نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

تمساح عظیم‌الجثه یک زن را در اندونزی خورد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ بقایای جسد یک زن مسلمان در اندونزی از شکم یک تمساح عظیم‌الجثه بیرون کشیده شد.

 پلیس اندونزی فاش کرده است که یک تمساح ۱۲ فوتی (۳.۶ متری) زنی را که در حال شستن ظروف در ساحل رودخانه بوده به داخل آب کشیده و خورده است.

حلیمه رهاکباو، ۵۴ ساله، صبح روز سه‌شنبه در حال شستن ظروف در روستایی در جزایر مالوکو بود که طعمه تمساح عظیم‌الجثه شد.

رستم الیاس، همسایه حلیمه، گفت که بستگان و دوستان وقتی او به خانه بازنگشت، جستجو را آغاز کردند.

اهالی روستا پس از مشاهده صندل و قسمتی از پا در رودخانه، موضوع را به پلیس گزارش کردند و پلیس متوجه شد که تمساح زن را خورده است. در ادامه شلیک گلوله تمساح کشته شد و مردم محلی قسمت‌هایی از بدن حلیمه را قبل از تکه تکه کردن حیوان از شکمش بیرون آوردند.

ایلیا گفت: قربانی به طرز وحشتناکی جان باخته است. پا‌ها و دست‌هایش توسط تمساح بلعیده شد.

شاهد عینی دیگری که در زمان حمله از روی پل مجاور رانندگی می‌کرد، به رسانه‌های محلی گفت: کسی را دیدم که در حال شنا بود، اما نمی‌توانستم بدن او را ببینم، فقط پاهایش را دیدم.

وی افزود: برای اطمینان از ماشین پیاده شدم و بعد از اینکه به وضوح دیدم یک انسان توسط یک تمساح خورده شده است، آن را به مسئول روستا و مقامات محلی گزارش کردم.

مردی به نام علی تعریف کرد که به سمت خط ساحلی راه می‌رفت تا بررسی کند که آیا تکه پیدا شده بدن متعلق به انسان است یا حیوان. او ناگهان متوجه شود که تمساح جسدی در آرواره‌هایش دارد.

او گفت: تمساح در حال راه رفتن بود و یک جسد را حمل می‌کرد. ویژگی‌ها و جنسیت فرد ناشناخته بود، فقط پا‌ها و روده‌ها قابل مشاهده بود.

بستگان حلیمه گفتند که آن‌ها او را در همان روز در حالی که سطلی در دست داشت که معمولاً برای جمع آوری صدف از آن استفاده می‌کرد، در حال راه رفتن دیده بودند.

آن‌ها به این نتیجه رسیدند که قربانی باید حلیمه بوده باشد. این واقعیت زمانی تایید شد که اعضای بدن او از شکم تمساح مرده بیرون کشیده شد و مورد بررسی قرار گرفت.

ویدئو نشان می‌دهد که ساکنان با کمک افسران پلیس و ارتش ملی اندونزی، تمساح را از آب بیرون می‌کشند و سپس بدنش را باز می‌کنند.

یک افسر پلیس محلی گفت: روستاییان مجبور شدند شکم تمساح را برای برداشتن برخی از اعضای بدن قربانی برش دهند.

نه پلیس و نه روستاییان نتوانستند گونه تمساح را شناسایی کنند. اندونزی محل زندگی چندین گونه تمساح است که مرتباً انسان‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند و آن‌ها را می‌کشند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar