نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
دیدنی-خواندنی

فروش اینترنتی بمب فعال جنگ جهانی دوم!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
فروش اینترنتی بمب فعال جنگ جهانی دوم!

باشگاه خبرنگاران/ يک شهروند انگليسي با آگهي عجيب و خطرناک خود در‌ اي‌بي به سوژه رسانه‌ها تبديل شد. «مارک ويليامز»، يک ردياب فلز اهل ساوت‌هامپتون  يک بمب فعال برجاي مانده از جنگ جهاني دوم را در‌ اي‌بي به فروش گذاشته بود. وليامز اين بمب ۸۰ ساله را در چمن‌هاي نزديک خانه برادرش در منطقه «اسويتلينگ» پيدا کرده بود.

اين آگهي توسط يک نظامي محلي با نام «رالف شروين» مشاهده و او بلافاصله با ويليامز تماس گرفت و به او در مورد خطرناک بودن اين بمب هشدار داد. با اين حال بنا به ادعاي شروين پس از بي توجهي ويليامز به هشدار وي، او مجبور به تماس با پليس شد.

پليس محلي انگليس پس از باخبر شدن از اين آگهي بلافاصله تعدادي خانه در همپشر را تخليه کرد تا اين بمب فعال بازمانده از جنگ جهاني دوم را در خانه‌اي که ساکنش آن را در اي‌بي براي فروش گذاشته بود، خنثي کند.

فروش بمب فعال جنگ جهاني دوم در اينترنت!

بعدازظهر سه‌شنبه پليس محلي با همکاري نيرو‌هاي آتش‌نشاني و تيم خنثي‌سازي مواد منفجره، براي انتقال اين بمب خانه‌هاي سويتلينگ در حومه ساوت‌هامپتون را تخليه کردند. به گفته سخنگوي پليس همپشر اين بمب سپس به مرکز آموزش پليس در نتلي منتقل و منفجر شد. همچنين پليس ويليامز ۵۱ ساله، را بازداشت کرد، اما او در ادامه آزاد شد.

فروش بمب فعال جنگ جهاني دوم در اينترنت!

سخنگوي اي‌بي در مصاحبه با ديلي ميل گفت که فروش تجهيزات خطرناک مانند بمب‌هاي انفجاري در اي‌بي ممنوع نيست. ما همکاري نزديکي با پليس همپشر انجام داديم تا هرچه سريع‌تر اين فروشنده و محل سکونت وي شناسايي تا از يک فاجعه جلوگيري شود.

فروش بمب فعال جنگ جهاني دوم در اينترنت!

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar