتان را جريحه‌دار مي‌کنند؟

پاسخ: بنظر من زن‌ها خيلي راحت هيکل، قد، وزن، خصوصيات ظاهري و تناسب اندام آقايان را قضاوت مي‌کنند. قبول دارم که تقريبا در همه جاي دنيا زن‌ها با بدترين شرايطِ احساس شرم براي بدنشان روبر هستند، اما قضاوت يا مسخره کردن اين‌گونه خصوصيات از طرف هر جنسيتي که باشد رفتاري مسموم است.

۱۰. نظرتان در مورد اين جمله که مرد‌ها نمي‌توانند به هيچ زني نگاه غير جنسي داشته باشند چيست؟ آيا يک مرد مي‌تواند رفيقي از جنس مخالف داشته باشد؟

پاسخ: بنظر من اول از همه هرگز به مردي که چنين نظري دارد، اعتماد نکن. فکر مي‌کنم کسي که چنين خصوصيتي را به همه مردان بسط مي‌دهد، دوست قابل اعتمادي نيست. به عقيده من امروز در دنيايي زندگي مي‌کنيم که انسان‌ها (زنان و مردان) بتوانند بدون هيچ نيت پنهاني با هم دوست باشند و عجيب است که فکر کنيم در اين زمان يک مرد نمي‌تواند بدون نگاه جنسي، دوستي از جنس مخالف داشته باشد.

شما چه فکر مي‌کنيد؟

پيش از هرچيز، بنظر شما مخاطبان برترين‌ها آيا پاسخ اين پرسش‌ها در کشور‌هاي مختلف، متفاوت است و يا اين جواب‌ها مي‌تواند نظر هر مردي در هر کجاي دنيا باشد؟ شما (خانم‌ها) آيا پرسشي از اين دست ذهنتان را مشغول کرده است؟ شما (آقايان) اگر پاسخ متفاوتي به هر کدام از اين پرسش‌ها داريد، لطفا با ديگران در ميان بگذاريد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar