نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تبدیل غاری ۶۵ میلیون ساله به رستورانی زیبا

باشگاه خبرنگاران/  گرند کانيون در آمريکا، يکي از عجايب هفتگانه جهان و جزو آثار ثبت شده، ميراث جهاني يونسکو است. همچنين اين يکي از مناظر زيبا براي در جهان به حساب مي‌آيد. گراند کانيون از سال ۱۹۲۷ به يک مقصد گردشگري براي مردم تبديل شد. يک کابوي بي پناه به نام والتر پک سوراخي در زمين کشف کرد و پس از آن معلوم شد که اين يک سوراخ يک ورودي طبيعي به غار‌هاي اين منطقه است، اين غار‌هاي جادويي در حدود ۶۵ ميليون سال پيش هنگامي که اقيانوس آرام در قسمت غربي ايالات متحده خشک شد به وجود آمدند.
 
اکنون در اين غار‌هاي باستاني رستوراني افتتاح شده که مورد توجه بسياري از بازديدکنندگان و مردم منطقه است. کيت ديويس، مدير بازاريابي اين رستوران گفت: "هنگامي که سطح آب پايين آمد، جريان طبيعي آب اسيدي از آتشفشان‌هاي مجاور از روي سنگ‌ها، ترکيب سنگ آهک را ذوب کرد و باعث ايجاد دهانه‌هاي غار و کانال‌هاي جريان آب شد. "

در ابتدا، تور‌هاي غارنشيني در منطقه با گره زدن طناب به کمر بازديدکننده، آن‌ها را ۱۵۰ فوت در يک سوراخ تاريک با لامپ نفت سفيد و يک جيب پر از کبريت به پايين مي‌فرستادند تا از غار ديدن کنند. اما، براي شروع اين سفر ۴۵ دقيقه‌اي، يک آسانسور نصب شده که بازديدکنندگان را به عمق ۲۱۰ فوتي مي‌رساند. در اين سفر از تعدادي مکان جالب مي‌توان بازديد کرد که شامل مناطقي مانند مکان‌هاي ديدني همچون آبراه‌هاي باستاني، گنبد ماموت، تالار‌هاي طلا و اتاق مرموز است.


به گفته ديويس، اين رستوران که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد در يک غار واقعي تاسيس شده و يک فرصت بي نظير براي خوردن غذا در زير زمين و در يک غار ۶۵ ميليون ساله است". در طي اين تجربه، همراه خصوصي گردشگران نه تنها وظيفه پذيرايي و تأمين غذاي آن‌ها را بر عهده خواهد داشت، بلکه همچنين اطلاعات اجمالي درباره تاريخ غار‌هايي که گردشگر در آن نشسته ارائه مي‌دهد. ديويس گفت: "اين رستوران روي سکويي ساخته شده که مي‌تواند حداکثر ۲۰ مهمان را در خود جاي دهد. "

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره