برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

بلایی که مرد بی تجربه بر سر صورتش آورد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ وسوسه مرد جوان اسکاتلندي براي استفاده از ماسک صورت او را به دردسر بزرگي انداخت. «جان ميچان» که با پاسخ منفي همسرش در قراردادن ماسک زغال روي صورتش مواجه شده بود تصميم گرفت اين کار را به تنهايي انجام دهد، اما او که هيچ تجربه‌اي در اين زمينه نداشت نه تنها به خواسته خود نرسيد بلکه بخشي از ابروهايش را نيز از دست داد.

اين مرد ۳۰ ساله با استفاده از يک دستورالعمل که در اينترنت تهيه کرده بود اقدام به قرار دادن ماسک زغال روي صورت خود کرد. با توجه به دستورالعمل اين ماسک که نوشته بود همه جاي صورت به جز چشم ها، او حتي روي پلک، ابرو‌ها و لبش نيز اين ماسک را قرار داده بود. از آنجايي که جان اقدام به برداشتن ماسک در زمان مناسب نکرده بود نه تنها باعث شد درد شديدي را تحمل کند بلکه قسمتي از ابروهايش را نيز از دست داد.
 
جان که اهل «اروين» اسکاتلند است در اين باره گفت: «از همسرم تريسي خواستم تا ماسک زغال را روي صورتم قرار دهد، اما او قبول نکرد و من تصميم گرفتم خودم اين کار را انجام دهم. در دستوالعمل ماسک نوشته بود «همه جاي صورت به جز چشم‌ها»، چطور مي‌توانستم متوجه شوم که منظور آن پلک، ابرو‌ها و لب نيست؟»

سرانجام جان با کمک تريسي توانست اين ماسک را از روي صورتش بردارد. البته اين ماجراجويي جان به از دست دادن ابروهايش منجر شد. تجربه‌اي که به گفته جان، او هيچ‌وقت فراموش نخواهد کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره