logo

قویترین ماسک های ضد جوش صورت

منبع
زيبامون
بروزرسانی
قویترین ماسک های ضد جوش صورت

زیبامون/ ماسک های صورت یک راه موثر و نسبتاً ساده برای درمان انواع آکنه هستند ، چه دلیل ایجاد چوش و آکنه استرس گاه به گاه بوده و یا یک مشکل آکنه مزمن باشد . علاوه بر این ، درمان نقطه ای آکنه با ماسک برای جوش های گاه به گاه می تواند التهاب را کاهش دهد و باکتری ها را بدون آسیب رساندن به سایر نواحی صورت که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند ، از بین ببرد . 
قویترین ماسک ضد جوش صورت می‌ توانند از بروز جوش‌ ها جلوگیری کرده و تولید چربی را متعادل کنند . ماسک‌ ها همچنین می‌ توانند روشی جالب برای تغییر روال عادی زندگی‌ تان باشند ، تغییراتی را در پوست شما ایجاد کنند و به شما کمک کنند تا همراه با یک حمام خوب یا یک کتاب آرام شوید . 

در حالی که محصولات شیمیایی زیادی تحت عنوان قویترین ماسک ضد جوش صورت در بازار وجود دارد ، اما انتخاب ماسک مناسب برای مشکل پوستی خاص شما می تواند بسیار دشوار باشد و یا ممکن است با استفاده از این محصولات شیمیایی سایر قسمت های پوست صورت دچار آسیب شوند و حتی ممکن است برای رسیدگی به نواحی مختلف صورت خود در زمان های مختلف به چندین ماسک نیاز داشته باشید . 

اما استفاده از قویترین ماسک ضد جوش صورت خانگی ، که با مواد طبیعی که به راحتی در دسترس هستند و با یک قیمت مقرون به صرفه درست می شوند ، می توانید هم از شر جوش و آکنه مزاحم خلاص شوید و هم بهترین مراقبت را از پوست خود با استفاده از مواد طبیعی و سالم انجام دهید .
به همین منظور ، ما در ادامه این بخش آموزش درست کردن چند مدل از قویترین ماسک ضد جوش صورت خانگی را آماده کردیم تا با یاد گرفتن این ماسک ها بتوانید به راحتی جوش صورت را درمان کنید و از داشتن پوستی سالم و بدون جوش و آکنه لذت ببرید .

ماسک فوق العاده برای جوش صورت با زردچوبه
ماسک صورت زردچوبه به طور طبیعی ضد عفونی کننده ، ضد باکتری و ضد التهاب است ، بنابراین در تسکین پوست ملتهب آکنه ای معجزه می کند . بنابراین اگر می خواهید از یک ماسک فوق العاده برای جوش صورت استفاده کنید ، حتما این دستور را امتحان کنید :

 مواد لازم برای ماسک ضد جوش صورت با زردچوبه
سرکه سیب ارگانیک
1/2 قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک
1 قاشق غذا خوری عسل خام ارگانیک (ترجیحا عسل مانوکا)
شیر

طرز تهیه مسک ضد جوش صورت با زردچوبه

سرکه را روی یک تکه پنبه بمالید و روی تمام پوست بکشید . پودر زردچوبه را با عسل مخلوط کنید و حدود پنج دقیقه صبر کنید و سپس ماسک را روی پوست صورت بمالید . بهتر است این ماسک را با دست تمیز روی پوست بزنید و از قرار دادن ماسک در ناحیه دور چشم ، خودداری کنید . اجازه دهید ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست بماند ، سپس با آب گرم بشویید . اگر پودر زردچوبه رنگ مایل به زردی روی پوست باقی می‌ گذارد ، از پنبه آغشته به شیر برای پاک کردن نواحی لکه‌ دار استفاده کنید . این ماسک را می توان 2 بار در هفته استفاده کرد . 

طرز تهیه ماسک برای جوش صورت با آووکادو و لیمو
آووکادو تولید کلاژن را در پوست تحریک می کند که این موضوع به بازسازی سلولی کمک می کند . آووکادو همچنین سرشار از چربی های مرطوب کننده ضد التهابی است که منافذ را مسدود نمی کنند . عسل نیز یک آنتی باکتریال است و آب لیمو باعث روشن شدن رنگدانه ها و لکه های ناشی از جوش روی پوست صورت می شود .

مواد لازم برای درست کردن قویترین ماسک ضد جوش صورت 
آووکادوی رسیده 1 عدد
1 قاشق غذا خوری عسل خام
نصف لیمو

 
طرز تهیه ماسک برای جوش صورت
یک آووکادوی رسیده را له کنید تا یکدست شود ، 1 قاشق غذا خوری عسل را با آن مخلوط کنید و نصف لیمو را فشار دهید . این مواد را کاملاً با هم مخلوط کنید و به عنوان یک درمان نقطه ای یا در مناطق بزرگتر مستعد آکنه استفاده کنید . اگر پوست حساسی دارید ، از لیمو کمتری استفاده کنید یا به طور کلی از آن صرف نظر کنید . اجازه دهید این ماسک در حدود 5 تا 10 دقیقه روی پوسن بماند و سپس آن را از روی پوست بشویید و تمیز کنید .

احتیاط هنگام استفاده از آب لیمو: اگرچه لیمو دارای خواص روشن کنندگی و شفاف کنندگی پوست است ، اما می تواند پوست را به نور حساس کند . به دلیل ایجاد حساسیت پوست به نور با لیمو ، ترجیحاً این ماسک را در شب استفاده کنید ، پس از آن صورت خود را کاملاً بشویید و اگر روز بعد در معرض آفتاب هستید ، آماده استفاده از ضد آفتاب اکسید روی 30+ SPF باشید . 


بهترین ماسک ضد جوش صورت خانگی با جوش شیرین و عسل
اگر به فکر درست کردن قویترین ماسک ضد جوش صورت با مواد ساده و در دسترس هستید ، بهترین پیشنهاد این است که جوش شیرین ضد التهاب را با آب لیمو لایه بردار و عسل تسکین دهنده ترکیب کنید تا یک ماسک صورت آسان و موثر برای مبارزه با آکنه داشته باشید . 

مواد لازم برای درست کردن ساده ترین و قویترین ماسک ضد جوش صورت
1 قاشق چای خوری لیمو
1 قاشق غذا خوری عسل
1 قاشق چای خوری جوش شیرین
 
طرز تهیه بهترین ماسک ضد جوش خانگی
آب لیمو، عسل و جوش شیرین را به یک کاسه کوچک اضافه کرده و به خوبی با هم مخلوط کنید و سپس روی پوست صورت و گردن بمالید . حتما توجه کنید که این ماسک روی پوست اطراف چشم قرار نگیرید زیرا آب لیمو و عسل هر دو باعث ایجاد سوزش در چشم ها می شوند .

همچنین دقت داشته باشید که این ماسک را روی پوست مالش ندهید و آن را به اسکراب تبدیل نکنید .

بعد از گذشت 15 دقیقه ماسک را با آب گرم از رویی پوست بردارید و سپس پوست صورت را با آب سرد بشویید . 

همانطور که در بالا اشاره شد ، به دلیل ایجاد حساسیت به نور بعد از استفاده از لیمو روی پوست صورت ، بهتر است این ماسک را عصر و یا شب استفاده کنید و روز بعد هنگام بیرون رفتن همیشه از یک ضد آفتاب خوب استفاده کنید . 

قویترین ماسک ضد جوش صورت با سرکه سیب و خاک رس مخصوص
خاک رس ناخالصی ها را از منافذ بیرون می کشد و اسیدهای طبیعی موجود در سرکه سیب با از بین بردن آرام سلول های مرده پوست ، جوش و آکنه را برطرف می کند . برای درست کردن این ماسک ضد جوش قوی به ترتیب زیر عمل کنید :

مواد لازم برای درست کردن قویترین ماسک ضد جوش صورت خانگی
1 قاشق غذا خوری خاک رس بنتونیت
1 عدد کپسول پروبیوتیک
2 قاشق غذا خوری سرکه سیب خام
 
طرز تهیه ماسک ضد جوش قوی خانگی
خاک رس و پودر پروبیوتیک را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید و سپس سرکه سیب را به مواد اضافه کرده تا حالت خمیری پیدا کنند . برای به دست آوردن قوام صاف و قابل پخش ، در صورت نیاز ، استفاده بیشتر از سرکه سیب اشکالی ندارد . سپس این ماسک را با انگشتان تمیز روی صورت خود پخش کنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند . بعد از گذشت این مدت زمان ، پوست صورت را با آب خنک بشویید و مرطوب کننده بزنید . 

آموزش درست ماسک ضد جوش خانگی با زغال فعال و آلوئه ورا
زغال فعال ، روغن یا چربی اضافی پوست را جذب می کند و آلوئه ورا یک تسکین دهنده و ضد التهاب طبیعی و عالی برای پوست است که همین موضوع باعث شده تا به یک ماده ایده آل برای افزودن به هر ماسک ضد جوش تبدیل شود .

مواد لازم برای درست کردن ماسک ضد جوش خانگی و موثر
1 قاشق غذا خوری زغال چوب فعال
1 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
1 قطره اسانس درخت چای
 
طرز تهیه ماسک ضد جوش خانگی و موثر
همه مواد را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کنید و قبل از استفاده روی پوست از انگشت خود برای مخلوط کردن با هم استفاده کنید . با حرکات دایره ای ، مخلوط زغال چوب را به مدت 1 دقیقه دور صورت خود بمالید ، سپس اجازه دهید ماسک به مدت 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند . بعد از گذشت این مدت زمان ، پوست صورت را بطور کامل با آب گرم بشویید .

ماسک ضد جوش قوی پروبیوتیک
این ماسک با خیار به عنوان یک ضد التهابی طبیعی و پروبیوتیک‌ های اضافی برای تغذیه میکروبیوم پوست ، کمک می کند تا پوست آرام شده و تاثیر خیلی خوبی در درمان جوش و آکنه دارد . همچنین دانه های خیار سرشار از پتاسیم و ویتامین E هستند که به کاهش لکه های پوستی کمک می کنند . 

مواد لازم برای درست کردن ماسک ضد جوش قوی پروبیوتیک
1/2 خیار رنده شده
2 قاشق غذاخوری ماست ساده
1 عدد کپسول پروبیوتیک
 
طرز تهیه ماسک ضد جوش قوی پروبیوتیک
مواد را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید و با دستان تمیز روی صورت تمیز بمالید . دقت داشته باشید که این ماسک را روی پوست ناحیه اطراف چشم نمالید . بگذارید ماسک به مدت 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب گرم بشویید . در نهایت از تونر و مرطوب کننده استفاد کنید تا اثربخشی این ماسک ضد جوش بهتر شود . 


آموزش قویترین ماسک ضد جوش صورت با روغن درخت چای
روغن درخت چای یکی از بهترین روغن‌ های ضروری برای استفاده در برابر آکنه است و این موضوع به دلیل خواص ضد باکتریایی طبیعی این روغن است . برای درست کردن قویترین ماسک ضد جوش صورت با روغن درخت چای به ترتیب زیر عمل کنید :

مواد لازم برای درست کردن ماسک ضد جوش قوی در خانه
2 قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
2 قطره روغن درخت چای
1 عدد سفیده تخم مرغ
 
طرز تهیه قویترین ماسک ضد جوش صورت با روغن درخت چای
سفیده تخم مرغ را در یک کاسه کوچک بزنید سپس آلوئه ورا و روغن درخت چای را اضافه کنید و سپس این ماسک ضد جوش را با نوک انگشتان یا برس صورت روی صورت خود بمالید . اجازه دهید این ماسک در حدود 10 تا 15 دقیقه روی پوست بماند . آلوئه ورا پوست ملتهب را تسکین می دهد و روغن درخت چای به باکتری های موجود در منافذ حمله می کند و از این طریق در درمان جوش و اکنه و ضد جوش بودن بسیار موثر خواهند بود . 

ماسک خانگی قوی برای تمیز کردن عمیق منافذ پوستی
جوش‌ های سر سیاه معمولاً با آکنه‌ های فعال مخلوط می‌ شوند و گاهی اوقات محل پرورش جوش‌ ها هستند . این ماسک منافذ پوست  را هدف قرار می‌ دهد و باید هفته‌ ای یک‌ بار در شب استفاده شود ، زیرا آب لیمو می‌ تواند پوست را حساس به نور کند (قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکن است منجر به ایجاد بثورات پوستی و پرپیگمانتاسیون پوست شود) . 

مواد لازم برای درست کردن ماسک خانگی تمیز کننده منافذ پوستی
1 عدد سفیده تخم مرغ
1/2 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت
1/4 قاشق چای خوری آب لیمو
 
طرز تهیه ماسک خانگی تمیز کننده منافذ پوستی
سفیده را با همزن بزنید تا پف کند و سپس خاک رس و آبلیمو را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید . این مواد یک خمیر تشکیل می دهند که باید آن را به منطقه T صورت یا هر قسمت دیگری که مستعد جوش سرسیاه است بمالید . اگر احساس می کنید مواد کمی غلیظ است ، که بستگی به نوع خاک رس مورد استفاده شما دارد ،می توانید  1/2 قاشق چایخوری آب به آن اضافه کنید . بعد از گذشت 10 دقیقه که ماسک روی پوست خشک شد و روی صورتتان ترک خورد ، آن را با آب گرم بشویید . 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره