رایگان، طبیعی و داغ، چشمه قل قلی اصفهان

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ آدرس: از مرکز اصفهان میرید به سمت شرق(سجزی) و تابلوی ورتون رو که دیدین ، دور میزنین و میرین به سمت آبگرم ورتون . یه کمی که جاده خاکی رو جلو رفتین ، میرسین به ریل قطار ( از زیر ریل رد نشین) همین جا برید سمت راست و دومین ورودی زیرگذر قطار رو برید و ادامه بدیددددد تا برسید(کلی پیچ و خم داره ولی روی سنگ ها نوشته که به سمت آبگرم) که از کنار کوه خواری و معادن سنگ گذر میکنید. پشت معدن سنگ قرمزه .

نکته هم اینکه آخر هفته ها خیلی شلوغه و بذارید وسط هفته برید . و حتما ۲-۳ ماشین با هم برید .

حدودا یک ساعت از مرکز شهر راهه …(درخت و سبزه هم نداره)

🔹"آخرین خبر" در روبیکا
🔹"آخرین خبر" در ایتا
🔹"آخرین خبر" در بله

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره