نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

حمله وحشتناک خدنگ به زن آفریقایی سرنوشت او را تغییر داد!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
حمله وحشتناک خدنگ به زن آفریقایی سرنوشت او را تغییر داد!

باشگاه خبرنگاران/در اتفاقي وحشتناک زني که توسط يک خندگ مورد حمله قرار گرفت بيني، زبان، لب، دو دست و پايش را از دست داد. اين زن پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط اين حيوان به بيماري sepsis (سپسيس يا گَندخوني) مبتلا شده بود.

«شانينلِئا ويسِر» ۳۷ ساله اهل منطقه «کوازولا ناتال» آفريقاي جنوبي در سال ۲۰۱۷ مورد حمله اين حيوان قرار گرفت و دو روز بعد دچار اين بيماري شد. او گفت پس از اين اتفاق احساس مي‌کرد که دست و پاهايش در شعله‌هاي آتش قرار گرفته است. اين مادر جوان پس از بستري شدن در بيمارستان به کما رفت و پزشکان مجبور به برداشتن بيني، زبان بالايي، لب و همچنين قطع کردن دو دست و پاهايش شدند.

چهار سال پس از آنچه تصور مي‌شد که يک عفونت کشنده باشد اين زن پس از انجام حدود ۷۰ عمل ترميمي بهبود يافت. ويسِر پس از بازگشت به زندگي عادي حالا با بيان داستان خود به افراد نااميد اميدواري مي‌دهد.

جراحت شديد

او در اين ماه مستندي از سختي‌هاي زندگي اش منتشر و يک برنامه گفت‌وگوي الهام بخش با نام «شان شو» را ترتيب داد. ويسِر در اپيزود نخست با يک معتاد بهبود يافته با نام «کوستا کاراستاوراکيس»، که توانست به اعتياد خود به تنباکو، الکل و مواد مخدر مانند کريستال فائق آيد مصاحبه کرد. کوستا پس از ترک اعتياد تبديل به يک ورزشکار، سخنران انگيزشي و نويسنده موفق شده است.

ويسِر مي‌گويد مي‌خواهد در اين پلتفرمي براي افراد فرصتي را ايجاد کند تا با اشتراک گذاري داستان‌هاي باورنکردني زندگي خود، به ديگران انگيزه و اميدواري دهند.

جراحت مرگبار

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar