نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

تصاویر عجیبی که مرد ژاپنی در گوگل ارث پیدا کرد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تصاویر عجیبی که مرد ژاپنی در گوگل ارث پیدا کرد!

باشگاه خبرنگاران/ تصاويري که يک مرد ژاپني با نرم افزار گوگل ارث از پدرش که ۷ سال پيش فوت کرد پيدا کرده به تصاويري داغ در توئيتر تبديل شده اند. اين مرد ژاپني  گفت اين اتفاق هنگامي رخ داد که او به خاطر همه گيري کرونا با گوگل ارث سرگرم رصد خانه پدري اش بود.

  • اين مرد که نامش مشخص نشده افزود حين رصد تصاوير ناگهان تصويري از پدرش را که در کنار جاده ايستاده و منتظر رسيدن مادرش بود پيدا کرد. اين در حالي بود که اين مرد در اين تصاوير، تصويري از مادرش را نيز که کمي آن طرف‌تر در حال قدم زدن به سمت پدرش بود پيدا کرد.

 گوگل ارث

اين شهروند ژاپني با انتشار اين تصاوير در توئيتر نوشت: من در اين تصاوير پدرم را ديدم که ۷ سال پيش فوت کرده بود. پدرم در اين تصاوير منتظر رسيدن مادرم بود که کمي عقب‌تر از او حرکت مي‌کرد. پدرم مردي آرام و مهربان بود.

گوگل ارث

اين کاربر ژاپني گوگل ارث، از گوگل درخواست کرد تا تصاوير نماي خيابان براي اين مکان را بروزرساني نکند. توئيت وي پس از انتشار توجه کاربران زيادي را جلب و بيش از ۶ ميليون لايک دريافت کرد. همچنين اين توئيت بيش از ۱ ميليون بار بازنشر شد.

گوگل ارث

اين کاربر ژاپني در اين توئيت‌ها از کاربران خواست تا در گوگل ارث به جستجوي مکان‌هايي بپردازند که براي آن‌ها خاص بوده است.

گوگل ارث

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره