نماد آخرین خبر

۳ راه برای کمک به تقویت برند شخصی تان در کسب و کار

منبع
بازده
بروزرسانی
۳ راه برای کمک به تقویت برند شخصی تان در کسب و کار
بازده/ وقتي صحبت از حرفه و کسب و کار‌تان به ميان مي‌آيد، حتما شما نيز مي‌خواهيد وقتي آدم‌ها به برندتان فکر مي‌کنند، تصوير خاصي در ذهن‌شان ايجاد شود. ولي براي ايجاد چنين تصوير جذاب و مثبتي در ذهن ديگران، لازم است با تمام اراده‌تان تلاش کنيد جايگاه واقعي خودتان و نحوه‌ي تاثيرگذاري اين تصوير را بر اين جايگاه به خوبي تعيين کنيد. به اين تصوير مانند خالکوبي يا تتوي برند خود نگاه کنيد. اين تصوير مانند تتو تا آخر عمر رهاي‌تان نخواهد کرد و هميشه با شما باقي خواهد ماند. در ادامه با ما همراه باشيد تا ۳ راه براي کمک به تقويت برند شخصي تان در کسب و کار را بدانيد. تقويت برند شخصي تان در کسب و کار شما بايد تصوير خود واقعي‌تان را بر روي سرها، قلب‌ها، و دست‌هاي آدم‌هايي تتو کنيد که قرار است به آن‌ها خدمت‌رساني کنيد. هر روزي که از راه‌اندازي کسب و کار‌تان مي‌گذرد، هر شکلي که خودتان را به مشتريان نشان مي‌دهيد، هر اظهار نظري از سمت شما، هر پاسخي که به آن‌ها مي‌دهيد، و به طور کلي، نحوه‌ي انجام هر کاري که براي مشتريان‌تان مي‌کنيد، تصويري را در ذهن هر آدمي که وارد دنياي کسب و کار‌تان مي‌شود، به جاي مي‌گذارد. بنابراين، کارتان را بايد با نوشتن پاسخ‌هايي به پرسش‌هاي زير شروع کنيد: الف. مي‌خواهم چه تاثيري بر دنياي اطراف‌ام بگذارم؟ در طول مسير، به صورت مداوم، چه تغييراتي خود و دنياي اطراف‌ام ايجاد خواهم کرد؟ اين تغييرات چگونه خواهند بود؟ ب. در مسير خود به سمت موفقيت با چه چيزهايي مواجه شده‌ام که به من امکان داده‌ام با هر آدمي با هر سطح از قدرت و بينش گفتگو کنم؟ آيا هر آن‌چه را باعث شده است من در اين جايگاه قرار بگيرم، با تمام وجود پذيرفته‌ام؟ پ. وقتي بتوانم تغييراتي در خود و دنياي اطراف‌‌ام ايجاد کنم، چه نتايجي از اين تلاش‌ها به دست خواهم آورم؟ سپس، سعي کنيد براي تقويت برند شخصي تان آن را در سرتاسر کسب و کار‌تان تزريق کنيد:. ۱. فقط پروژه‌هايي را قبول کنيد که مناسب برندتان باشند وقتي با فرصت کسب و کاري جديد مواجه مي‌شويد، از خودتان بپرسيد: آيا اين فرصت مناسب و منطبق بر برند من است؟ آيا پذيرفتن اين پروژه مي‌تواند به تاثيراتي که مي‌‌خواهم بر زندگي و دنياي اطراف خود بگذارم، کمک کند؟ وقتي به کارها و پروژه‌هايي دست بزنيد که سازگار و مناسب با برندتان نباشند، مانند کسي رفتار مي‌کنيد که هر شي درخشاني در مسير مي‌تواند وي را از هدف خود منحرف کند. در مقابل، اگر کاملا بر اساس برند خود رفتار کنيد، احساس خواهيد کرد با تمام وجود بر کارتان متمرکز هستيد، زيرا نقش موثري در رسيدن به هدف مورد نظرتان – اثرگذاري بر خود و دنياي اطراف – ايفا مي‌کنيد. ۲. از مديران و آدم‌هاي تاثيرگذار در حوزه‌هايي غير از صنعت خودتان الهام بگيريد در مقابل وسوسه‌اي که شما را صرفا به تمرکز بر رقيبان‌تان وادار مي‌کند، مقاومت کنيد – احتمال دارد در اين دام گرفتار شويد که دائما بخواهيد از رفتار يک فرد خاص تقليد کنيد. در عوض، در خارج از حوزه‌ي صنعت خود نيز به دنبال ايده بگرديد. کپي‌برداري نکنيد، ولي الهامات و استراتژي‌هايي را کسب کنيد که بتوانيد آن‌ها را به شکل منحصر به فردي براي کار خودتان ترجمه کنيد. براي مثال، فردي مي‌گفت “‌من هميشه تحت تاثير کمدين‌هايي هستم که برند خود را بر اساس سبک کمدي و جک‌هاي‌شان ايجاد مي‌کنند.‌ من کمدين نيستم، ولي مي‌توانم اين استراتژي براي در کار خود اعمال کنم.‌”‌ ۳. به ياد بسپريد: آن‌چه شما را تاکنون به اين جايگاه رسانده، لزوما به جايگاه بالاتري نخواهد رساند عمر برند شما بي‌انتها است، ولي روش تفسير و خوانش آن در طول زمان تغيير مي‌کند. به برندي که در ابتداي اين مقاله در ذهن‌تان تصور کرديد، مجددا فکر کنيد. آيا محصولاتي که تاکنون به شما ارائه داده‌ است، تاکنون تغيير نکرده‌اند؟ آيا پيام‌ آن‌ها به مرور زمان تغيير نکرده است؟ آيا تعريف آن‌ها از زيبايي تغيير نکرده است؟ هميشه آغوش‌تان را براي مسيرها تازه باز کنيد و در عين حال، سعي کنيد به اصول اوليه و دامنه‌ي تاثيرگذاري‌تان پايبند بمانيد. اکنون، به حک کردن نقش برندتان بر ذهن خود و ساير آدم‌ها فکر کنيد. چه نقشي از خودتان را در دنياي اطراف‌تان مي‌بينيد؟
به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره