نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

نوع کفش‌های شما از شخصیتتان چه می‌گویند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نوع کفش‌های شما از شخصیتتان چه می‌گویند

باشگاه خبرنگاران/آيا شما يک آدم باتجربه، منتقد و يا جذاب هستيد، يا ممکن است وفاداري زيادي به افراد دور و بر خود داشته باشيد. در اينجا به شما از شناخت شخصيت از طريق کفش‌ها ميپردازيم.

بوت پاشنه بند: مسئوليت‌ها را بر عهده مي‌گيرند

نوع کفش‌هاي شما از شخصيتتان چه مي‌گويند

در صورت بروز بحران، فردي که عاشق پوشيدن چکمه‌هاي پاشنه بلند است هميشه کسي است که مي‌تواند شرايط را کنترل کند. آن‌ها سريع روي پا خود مي‌ايستند و مي‌توانند تصميمات منطقي و روشني بگيرند. اين زن از اعتماد به نفس فوق العاده‌اي برخوردار است، بنابراين افراد اطراف او فوراً در دستان او احساس امنيت مي‌کنند.

کفش‌هاي ورزشي: هدف گرا هستيد

نوع کفش‌هاي شما از شخصيتتان چه مي‌گويند

اگر کسي هستيد که از چالش‌هاي تناسب اندام لذت مي‌بريد، تصميمات سال نو خود را جدي مي‌گيريد و به دليل فعاليت‌هاي ورزشي مختلف در زندگي خود فرد شناخته شده‌اي به شمار مي‌رويد، شما کسي هستيد که بسيار اعتماد به نفس، بسيار هدف گرا و بسيار سازمان يافته است. آن‌ها واقعاً ايده چند وظيفه‌اي، مراقبت از همه چيز و حضور در همه جا را نشان مي‌دهند.

کفش تخت

نوع کفش‌هاي شما از شخصيتتان چه مي‌گويند

شما آن قدر فروتن هستيد که براي تلاش خود به هيچ توجه و شناخت احتياج نداريد. در واقع فردي که کفش‌هاي تخت مي‌پوشد بسيار متواضع و سخاوتمند است. آن‌ها اغلب زناني هستند که همه کار‌هاي جهان را انجام مي‌دهند. آن‌ها کساني هستند که در تنظيم بسياري از برنامه‌ها و کار‌هاي مهم نقش دارند و ممکن است حتي اسمي از آن‌ها برده نشود.

کفش‌هاي پاشنه بلند خاص

نوع کفش‌هاي شما از شخصيتتان چه مي‌گويند

زناني که داراي اين کفش‌هاي پر زرق و برق هستند سخت کار مي‌کنند و از سليقه عالي برخوردار هستند.

اين زنان در واقع فوق العاده سخت کوش هستند. آن‌ها داراي انگيزه اصلي، عزم راسخ و اخلاق کاري برجسته هستند. شما دوست داريد از قبل برنامه ريزي کنيد. شما به جاي اينکه تکانشي زندگي کنيد، در رويکرد خود نسبت به زندگي بسيار تحليلي هستيد و ترجيح مي‌دهيد يک استراتژي داشته باشيد. به اين ترتيب، شما هميشه براي موارد بعدي آماده هستيد و ديگر هرگز نگران موانع پيش بيني نشده باشيد.

کفش‌هاي بند انگشتي

نوع کفش‌هاي شما از شخصيتتان چه مي‌گويند

همانطور که حدس زده ايد، اين شخص بسيار راحت است و در کنار او راحت مي توانيد حرف بزنيد. آن‌ها خوشحال هستند که با جريان حرکت مي‌کنند و مي‌بينند که زندگي آن‌ها را به کجا مي‌برد. آن‌ها ترجيح مي‌دهند به جاي تسليم فشار‌هاي اجتماعي، سعادت خود را دنبال کنند و آنچه را که واقعاً باعث خوشحالي آن‌ها مي‌شود.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره