برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

شب های ترسناک جزیره اشباح!

منبع
لست سکند
بروزرسانی

لست سکند/ جزيره وايت به دليل زيبايي و به دليل اينکه در انگلستان بسيار مورد بازديد قرارگرفته، مشهور است، اما نه به دلايلي که ممکن است بسياري به آن فکر کنند. علاقه به طالع بيني و افسون در اين منطقه باعث شد تا در دهه 1970 موردتوجه قرار بگيرد و از آن زمان به بعد اين مکان مقصد همه ‌کساني است که مجذوب اتفاقاتي هستند که در شب رخ مي‌دهد.

اين جزيره لقب جزيره شبح را از کساني گرفته است که شب هاي وحشتناک آن را تجربه کرده‌اند و هاله‌ي عجيب آن را ديده‌اند، هاله‌اي که در نور روز ديده نمي‌شود. به نظر مي‌رسد اين هاله در واقع يک صخره خيره‌کننده باشد که توسط اقيانوس در بريتانيا احاطه ‌شده است، اما هنگامي‌که حفاري آغاز شد، احتمال اينکه تاريخ تاريک‌تري نيز کشف شود را بالا برد.

جزيره وايت محل زندگي بسياري از افراد است و  اعتقاد آن‌ها بر اين است که افسانه‌هايي وجود دارد که گواه مشاهده‌ها، احساسات و اصوات وهم‌آور موجود در جزيره است.

درحالي‌که برخي معتقدند اين‌ها فقط داستان هستند و ديگران معتقدند به خاطر همين قصه‌ها است که ارواح موقعيت‌هاي خاصي را انتخاب کرده و تا سال‌هاي آينده نيز اين کار را ادامه خواهند داد. اينکه اين گفته‌ها صحت داشته باشند يا خير بستگي به عقيده بازديدکننده‌ها دارد، اما نمي‌توان انکار کرد که Isle of Wight احتمالاً بهترين مکان در تمام انگلستان است، به خصوص کساني که به مکان‌هاي عجيب و ترسناک علاقه دارند!

فانوس دريايي سنت کاترين يکي از فانوس‌هاي دريايي است که ظاهراً خالي از سکنه است، اما اين فانوس دريايي قطعاً باعث افزايش بازديدکنندگان مي‌شود.

عکاسان از گوشه و کنار دنيا براي ديدن نيم‌نگاهي به آسمان شب و خالي از چراغ و تماشاي طوفان‌هاي ترسناک بر فراز دريا به اين منطقه مي‌آيند، اما اين ساختمان بيش از يک سکوي مشاهده است. تاريخچه اين فانوس دريايي به زمان جنگ جهاني دوم برمي‌گردد زماني که سه نفر از مأموران دريايي در حمله دشمن کشته شدند و بناي يادبودي در محوطه فانوس دريايي براي آن‌ها ساخته شد.

اعتقاد بر اين است که ارواح افرادي که با اين تاريخ همراه هستند هنوز در محوطه فانوس دريايي راه مي‌روند و دليل بسياري از صداهاي غيرقابل توضيح و همچنين موارد گمشده در اين منطقه هستند. مردم همچنين ظاهر وحشتناک حيوانات را نيز گزارش کرده‌اند، چيزهاي زيادي که به‌طورمعمول در اين منطقه و در اطراف فانوس دريايي دورافتاده ديده مي‌شود عجيب‌وغريب هستند.

تاريخچه باغ گياه‌شناسي Ventnor
باور اينکه از بيرون (و حتي داخل) اين مکان به اين زيبايي مي‌تواند خانه ارواح باشد دشوار است، چه برسد به تاريخ خيره‌کننده اين باغ گياه‌شناسي. بااين‌حال باغ گياه‌شناسي Ventnor درواقع بهترين مکان در جزيره وايت است. مکاني که اکنون باغ گياه‌شناسي در آن قرار دارد زماني مکان بيمارستان ملي قديمي سلطنتي بوده و بيماران براي بيماري سل در اين بيمارستان تحت درمان قرار مي‌گرفتند.
 اين ساختمان در سال 1969 تخريب‌شده است اما به گفته کساني که شاهد حوادث ماورا الطبيعه در اين منطقه بوده‌اند، روح بيماران هنوز در اين منطقه پرسه مي‌زند.

مردم گزارش کرده‌اند که از بيماران سابق گرفته تا کارکنان بيمارستان قديمي روح همه آن‌ها را مشاهده کرده‌اند و اين مي‌تواند به اين دليل باشد که بخشي از بيمارستان و تونل پسماند مربوط به دوران ويکتوريا هنوز باقي‌ مانده است. بااين‌حال، تاريخ باغ‌ها تأييد شده‌اند و هرساله رويداد پياده‌روي شبح هالووين را در آنجا برگزار مي‌کنند.

اسرار خانه Knighton Gorges

داستان‌هايي که در اطراف خانه  Knighton Gorges وجود دارد به سال 1202 برمي‌گردد، زماني که گفته مي‌شود سر هيو دو مورويل پس ‌ازا ينکه يکي از چهار عامل قتل اسقف اعظم کنتربري، توماس بکت را کشت به اين خانه فرار کرد. گفته مي‌شود از آن زمان به بعد  هرکسي که در اين خانه سکونت داشته يا مالک آن بوده با انواع بدشانسي روبه‌رو مي‌شده است.

اين موضوع براي مدتي ادامه داشت تا اينکه جورج موريس، که آخرين مالک شناخته‌ شده اين خانه بود، تصميم گرفت طي يک حرکت کاملاً افراطي و براي جلوگيري از ادامه وحشت در اين خانه، آن را خراب کند.

 اين خانه در سال 1821 ويران شد و بنا به گفته  Red Funnel, ، ازآنجاکه دخترش اصرار داشت در اين خانه ازدواج کند، بخشي از اين تخريب به‌عنوان عمل کينه‌توزانه انجام شد. روحانيون، برخلاف خواسته پدرش اقدام به تخريب ساختمان کردند و به دليل مخالفت دخترش مالکيت اين خانه از او صلب شد.


منظور ما از اين حرف چيست؟ ظاهراً هر شب سال نو يک مهماني برگزار مي‌شد و به گفته شکارچيان ارواح که ادعا مي‌کنند شاهد آن بوده‌اند، باوجوداينکه زمين باير بوده هم تصاوير و‌ صداهاي مهماني ازآنجا به گوش مي‌رسيده.

برخي حتي ادعا کرده‌اند که خانه را که چراغ روشنش از پنجره ديده مي‌شود همراه با ملودي وهم‌انگيز و چراغ‌هاي درخشان مي‌بينند. اين زمين شخصي و خصوصي است  بنابراين در مورد رفتن به آنجا و  ديدن اشباح فکري به سرتان نزند، چون امکان ندارد!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره