طب سوزنی برای بیماران مبتلا به سرطان سینه مفید است
بروزرسانی
نتايج بررسي جديد نشان مي دهد ۴۰درصد از بيماران مبتلا به سرطان سينه که از خستگي مفرط رنج مي برند، با کمک طب سوزني مي توانند از عوارض سرطان بکاهند. اين اولين آزمايش باليني است که نشان مي دهد، طب سوزني خستگي جسمي و ذهني را در بيماران از بين مي برد و کيفيت زندگي آن ها را بهبود مي بخشد. به نقل از سايت «MSN» و به گفته محققان، بسياري از بيماراني که قبلاً سرطان داشتند، دچار خستگي مفرط مي شوند که اين امر روي کيفيت زندگي آن ها تاثير منفي مي گذارد. اين آزمايش باليني ثابت مي کند که طب سوزني براي آن ها مفيد واقع مي شود.