نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
دیدنی-خواندنی

پنهان شدن مار خطرناک در دستگاه تهویه هوا

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ کشور استراليا مانند کشور هند از جمله کشور‌هايي است که محل زيست گونه‌هاي جانوري زيادي به شمار مي‌رود و از جمله جانوران بومي استراليا مار‌ها هستند. در اين کشور‌ها مار‌هاي سمي و غيرسمي يافت مي‌شود. به تازگي نيز پيداشدن يک مار سمي در خانه‌اي در «مارکولا»، يک شهر ساحلي در منطقه سان شاين کوست واقع در ايالت کوئينزلند خبرساز شده است.

«استوارت مک کنزي»، به طور تصادفي اين مار را در دستگاه تهويه هواي خانه اش مشاهده کرد. او که با ديدن اين مار متوجه شده بود با خزنده‌اي سمي و خطرناک مواجه است بلافاصله با مرکز مارگيران ۲۴/۷ سان شاين تماس گرفت.
 
مک کنزي در فيسبوک خود نوشت: «در حال تميز کردن خانه بودم که با خودم گفتم نگاهي هم به دستگاه تهويه هوا بيندازم. يک مار قهوه‌اي شرقي در داخل آن پنهان شده بود. همه از اينکه اين مار سمي از خانه ما منتقل شد قدردان و خوشحاليم.» او حتي ويدئويي از عمليات نجات اين مار را در فيسبوکش منتشر کرد. در ادامه مي‌توانيد اين ويدئو را مشاهده کنيد.

گفتني است؛ ماه گذشته نيز مک کنزي با مرکز مارگيران محلي براي شکار يک مار غول پيکر که در نزديکي خانه اش بود تماس گرفته بود. اين مار با کمک يک تراکتور منتقل شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره