برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

اقدام فجیع شوهر قاتل؛ کشف جسد مثله شده زن باردار در فریز!

منبع
ايران
بروزرسانی
اقدام فجیع شوهر قاتل؛ کشف جسد مثله شده زن باردار در فریز!

ايران/ جسد قرباني "سلنا آن بردلي "‌ ۲۳ ساله در حاليکه توسط نامزدش مثله شده بود در فريزر پيدا و به پزشکي قانوني ايالت تگزاس آمريکا منتقل شد.
بنا بر گزارش هاي پليس با ناپديد شدن قرباني اعضاي خانواده وي از پليس درخواست کمک کرده و متذکر شدند که پيامي از وي در فيس بوک دريافت کرده اند که در آن نوشته است " حالم خوب نيست فقط مي خواهم تنها باشم و وقتي احساس آمادگي کردم به خانه بر مي گردم .جايي که هستم خوب است نگران من نباشيد" با اين وجود اعضاي خانواده قرباني اين پيام را غير عادي عنوان کرده و از پليس خواستار رسيدگي به اين موضوع شدند .
با آغاز جستجوها براي يافتن ردي از زن جوان ناپديد شده پليس به نامزد وي – ويليام جيمز هرناندز ۳۹ ساله - ظنين شده و جسد قرباني را در فريزر خانه اش پيدا کرد.
اين مرد که به جرم قتل عمد بازداشت شده است بيان کرد که به دليل بارداري نامزدش با وي درگير شده و از آنجائيکه فرزند نمي خواسته و نامزدش نيز حاضر به سقط جنين نبوده تصميم به قتلش گرفته است.
سخنگوي پليس اعلام کرد که متهم به قتل دستگير و با قرار وثيقه يک ميليون دلاري راهي زندان شده است. در ادامه تصويري از قاتل را مشاهده مي کنيد؛ 


 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره