برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرش گربه از طبقه پنجم ساختمان غرق آتش!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ ويدئويي که به تازگي منتشر شده است پرش يک گربه از طبقه پنجم ساختمان غرق شعله‌هاي آتش در شيکاگو آمريکا را به تصوير مي‌کشد. اين گربه پس از خروج از ساختمان در حال سوختن، خود را به لبه پنجره رساند و سپس از طبقه پنجم به پايين پرش و فرار کرد. مرکز آتشنشاني شيکاگو روز پنجشنبه اين ويدئو را در توئيتر منتشر کرد.

در اين ويدئو مشاهده مي‌شود در حالي که دود غليظي از داخل ساختمان بيرون مي‌آيد اين گربه سياه رنگ در حالي که روي لبه پنجره ايستاده است ناگهان به پايين پرش مي‌کند. بنا به گفته شاهدان عيني اين گربه پس از فرود موفق در پايين ساختمان از محل آتش سوزي فرار کرد. بنا به گفته صاحب اين گربه، اين حيوان هنوز به خانه بازنگشته است. اين اتفاق در يکي از مناطق شهر «انگلوود» شيکاگو رخ داد.

«لري لنگفورد»، مدير اداره آتشنشاني گفت که همسايگان در نزديک خيابان ۶۵ و لووه اقدام به جستجوي گربه کردند، اما موفق به پيداکردن آن نشدند. بنا به گفته لنگفورد ماموران آتشنشاني تلاش کردند تا اين گربه را در هوا بگيرند، اما اين حيوان پس از فرود روي زمين فرار کرد. در اين حادثه آتش سوزي، آتشنشانان در مدت زمان ۱۵ دقيقه موفق به خاموش کردن آتش که از آشپزخانه آغاز شده بود شدند.
 

ويدئوي پرش اين گربه پس از انتشار در توئيتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون حدود ۷۵۰ هزار بيننده داشته است. انتشار اين ويدئو با واکنش کاربران نيز همراه بود. يکي از کاربران با ارائه راهکاري براي پيداکردن گربه نوشت: «باکس گربه را در بيرون ساختمان قرار دهيد، آن‌ها قادر هستند تا بوي آن را از فاصله زيادي متوجه شوند.» کاربر ديگر با درج کامنتي با مضمون مشابه نوشت: «پيشنهاد مي‌کنم بالاي درختان يا بوته‌هاي اطراف را بگرديد. گربه معمولا بعد از فرار لا به بلاي درختان مي‌رود يا در ميان بوته‌ها مخفي مي‌شود.»

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره