برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اشتباهات رایج حین استفاده از کرم دور چشم

منبع
نمناک
بروزرسانی
اشتباهات رایج حین استفاده از کرم دور چشم

نمناک/کرم دور چشم يک کرم معجزه آسا براي هر کسي است که مشکلاتي در زير چشم خود دارد، مثل پف زير چشم يا تيرگي زير چشم. همچنين مي تواند براي افرادي که داراي چروک ها و مشکلاتي در اطراف چشم هستند نيزموثر باشد.

 
استفاده از کرم دور چشم مناسب؛ باعث مي شود که از شر همه اين مشکلات خلاص شويد و بتوانيد علائم پيري اطراف چشم را بهبود ببخشيد. اگر از کرم دور چشم به طرز صحيح استفاده کنيد، مطمئن باشيد که نتيجه مي گيريد اما اگر تفاوتي را در پوست اطراف چشم خود مشاهده نکرديد، احتمالاً به اين دليل است که اشتباهاتي را حين استفاده از اين کرم مرتکب مي شويد. در اين قسمت از بهداشت و سلامت اشتباهات استفاده از کرم دور چشم را به شما معرفي مي کنيم و مي گوييم که چگونه در سريع ترين زمان ممکن از آن ها جلوگيري کنيد.


- استفاده زياد از کرم:
هيچ نيازي براي استفاده زياد از کرم دور چشم نيست. قسمتي که از کرم دور چشم استفاده مي کنيد، بايد قسمت کوچکي باشد. سعي کنيد از مقدار کمي کرم استفاده کنيد. استفاده زياد هرگز به از بين بردن سريع تر مشکل کمک نمي کند، بلکه منافذ پوست شما را مي بندد و باعث ايجاد مشکلات پوستي خواهد شد.

- استفاده از کرم روي پوست خشک:
کرم دور چشم مانند کرم هاي ديگر روي پوست مرطوب بهتر عمل مي کند، سريع تر جذب مي شود و مي تواند عملکرد بهتري از خودش داشته باشد.

- ماليدن پوست زير چشم به طرز خشن:
چنانچه بارها در مطالب مختلف پوست و موي نمناک گفته ايم و حتما مي دانيد پوست صورت حساس تر از پوست بدن شماست بنابراين هرگز نبايد آن را با خشونت زياد مالش دهيد زيرا باعث ايجاد چين و چروک و خطوط پوستي مي شود. پس از انجام اين کار خودداري کنيد.

- استفاده از کرم دور چشم در يک قسمت غلط:
کرم دور چشم را بيش از حد نزديک به چشمان خود استفاده نکنيد زيرا عاملي براي حساسيت مي باشد. پس از اين کار اجتناب کنيد. کرم حداقل بايد دو و نيم سانت زير مژه پايين باشد و براي قسمت بالا هم بايد دقيقاً زير ابرو اعمال شود.

* فراموش نکنيد که اولين اشتباه در استفاده از کرم دور چشم و هرنوع محصول آرايشي بهداشتي ديگر انتخاب محصول نامناسب و بي کيفيت است پس هميشه در خريد دقت لازم را به خرج دهيد و از يک راهنماي خوب در اين زمينه استفاده کنيد. در مطلب " بهترين کرم دور چشم در هر سني کدام است ؟ " توضيحات کامل براي راهنمايي شما ارائه شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره