logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

۱۰ قاتل سریالی بیرحم و شیطان‌ صفت با ارتکاب هولناک‌ترین جنایت‌ها!

منبع
روزياتو
بروزرسانی
۱۰ قاتل سریالی بیرحم و شیطان‌ صفت با ارتکاب هولناک‌ترین جنایت‌ها!

روزياتو/ قاتلان سريالي انسان هايي بيمار و متفاوت هستند که از کشتن ديگران لذت مي برند. اگر چه يک قاتل سريالي به وضوح انساني ناخوشايند و منفور است اما برخي از آن ها شيطان صفت تر از بقيه بوده و قتل هايي بسيار هولناک تر مرتکب شده اند. در اين مطلب فهرستي از شيطان صفت ترين و بيرحم ترين قاتلان سريالي تاريخ ايجاد کرده ايم که هر يک از آن ها به دليل ماهيت جنايت هايشان يا تعداد قابل توجه قتل هايشان در اين فهرست جاي گرفته اند.


۱۰- ژيل دو رايس
ژيل دو رايس يک نجيب زاده فرانسوي بود که بسياري او را جد قاتلان سريالي امروزي مي دانند. پيش از شروع قتل هايش، او در ارتش فرانسه به رهبري ژاندارک، از افسران ارشد بود. او بعدها به شکنجه، تجاوز و در نهايت قتل صدها کودک، عمدتاً پسربچه ها، متهم و گناهکار شناخته شد. بر اساس ادعاي برخي از بازماندگان جنايت هاي وي، رايس کودکاني که موهاي بلوند و چشم هاي آبي داشتند (همان ظاهر خودش دوران کودکي) به محل زندگي اش مي کشاند و سپس آن ها را شکنجه مي کرد و بعد از تجاوز سلاخي مي کرد. 

او و همدستانش در ادامه سرهاي قربانيان خود را کنار هم قرار داده و زيباترين کودک را از ميان آن ها انتخاب مي کردند. تعداد دقيق قربانيان رايس مشخص نيست زيرا او جنازه قربانيانش را سوزانده يا دفن مي کرد اما منابع مختلف تعداد آن ها را بين ۸۰ تا ۲۰۰ نفر تخمين زده اند. سن اين قربانيان بين ۶ تا ۱۸ سال متفاوت بوده و از هر دو جنس بودند. يکي از همدستان و خدمتکار رايس مدعي شده که وي از حمام کردن در خون قربانيانش لذت مي برده است.

۹- ريچارد ترنتون چيس
ريچارد ترنتون چيس يک قاتل سريالي آمريکايي بود که در مدت يک ماه ۶ نفر را در کاليفرنيا به قتل رساند. او به خاطر تمايلش به نوشيدني خون قربانيان و خوردن گوشت آنان لقب «خون آشام ساکرامنتو» را از طرف رسانه ها دريافت کرده بود. او جنايت هاي هولناکش را تحت اين توهم انجام مي داد که نازي ها قصد کشتن او از طريق سمي که زير ظرف سوپش پنهان کرده اند را دارند. در ۲۹ دسامبر ۱۹۷۷، چيس اولين قرباني خود را با شليک از خودروش به قتل رساند که يک مهندس ۵۱ ساله به نام امبروز گريفين صاحب دو فرزند بود. دومين قرباني او ترسا والين بود که در هنگام مرگ سه ماهه باردار بود. والين در خانه اش با چيس روبرو شد و با سه گلوله شليک شده توسط اين قاتل سريالي به قتل رسيد. او در ادامه جنازه قرباني را مثله کرد و در نهايت در خون او خود را شست.

در ۲۷ ژانويه، چيس آخرين جناياتش را مرتکب شد و بعد از ورود به خانه اولين ميروث ۳۸ ساله او و همسايه اش را به قتل رساند. او با به سرقت بردن کيف پول و سوييچ ماشين همسايه را برداشت و در ادامه جيسون ۶ ساله، فرزند ميروث، و ديويد، برادرزاده ۲۲ ساله او را به قتل رساند و بخش هايي از بدن او را خورد. وي در ادامه به خانه اش رفته خون ديويد را نوشيده و بخش هايي از اندام هاي جيسون را خورد و در ادامه جنازه او را در کليساي محل رها کرد. بعد از دستگيري، بسياري از زندانيان که از جنايات چيس خبر داشتند از او مي ترسيدند و در حالي که وي به اعدام با گاز سمي محکوم شده بود با مصرف تعداد زيادي قرص ضدافسردگي خودکشي کرد.


۸- جفري دامر
جفري دامر دستکم ۱۷ مرد و پسربچه را بين سال هاي ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ به قتل رساند. قتل هاي او بسيار هولناک بوده و شامل تجاوز با نهايت خشونت، مثله کردن جنازه آن ها و مرده خواري همراه بود. دامر اولين جنايت خود را زماني که تنها ۱۸ سال سن داشت مرتکب شد و استيون هيکس ۱۹ ساله را پس از سوار کردن در کنار جاده به قتل رساند. او هيکس را به خانه اش دعوت کرد و به گفته خودش چون دوست نداشت اين مرد جوان از خانه اش برود، او را به قتل رساند. در سپتامبر ۱۹۸۸، دامر به خاطر بدرفتاري جنسي با يک پسربچه ۱۳ ساله در ميلواکي دستگير شد و به خاطر آن ۱۰ ماه را در زندان گذراند. او توانست قاضي پرونده را متقاعد سازد که به روان درماني نياز دارد و بدين ترتيب به صورت مشروط آزاد شد.

مدت کوتاهي پس از آزادي، دامر قتل هايش را آغاز کرد که با دستگيري اش در سال ۱۹۹۱ پايان يافت. در ماه مي ۱۹۹۱، يک پسر ۱۴ ساله لائوسي که اتفاقا برادر کوچکتر همان پسري بود که دامر سال ها پيش به خاطر سوء استفاده جنسي از او به زندان افتاده بود، در حالي که در خيابان برهنه راه مي رفت پيدا شد. دامر مدعي شد که او و اين نوجوان لائوسي پس از مصرف مشروبات الکلي با هم درگير شده و مدعي شد که اين پسربچه در واقع ۱۹ سال سن دارد و شريک زندگي اوست. هيچ مورد مشکوکي در مورد سناريو دامر وجود نداشت جز بوي بدي که از خانه وي مي آمد و بعدها مشخص شد بوي جنازه هاي قربانيانش بوده است. همان شب دامر پسربچه لائوسي را کشته و سلاخي کرد و جمجمه او را به عنوان يادگاري نگه داشت. در تابستان سال ۱۹۹۱ دامر تقريباً هر هفته يک نفر را به قتل مي رساند. در ماه جولاي دامر مردي ديگر را به خانه اش کشاند و سعي کرد دست او را با دستبند ببندد که موفق نشد.


قرباني خوش شانس در حالي که دستبند از يک دستش آويزان بود پليس را در جريان قرار داد. پليس پس از تفتيش آپارتمان دامر با بشکه هايي پر از اسيد، سرهاي بريده شده در يخچال و محرابي از شمع ها و جمجمه هاي انساني روبرو شد. او با جنازه قربانيان خود رابطه جنسي برقرار کرده، گوشت آن ها را مي خورد و با مته جمجمه برخي از آن ها را سوراخ مي کرد. جفري دامر در ۱۵ مورد قتل گناهکار شناخته شده و به ۱۵ بار حبس ابد و در مجموع ۹۳۷ سال زندان محکوم شد. هنگام شنيدن رأي دادگاه، دامر اعلام ندامت کرد و گفت که دوست دارد بميرد. در نوامبر ۱۹۹۴، دامر و يکي ديگر از زندانيان در باشگاه ورزشي زندان توسط يک زنداني ديگر کشته شدند. دامر در مسير بيمارستان در اثر تروماي شديد مغزي جان داد.


۷- آلبرت فيش
آلبرت فيش که يکي از نامزدهاي دريافت عنوان شرورترين و شيطان صفت ترين قاتلان سريالي تاريخ است با نام مرد خاکستري، گرگينه وايستريا و خون آشام بروکلين نيز شناخته مي شود. او به سوء استفاده جنسي از کودکان شهرت داشته و دستکم ۵ نفر را به قتل رسانده بود. او به قتل سه نفر و مجروح کردن دو نفر ديگر اعتراف کرد اما به خاطر قتل گريس باد دستگير شده و بعد از محکوم شدن، اعدام شد. در زندان، مادر بيلي گافني، يکي از قربانيانش، به ديدن او رفت تا در مورد جزييات قتل پسرش بيشتر بداند و آلبرت فيش ماجرا را چنين براي وي شرح داد: «يکي از کمربندهايم را دو تکه کردم و هر يک را به نوارهايي به طول ۸ اينچ تقسيم کردم. او را در حالي که لخت بود با شلاقي که درست کرده بودم کتک زدم تا خون از پاهايش جاري شد. گوش ها، بيني و دهنش را از زير گوش هايش بريدم و در حالي که دهانم را روي بدنش مي گذاشتم خونش را نوشيدم».

ادامه اعترافات فيش حتي از اين بخش کوتاه نيز هولناک تر بود و وي مدعي شد بعد از مثله کردن تمام اعضاي بدن پسربچه، بخش هايي از آن را نيز خورده است. در جريان دادگاه روانشناسان بسياري به اميال جنسي شيطاني فيش مانند مدفوع خواهي، ادرار خواهي و مازوخيسم اشاره کرده و عکسبرداري اشعه ايکس از لگن او نشان داد که وي براي لذت جنسي بيشتر، سوزن هايي را در پوست لگن خود وارد کرده است.


۶- آندري چيکاتيلو
آندري چيکاتيلو يک قاتل سريالي اوکرايني بود که با نام قصاب روستوف و درنده سرخ نيز شناخته مي شود. او در نهايت به قتل ۵۳ زن و کودک بين سال هاي ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۰ متهم شد. او در سال ۱۹۷۸ به يک شهر کوچک در نزديکي روستوف که داراي يک معدن زغال سنگ بود نقل مکان کرد و همانجا اولين جنايتش را مرتکب شد. در ۲۲ دسامبر، چيکاتيلو يک دختر ۹ ساله را به خانه اي قديمي کشاند که بدون اطلاع خانواده اش خريداري کرده و سعي کرد به او تجاوز کند. وقتي چيکاتيلو با مقاومت دختربچه مواجه شد او را با ضربات چاقو به قتل رساند . عليرغم وجود شواهد کافي مبني بر ارتباط چيکاتيلو با قتل اين دختر، مرد جوان ديگري دستگير شده و به خاطر قتل او اعدام شد.

پس از آن چيکاتيلو در ايستگاه هاي قطار و اتوبوس به دختربچه هاي تنها نزديک شده و بعد از بردن آن ها به جنگل هاي مجاور، آن ها را به قتل مي رساند. قربانيان بالغ او را عموماً زنان روسپي و بي خانمان تشکيل مي دادند. در دوران اتحاد جماهير شوروي، اخبار مربوط به تجاوز به کودکان و قتل هاي سريالي توسط رسانه هاي دولتي ناديده گرفته مي شد زيرا چنين جناياتي را تنها مختص کشورهاي داراي نظام سرمايه داري لذت جويانه مي دانستند. در نهايت چيکاتيلو در حالي که سعي داشت دختربچه ديگري را بفريبد دستگير شده و در داخل قفسي که براي محافظت از او در مقابل خانواده قربانيان ساخته شده بود در دادگاه حاضر شد. در نهايت چيکاتيلو در ۵۲ مورد قتل محکوم شده و به ۵۲ بار اعدام محکوم شد. وي در نهايت در سال ۱۹۹۴ و بعد از مخالفت بوريس يلتسين براي تخفيف مجازات، به جوخه آتش سپرده شد.

۵- خواکيم کرول
خواکيم کرول يک قاتل سريالي آلماني بود که جنازه قربانيانش را مي خورد. او را با نام آدمخوار روهر و آدمخوار دويسبورگ نيز مي شناختند. او به قتل ۸ نفر متهم شده بود اما در نهايت به کشتن ۱۳ نفر اعتراف کرد. در جولاي ۱۹۷۶، کرول به خاطر ربودن و قتل يک دختر چهار ساله به نام ماريون کتر دستگير شد. در حالي که نيروهاي پليس براي تحقيقات از خانه اي به خانه ديگر مي رفت، يکي از همسايگان کرول به آنها گفت که پس از مسدود شدن فاضلاب از کرول در اين مورد سوال کرده و او در پاسخ گفته است که «دل و روده» راه فاضلاب را مسدود کرده است. بعد از تفتيش خانه کرول، بخش هايي از جنازه دختر ۴ ساله در حالي که تکه تکه شده و در يخچال نگهداري مي شد پيدا شد. يکي از دست هاي او در حال پختن در يک ديگ بوده و روده هاي او نيز در لوله فاضلاب پيدا شد. وي مدعي شد که براي کاهش هزينه هاي زندگي خود، از گوشت قربانيان به عنوان غذا استفاده مي کرده است. او در نهايت در سال ۱۹۸۲ به نه بار حبس ابد محکوم شد و در نهايت در سال ۱۹۹۱ در اثر سکته قلبي در زندان درگذشت.

۴- دنيس ريدر
دنيس ريدر يک قاتل سريالي آمريکايي بود که دستکم ۱۰ نفر را در سجويک کانتي در کانزاس بين سال هاي ۱۹۷۴ تا ۱۹۹۱ به قتل رساند. از او با لقب «قاتل بي تي کي» ياد مي شد (مخفف بستن دست و پا، شکنجه کردن و کشتن). مدت کوتاهي بعد از هر قتل وي نامه اي براي پليس و رسانه هاي خبري محلي ارسال مي کرد و در اين نامه ها در مورد دقت و پيچدگي قتل هاي خود صحبت مي کرد. بعد از توقفي طولاني، ارسال اين نامه ها در سال ۲۰۰۴ از سر گرفته شد که در نهايت دستگيري او در سال بعد را در پي داشت. ريدر معمولاً از عنوان «پروژه ها» براي قربانيانش استفاده مي کرد و در يک مورد قتل هايش را به کشتن حيوانات از روي ترحم تشبيه کرده بود (خلاص کردن). او جعبه يا کيسه اي حاوي ابزار قتل درست کرده بود که حاوي تفنگ، نوار چسب، طناب و دستبند بود.

او همچنين لباس هاي خاصي را براي انجام قتل ها پوشيده و پس از اتمام کار آن ها را دور مي انداخت. او آنقدر گلوي قربانيانش را مي فشرد تا بيهوش مي شدند، سپس به آن ها اجازه مي داد دوباره نفس بکشند و سپس دوباره آن ها را تا مرز خفگي کامل مي برد. او بارها و بارها اين الگو را تکرار مي کرد. ريدر در تمامي موارد اتهامي گناهکار شناخته شده و به حبس ابد محکوم گرديد، محکوميتي که اکنون در حال گذراندن آن است.


۳- جان هيگ
جان جرج هيگ که لقب «قاتل حمام اسيد» را دريافت کرده در طي دهه ۱۹۴۰ يکي از ترسناک ترين قاتلان سريالي در انگليس بود. او در نهايت به خاطر قتل ۶ نفر گناهکار شناخته شد اما مدعي شد که دستکم ۹ نفر را به قتل رسانده و جنازه هاي آنان را در اسيد سولفور حل کرده است. او قبل از اينکه جنازه هاي قربانيان را از بين ببرد با جعل اسناد، دارايي هاي قربانيانش را به فروش رسانده و از اين محل نيز پول قابل توجهي بدست آورده بود. او بر اين باور بود که بدون وجود جنازه، پليس نمي تواند او را محکوم کند اما در نهايت با توجه به مدارک ديگر گناهکار شناخته شده و در سال ۱۹۴۹ به دار مجازات آويخته شد.

 

۲- جاويد اقبال
جاويد اقبال موقال يک قاتل سريالي اهل لاهور، پاکستان بود که در طول ۱۸ ماه جان ۱۰۰ پسربچه را گرفت. او در سال ۱۹۹۸ به جرم سوء استفاده جنسي از دو پسربچه در مقابل پول دستگير شد اما با قرار وثيقه آزاد شده و خيلي زود شروع به کشتن قربانيان خود کرد. اقبال پسربچه ها را در خيابان پيدا کرده و بعد از کشاندشان به خانه خود، به آن ها مواد مخدر داده و پس از تجاوز به قتل مي رساند. او در ادامه جنازه قربانيان را تکه تکه کرده و در بشکه هاي پر از اسيد هيدروکلريک قرار مي داد. بعد از حل شدن جنازه ها، وي بقاياي آن ها را دور مي ريخت. جاويد اقبال در ابتدا از فاضلاب براي اين کار استفاده مي کرد تا اينکه با شکايت همسايه ها از بوي بد مواجه شد. از تمام قربانيان جاويد اقبال تنها جنازه دو پسربچه پيدا شد. وي همچنين کفش ها و لباس هاي قربانيانش را به عنوان يادگاري در خانه اش نگه مي داشت و بعد از کشتن پانزدهمين قرباني شروع به عکس گرفتن از آن ها کرد.

اقبال بعدها مدعي شد که اگر مي خواست مي توانست ۵۰۰ پسربچه را به قتل برساند زيرا در جامعه شلوغ پاکستان کسي زياد متوجه غيبت کودکان نمي شد. او در نامه اي که نوشته است چنين مي گويد: «من جاويد اقبالم، قاتل ۱۰۰ کودک… من از اين دنيا بيزارم. از کارهايم شرمنده نيستم و براي مرگ آماده ام. هيچ پشيماني ندارم. من ۱۰۰ کودک را به قتل رساندم. من ۱۰۰ کودک را قبل از قتل مورد تجاوز قرار دادم. تمام جزييات قتل ها در کتاب خاطرات و دفترچه يادداشت ۳۲ صفحه ايم که در اتاقم است قرار دارند و براي مقامات نيز فرستاده شده اند. اين ها اعترافات من است». او قبل از اعدام در حالي که خفه شده بود در سلولش پيدا شد. ظاهراً جاويد اقبال خودکشي کرده بود، سرنوشتي که براي يکي از همدستانش نيز رقم خورد.


۱- تد باندي
تئودور رابرت باندي يکي از بدنام ترين قاتلان سريالي تاريخ است. او زنان جوان بسياري را در سراسر ايالات متحده بين سال هاي ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ بعد از تجاوز به قتل رساند. بعد از نزديک به يک دهه تکذيب اتهامات، باندي در نهايت به ۳۰ مورد قتل اعتراف کرد هر چند تعداد واقعي قربانيان او هرگز مشخص نشد. او به طور معمول قربانيانش را بعد از تجاوز، با ضربات چماق به قتل مي رساند يا خفه مي کرد. باندي قربانيانش را در مکان هاي عمومي پيدا مي کرد، حتي در روشنايي روز يا در ميان جمعيت. تد باندي روش هاي زيادي براي کسب اعتماد قربانيانش داشت. او گاهي اوقات خود را مجروح جا زده، وانمود مي کرد استخوان هايش شکسته و دستش را به گردن آويزان مي کرد. گاهي اوقات نيز باندي خود را مامور رسمي دولت جا مي زد، مثلا پليس. بعد از گول زدن قرباني و کشاندنش به داخل خودرو، باندي با استفاده از ديلمي که زير خودرو فولکس واگنش يا داخل آن قايم کرده بود به سر او ضربه مي زد.

تمامي جمجمه هاي پيدا شده از قربانيان نشانه هايي از تروماي شديد سر را نشان مي دادند.بعد از اعلام حکم اعدام، باندي تاييد کرد که سر بسياري از قربانيانش را با اره آهن بري قطع کرده و اين سرها را مدت ها در آپارتمانش نگه مي داشت. او همچنين اعتراف کرد که بارها و بارها به سراغ جنازه قربانيانش مي رفته است. او مي گفت که در برخي از موارد ساعت ها در کنار اجساد مي ماند، آن ها را آرايش مي کرد! تا اينکه فساد جسدها باعث مي شود او اين کار را ترک کند. عليرغم داشتن ۵ وکيل تسخيري، باندي اصرار داشت خود نقش وکيل مدافع را بازي کرده و حتي خود با شاهدان صحبت مي کرد. تد باندي صبح روز ۲۴ ژانويه ۱۹۸۹ با استفاده از صندلي الکتريکي اعدام شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره