logo
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

معنی رنگ انواع گل رز

منبع
تابناک با تو
بروزرسانی
معنی رنگ انواع گل رز

تابناک با تو/ معني انواع گل رز را در مقاله زير بخوانيد. هديه دادن گل به افرادي که دوستشان داريد بسيار خوشايند است گل رز و انواع آن مي‌تواند مفهوم خيلي جالب از جمله عشق، نفرت، دوست داشتن داشته باشند. براي آشنايي با معني گل رز و مفهوم آن با ما همراه باشيد.

معني انواع گل رز

رز قرمز: رز قرمز کم رنگ به نشانه «دوستت دارم» مي‌باشد و رز قرمز پر رنگ به معني زيبايي بي انتهاست
معني و مفهوم گل رز زرد

امروزه رز زرد به معني شادي و خوشحالي مي‌باشد، ولي در گذشته رز زرد معني کاهش ميزان علاقه و وفاداري را داشت.

معني گل رز سفيد

رز سفيد: رز سفيد به معني عشق روحاني و پاک است و در دسته گل عروس به معني احساس عاشقانه شادي آور مي‌باشد


معني و مفهوم گل رز ارغواني

رز ارغواني: اين رز به معني تمايل و اشتياق فرد به طرف مقابل است و رز نارنجي به معني «من فريفته و دلباخته تو هستم» مي‌باشد

معني انواع گل رز معطر


رز معطر: بدين معني است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است

معني و مفهوم گل رز صورتي

رز صورتي: رز صورتي کم رنگ به معني تحسين، ستايش، وقار و شايستگي و زيبايي مي‌باشد و رز صورتي پر رنگ به معني تشکر از طرف مقابل است


معني گل رز قرمز


گل رز قرمز نماد جهاني عشق مي‌باشد. معني گل رز قرمز و نماد جهاني آن عشق مي‌باشد. در اکثر نقاط جهان ارسال رز قرمز – چه يک شاخه گل رز قرمز و يا ۱۲ شاخه گل رز قرمز – نشان گر اين است که شما به او مي‌گوييد “دوستت دارم”. اين رنگ گل رز، احساسات عميقي را منتقل مي‌کند مانند ميل و اشتياق شما در جلب محبت شخص مورد نظرتان.


معني گل رز سياه

– رز‌هاي سياه به طور طبيعي در طبيعت يافت نميشوند. گل‌هاي طبيعي که به رنگ سياه معروف هستند، درواقع رنگ‌هاي قرمز يا بنفش خيلي تيره هستند. رز سياه نماد مرگ، تولدي دوباره و خداحافظي است. رز سياه براي مراسم تدفين و يا ارسال براي شخصي که از وضيعتي نا مناسب خارج شده و قصد يک شروع جديد و تازه رو دارد گزينه خوب و مناسبي است.


معني گل رز آبي

گل رز آبي نماد مرموز بودن، راز و عشق دست نيافنتي مي‌باشد. از جنس گل رز مي‌باشد، ولي به صورت طبيعي رشد نمي‌کند. گل رز، فاقد ژن تولد رنگ آبي مي‌باشد و با تغيير ژن آن امکان پرورش گل رز آبي ايجاد شد. گل رز آبي نماد مرموز بودن، راز و عشق دست نيافتني مي‌باشد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره