برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

خوشبخت‌ترین حیواناتی که ثروت زیادی به ارث برده اند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
خوشبخت‌ترین حیواناتی که ثروت زیادی به ارث برده اند

باشگاه خبرنگاران/تا حالا درباره حيوانات ثروتمند چيزي شنيديد؟ سگ معروفي که توي ويلاي مخصوص خودش زندگي ميکنه و گربه‌اي که بعد از مرگ صاحبش ميليون‌ها دلار پول به ارث ميبره.

اين حيوانات خانگي شانسشون اين بوده که يه صاحب ثروتمند داشتن يه مرفه بي درد به معناي واقعي که نميدونه چجوري بايد پولش رو خرج کنه شايد هم کسي رو به جز حيوونش نداشته که با خرج کردن براش حس خوبي پيدا کنه. بيايد با اين حيووناي خوشبخت و پولدار آشنا شيم.

سگ بارت رادنبري بيشتر از ۳ ميليون دلار به ارث برد

ماجل بارت رادنبري بيوه جين رادنبري خالق مجموعه تلويزيوني پيشتازان فضا قبل از مرگش در سال ۲۰۰۸ مبلغ ۳ ميليون دلار براي حيوانات خانگي اش به ارث گذاشت. او ميليون‌ها دلار هم براي خدمتکارش به ارث گذاشت که از عمارت و حيوانات خانگي اش مراقبت کند.

خوشبخت‌ترين حيواناتي که ثروت زيادي به ارث برده اند + تصاوير

گانتر ثروتمندترين سگ شپرد آلماني

طبق گزارش بي بي سي گانتر سوم پس از درگذشت کونتس کارلوتا ليبين اشتاين در سال ۱۹۹۲ مبلغ ۶۵ ميليون دلار از صاحبش به ارث برد. وکلاي مالي اين سگ دارايي او را به ۳۷۵ ميليون دلار رسانده و اين دارايي پس از او به وارثش گانتر چهارم مي‌رسد. گانتر چهارم اکنون عمارت‌ها و ويلا‌هاي زيادي در سرتاسر دنيا دارد و ثروتمندترين سگ دنيا شناخته شده است.

خوشبخت‌ترين حيواناتي که ثروت زيادي به ارث برده اند + تصاوير

مردي که اموالش را به نام گربه خانگي اش زد

طبق مجله گينس ثروتمندترين گربه دنيا گربه سياهي است به نام “بلکي” که زمان مرگ صاحبش بن ري تاجر عتيقه در سال ۱۹۸۸ بيشتر از ۱۲ ميليون دلار به ارث برده است. جالب اينجاست که بن ري هيچ اموالي براي فرزندانش به جاي نگذاشت و تمام دارايي اش را وقف موسسات خيريه حيوانات کرد.

خوشبخت‌ترين حيواناتي که ثروت زيادي به ارث برده اند + تصاوير

گربه‌اي که از صاحبش ۱۳ ميليون دلار به ارث برد

ماريا آسونتا بيوه يکي از بزرگ‌ترين سرمايه داران ايتاليايي قبل از مرگش در سال ۲۰۱۱ مبلغ ۱۳ ميليون دلار ارث براي گربه خانگي اش به جاي گذاشت. آسونتا هيچ فرزندي نداشت و گربه و ارثش را به پرستار وفادارش واگذار کرد. پرستاري که در تمام اين سال‌ها ثروتمند بودن اربابش براي او هيچ اهميتي نداشته است.

خوشبخت‌ترين حيواناتي که ثروت زيادي به ارث برده اند + تصاوير

سرمايه دار بزرگي که با به جاي گذاشتن ۳ ميليون دلار ارث براي سگ هايش فرزندانش را شاکي کرد

طبق گزارش مجله وال استريت گيل پاسنر يکي از ثروتمندترين زنان اهل ميامي مبلغ ۳ ميليون دلار براي سگ خانگي اش گنچيتا به ارث گذاشت. او در طول عمرش ماهيانه ۸ هزار دلار براي گنچيتا خرج مي‌کرد. براي او هدايا مي‌خريد به گردش مي‌برد و… پسر گيل پاسنر از اين وضعيت شکايت کرده و ادعا کرده است که خدمتکارانش او را ترغيب به چنين کاري کرده اند.

خوشبخت‌ترين حيواناتي که ثروت زيادي به ارث برده اند + تصاوير

لئونا هلمسلي ۱۲ مليون دلار براي سگ خانگي اش به ارث گذاشت

لئونا هلمسلي يکي از ثروتمندترين زنان دنيا ۱۲ ميليون دلار براي سگ خانگي اش “دردسر” به ارث گذاشت، اما يک سال بعد يک قاضي منهتن اعلام کرد که اين مبلغ براي نگهداري از يک سگ زياد است و آن را به دو ميليون دلار کاهش داد. دردسر سال‌هاي آخر عمرش را در فلوريدا گذراند و در سال ۲۰۱۱ درگذشت.

 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar