برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
سینما و چهره ها

سریال «گرگ زاده»؛ ایده‌ای عجیب در آینده‌ای نامعلوم

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سریال «گرگ زاده»؛ ایده‌ای عجیب در آینده‌ای نامعلوم

آخرین خبر/ یکی از ژانرهای جذاب و محبوب سینمای جهان پسارستاخیزی است که به‌خاطر هزینه بالای تولید در دنیای سریال‌سازی چندان مورد توجه قرار نگرفت. تا این‌که موفقیت سریال‌هایی مثل «بازماندگان» و «دنیای غرب» رقم خورد و نگرانی‌ها بابت سرمایه‌گذاری در تولید سریال‌های مربوط به پادآرمان‌شهر و پسارستاخیزی برطرف شد. «گرگ‌زاده» با ایده‌ای شگفت‌انگیز و اورجینال که مشابهش را ندیده‌ایم تلاشی است از شبکه معروف HBO MAX برای بیان یک داستان مُدرن و تامل‌برانگیز که قسمت‌های اولش توسط غول بزرگ صنعت سینما یعنی ریدلی اسکات (کارگردان بلید رانر، گلادیاتور، بیگانه، قلمرو بهشت و...) کارگردانی شده است. با معرفی این سریال همراه ما باشید.

نجات بشریت از انقراض توسط دو آندروید

داستان سریال در آینده‌ای نامعلوم و عجیب می‌گذرد. زمانی‌که بشریت طی جنگی گسترده و فرقه‌ای تقریباً منقرض شده است. دو اندروید یا روبات انسان‌نما همراه چند نطفه فریزشده به سیاره‌ای دور و عجیب می‌روند تا کلونی تازه‌ای از انسان‌ها را برای نجات نوع بشر پایه‌گذاری کنند. بچه‌های انسان‌ها در این سیاره خشک به‌دنیا می‌آیند و توسط این دو روبات که مادر و پدر نام دارند بزرگ می‌شوند. اما نگهداری از جسم و فکر غیرقابل پیش‌بینی انسان‌ها برای روبات‌ها دشوار است و بچه‌ها یکی یکی می‌میرند جز یکی که به‌نظر می‌رسد تفاوت اساسی با بقیه دارد. غذای انسان‌ها در این سیاره آغشته به رادیواکتیو است و تنها کودک باقی‌مانده دربرابر این آلودگی مقاوم است. سفینه‌ای از انسان‌ها که فرقه‌ای متفاوت دارند به سیاره نزدیک می‌شود و چالش‌های اصلی داستان کم کم شروع می‌شود. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

سریال روایت زمانی است که ادیان و جهان‌بینی‌ها منحصر در دو باور نسبتاً افراطی هستند که یکی مهرآئین و تقریباً خورشیدپرست است و دیگری آتئیست. هر دو گروه رفتارهای خاکستری دارند و فناوری‌های متفاوتی که به‌جای مذاکره از آن‌ها علیه تفکر مقابل استفاده می‌کنند. نمادهای بسیاری از خیر و شر با راز و رمزهای زیاد در لحنی آرام و گاهی کسل‌کننده در سریال گنجانده شده است. پیچیدگی‌های ذهن و روان انسان و ظرفیت‌هایش برای پذیرش افکار متفاوت، محور اصلی سریال است. تراویس فیمل، ابوبکر سلیم و آماندا کالین از بازیگران اصلی اثر هستند که یک اکشن آخرالزمانی نیست و بیشتر قرار است حرف‌های مهمی داشته باشد. خبر خوب این‌که هر دو فصل پخش شده سریال تا الان با دوبله فارسی اختصاصی و حرفه‌ای، به‌صورت رایگان (برای کاربران اینترنت همراه، بدون نیاز به خرید اشتراک) در اختیار شماست.

>>> تماشای سریال با دوبله فارسی اختصاصی

اشتراک بخرید، پلی استیشن ببرید!

اگر با نِت همراه محتوای بخش «فیلم و سریال» آخرین خبر را تماشا کنید اشتراک شما رایگان، و حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اما اگر اشتراک بخرید، هم نت شما نیم‌بهاء خواهد بود، هم دسترسی نامحدود به تمام آثار با دوبله‌های اختصاصی خواهید داشت، هم در 13 فروردین 1402 در قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای مثل پلی استیشین 5 شرکت خواهید کرد.
برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» آخرین خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:





 

.

.

.

.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar