برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
دیدنی-خواندنی

اجبار دانش آموز آمریکایی به خوردن غذای داخل سطل آشغال!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناکی را که یک دانش آموز ۹ ساله آمریکایی مجبور به خوردن غذای داخل سطل زباله می‌شود به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش Sun پس از آنکه این دانش آموز غذایی را که مورد علاقه اش نبود به داخل سطل زباله ریخت از سوی کارمند مسئول تقسیم غذا مجبور به خوردن دوباره آن شد.

در ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود این دانش آموز غذا را به داخل سطل زباله می‌اندازد. لحظاتی بعد این زن آن را از داخل سطل برداشته و با پاک کردن آن این دختر ۹ ساله را مجبور به خوردن آن می‌کند. بنا به گفته وکیل خانوادگی این دانش آموز، این کارمند مدرسه ابتدایی پالم در لوراین واقع در ایالت اوهایو از مقابل میز دانش آموز عبور کرده و با بازگردان بسته غذا به این کودک، او را مجبور به خوردن آن می‌کند.

بنا به گفته «لاتوشا ویلیامز»، مادر کودک، دختر او پس از خوردن این بسته غذا بیمار شد. اما این تمام ماجرا نبود. در ادامه ماجرا، مادر کودک که مجبور به پرستاری از دختر بیمارش در خانه شده بود شغل خود را از دست داد. پس از آنکه خانم ویلیامز شکایتی را بر علیه این مدرسه مطرح کرد مسئولان آن این ویدئو را روز چهارشنبه منتشر کردند. بنا به گفته خانم ویلیامز رفتار دخترش تغییر کرده و از بازگشت دوباره به مدرسه وحشت دارد.

خانم ویلیامز به ۱۹ News گفت: «این اتفاق همه خانواده ام را تحت تاثیر قرار داده است. (رفتار) دخترم تغییر کرده است و مثل سابق رفتار نمی‌کند. او حتی نمی‌خواهد دیگر به مدرسه برگردد.»

گفتنی است؛ اکنون گزارش هایی در مورد اخراج مدیر و و کارمند مربوطه منتشر شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar